Gå til innhold

Batteri Samsung s9.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere som sliter med batterikapasiteten på s9? 

Min telefon er ny, har en del apper, men slettet alt som kan ta strøm. Bruker ikke denne telefonen mer enn jeg brukte den gamle, og den er utladet etter 7-9t.. lader helt opp hver gang.  Noen tips til å forlenge batteritiden?

Anonymkode: 3ddd7...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en S9 som jeg kjøpte i sommer. Bruker den mye på sosiale medier og en del mobilspill, men lader kun en gang om dagen (hver natt......:rodme:). Når jeg setter den til lading er det som regel igjen 15-20% av batteriet. Så jeg syns ikke det er spesielt dårlig, nei. Min gamle telefon, S6, måtte jeg lade flere ganger om dagen på slutten, men da var den noen år gammel også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge holder ikke min. Pleier og å lade om natten, selv om det er fy, men denne må lades tidlig på kvelden.  Så holder ikke like lenge som min gamle telefon en gang. Som sagt, den er helt ny, vurderer om jeg må klage.. 

Anonymkode: 3ddd7...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da høres det ut som om noe er galt. Du har sjekket at du ikke har en eller annen app som står og går i bakgrunnen og trekker masse strøm? Jeg har på en slik varsling som gjør at dersom det er enkeltapper som står og trekker strøm så får jeg varsel om det. Veldig ofte er det apper man har brukt og glemt å legge helt ned som da fortsatt står og går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...