Gå til innhold

Ting du hatet før, men digger nå


FrankDrebin

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier, hvilket produkt for innvortes bruk hatet du før, men digger nå? 
Jeg har en følelse av at dette har blitt tatt opp før, men i så fall har den tråden "forfalt", og vi vet hvor glade KG-snuten er i tråder som blir vekket i live. :P

Uansett, noe jeg virkelig hatet før men digger nå er oliven. Jeg synes de var helt motbydelige frem til jeg var omtrent i midten av 20-årene. Siden da har jeg likt dem, og i dag er jeg på grensa til å være avhengig. xD

Så var det deres tur. :)

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, oliven! Smakte hoggorm før, men så bestemte jeg meg for å spise det til jeg likte det. Det funket og nå elsker jeg oliven. 

Anonymkode: 9b443...517

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bacon og ribbe 

I mange år ble jeg kvalm bare av å kjenne lukten av bacon, nå liker jeg det,veldig godt. Ribbe likte jeg heller ikke, og ville heller ha fisk eller vegetar til jul. Nå spiser jeg gjerne ribbe på julaften. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødvin ❤️ Hadde bare smakt kjipe rødviner i ungdommen, var på tur med jobben som 27åring og fikk servert skikkelig rødvin, tok sjangsen og digger det nå ☺️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det første som ramlet meg inn er lutefisk og laks. 

I tillegg til en hel del andre ting (bl.a. oliven).

Anonymkode: e0adf...fb6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broccoli! Kunne ikke fordra det før, men nå elsker jeg det! Fins nesten ikke noe bedre enn ovnstekte broccoli med havsalt :wow:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øl

Sterk mat

Noen sjokolader i twist posen

Karamell

Tørket frukt

Anonymkode: 2c800...e57

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Inwe skrev:
 

Øl og kaffe, begge deler er en favoritt i dag, men for et prosjekt det var å begynne og like det. 

Og nå er du avhengig av kaffe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, waco skrev:
 

Og nå er du avhengig av kaffe?

Nei, drikker kun kaffe før og på jobb. I helger og ferier blir det kun om jeg sitter på en kafe (eller om noen serverer selvsagt). Har ingen problemer med å kutte kaffen, får ikke hodepine eller mindre energi, drikker det fordi det smaker godt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oliven... :sikle: Når jeg smakte det for første gang som barn husker jeg at det hadde en veldig sterk, salt og fæl smak. Det var absolutt ikke det jeg hadde forestilt meg. Men når jeg var rundt 23 fikk jeg lyst til å smake det igjen. Og da elsket jeg det!

Også husker jeg når jeg var liten så likte jeg heller ikke vaniljesaus. Aner ikke hvorfor! Så når vi fikk servert gele og vaniljesaus i bursdager måtte jeg alltid spørre om å få uten. Idag elsker jeg vaniljesaus, mer enn det andre jeg spiser det med.

Fetaost var også noe jeg syntes så ekkelt ut når jeg var liten. Myk, hvit ost i biter liksom, liggende i olje?! Smakte det igjen som 20-åring, og nå er jeg hekta.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorte og grønne oliven

Fetaost

Flere typer muggoster

Lutefisk 

Rakfisk

Kaffe - helt sort og gjerne mørkbrent

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Paprika

Makrell i tomat(et av favorittpåleggene mine i dag)

Kaffe og Te

Fetaost

 

Oliven og sylteagurk fordrar jeg fremdeles ikke:P

Anonymkode: 251ac...da9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oliven her også

Sushi

Ansjos og brisling

Pistasjnøtter

Whisky (liker fremdeles ikke de som har veldig sterk røyksmak)

Aubergine

 

 

Endret av Amawhatsnot
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oliven her også, faktisk. Smakte det som barn og det var det verste jeg noen gang hadde spist. Smakte det igjen som voksen, og nå elsker jeg det! Samme med øl! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...