Gå til innhold

Fikk et stort sjokk i dag...

Anbefalte innlegg

Gjest Nathalie
Skrevet

:o :o :o :o

Ble lamslått i dag, jeg...

Oppdaget en NY STOR FORSKJELL på menn og kvinner...

La meg fortelle...

For ca. 1-2mnd siden ryddet jeg i klesskapet mitt. Det ble prøvd, det ble kastet, det ble brettet pent sammen, det ble studert osv... Jeg brukte ca. 2 timer på dette, enda jeg har ikke så masse klær egentlig.

I dag fikk jeg (endelig) overtalt typen til å rydde i sitt klesskap... Hallo...!! Han brukte ca. 15-20 minutter på å rydde ALT!! :o Hvordan gikk det an? Da jeg spurte, sa han "jeg har ikke et følelsesmessig forhold til klærne mine, jeg, skjønner du..." :oops:

Jeg ble så sjokkert, og skjønte ikke at det var mulig...

Gutter, hvordan klarer dere det???

Er det noen andre her som har blitt veldig sjokkert over en stor forskjell på menn og kvinner? (Som ikke er diskutert her så mye før...)

Jeg forstår det bare ikke... Hvordan noe slikt kan være mulig.... :roll:

(Forressten så bruker typen ca. 20 minutter på å vaske gulvet mot mine 60 minutter på å vaske det samme gulvet....)

Videoannonse
Annonse
Gjest kommentar
Skrevet

Det er fordi du holder på puppene dine...

Gjest Nathalie
Skrevet

Hahahaha...... :sjarmor:

Jævlig morsom kommentar, du....

Skrevet

:ler::ler:

Ja, det var en ganske mrsm kommentar.

Ellers vil jeg bare si at det er en stor forskjell. Tenk bare på shopping?

Jeg bruker under 5 minutter på å kjøpe ei ny bukse eller andre klær, og ingen jenter jeg har møtt greier det på under 20 min (helst lenger... :roll: )

Men OK - i guttebutikkene bruker vi lengre tid, da. Selv om det har begynt å jevne seg ut der, spesielt i data-butikken :ler:

dorian

Gjest Missuganda
Skrevet

Det er omvendt hos meg og min samboer. Han kan bruke mange timer på skapet sitt, mens jeg drar ut det jeg vet skal ut. No problem...... :-?

Skrevet

Min samboer og jeg tenker ganske forskjellig.

Han tenker alltid praktisk.

Her om gagen viste jeg han noen sider med sko i Det Nye, og spurte han hvilke par han ville kjøpt til meg. (Skulle se om han var oppmerksom på smaken min)

Han utelukket alle de skoene jeg likte, forde de var høy hel, og da ville jeg bare klage på at de var vonde å gå på.

Når vi handler kjøtt f.eks, sjekker han alltid prisen i forhold til hvor mange gram det er og sammenlikner med andre produsenter.

Mens jeg bare tar det første og beste...

Skrevet

Det der med om man bruker lang eller kort tid akkurat på å rydde i klesskapet, det er mer personsbetinget en kjønnsbetinget tror jeg! :wink:

Kunne selv brukt kvarter på å rydde i skapet jeg, tenker typen ville brukt ca samme. (for ordentlig rydd)

Jeg hadde aldri i verden giddi å prøvd alle klærne før jeg kastet eller brettet dem.

Derimot shopping, der er det vel et ubestridt fakta at de aller aller fleste kvinner gjerne bruker lang tid, mens menn løper inn, rasker til seg noe og løper ut igjen...... (selv om det nok er i ferd med å endre seg litt.)

Og som Dorian sier, plasser dere i en "mannfolk-butikk", og dere bruker tid til det kjedsommelige! :lol:

Skrevet

Følelsesmessig forhold til klærne ja.... :hoho:

Tipper det er der det ligger! :hoho::hoho:

Gjest Nathalie
Skrevet

:oops: Er det bare jeg som er sånn, da?? :oops:

..Trodde alle jenter var sånn, jeg...Tok visst feil der, gitt...

Skrevet

Vi bruker også forskjellig tid på rydding i klesskap.... :ler:

Men det er fordi jeg må legge sammen alle klærne med tellekant osv... Mens han bare "bretter" på en annen måte.... :-?

Dessuten kaller jeg ikke hans "rydding" for rydding... :hoho:

Men han er flink til å rydde andre steder enn i klesskap, da. :lol:

Shopping tror jeg vi bruker omtrent like lang tid på?

Heldigvis liker vi sånn noenlunde de samme butikkene. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...