AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #1 Skrevet 10. oktober 2018 Jeg havnet i seng med en gift mann. Etter en kveld der han sendte meg de mest sexy blikkene en kan tenke seg (får sug i magen bare av å tenke på det), var vi plutselig alene på nachspiel hjemme hos ham. Det endte jo med at vi havnet til sengs... Snek meg hjem før han våkna og håpte jeg skulle glemme ham og han meg. Det gikk fint helt til et par uker etter, da legger han meg til på messenger og vil møte meg igjen... Hjernen skriker NEI!!! Resten skriker JAAA! Svarte ikke da. Møtte han tilfeldig på butikken dagen etter det igjen og han sendte meg et av de sexy blikkene igjen... og da klarte ikke la være å svare ham... HVORFOR kan ikke jeg bare være fornuftig å si at jeg ikke er interessert i ham så lenge han er gift!?!?! Kan jeg få noen fornuftige råd?🙈 Anonymkode: f686e...788
BiancaWhite Skrevet 10. oktober 2018 #2 Skrevet 10. oktober 2018 At en mann gir deg blikk, og attpåtil sender deg blikk synes jeg er et grusomt tegn. Han kommer garantert til å begynne slik med andre om dere evt. blir sammen. Dette er jo bare klisje og oppbrukt! Føler ikke at noen seriøse menn (eller damer) sitter og sender blikk til folk de vil noe serøst med. 5
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #3 Skrevet 10. oktober 2018 En ting hadde vært om du ikke visste han var gift. Siden menn juger fælt så er det ikke alltid lett å vite. Men du VET, og ligger med en gift mann? Har du INGEN skam eller moral du eller????? Finnes nok av single menn liksom.. Stakkars kona hans. Du burde skamme deg. Anonymkode: 26ea2...30c 10
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #4 Skrevet 10. oktober 2018 Hvorfor er det så mange damer som ikke har stolthet og bein i nesa? Hvorfor vil du være et så lett bytte Ts? Gifte eller opptatte menn som prøver seg, ser jeg bare ned på. En ting er at hvis det oppstår en gjensidig forelskelse, for det kan en ikke alltid unngå. Men å bli så svak for et "sexy blikk" når du vet at alt han er ute etter er kroppen din. Fatter det bare ikke. Anonymkode: fbb08...c8b 4
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #5 Skrevet 10. oktober 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: En ting hadde vært om du ikke visste han var gift. Siden menn juger fælt så er det ikke alltid lett å vite. Men du VET, og ligger med en gift mann? Har du INGEN skam eller moral du eller????? Finnes nok av single menn liksom.. Stakkars kona hans. Du burde skamme deg. Anonymkode: 26ea2...30c Det at han er gift fikk jeg vite langt ut på natta... Anonymkode: f686e...788
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #6 Skrevet 10. oktober 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det så mange damer som ikke har stolthet og bein i nesa? Hvorfor vil du være et så lett bytte Ts? Gifte eller opptatte menn som prøver seg, ser jeg bare ned på. En ting er at hvis det oppstår en gjensidig forelskelse, for det kan en ikke alltid unngå. Men å bli så svak for et "sexy blikk" når du vet at alt han er ute etter er kroppen din. Fatter det bare ikke. Anonymkode: fbb08...c8b Hva så om han er ute etter kroppen min, var ute etter kroppen hans, så... Leter ikke etter kjæreste. Nettopp kommet meg ut av et langt forhold, skal nyte singeltilværelsen lenge! Har ligget med tre stk i hele mitt 28 år lange liv, noe lett bytte er jeg ikke😜 Anonymkode: f686e...788 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #7 Skrevet 10. oktober 2018 23 minutter siden, BiancaWhite skrev: At en mann gir deg blikk, og attpåtil sender deg blikk synes jeg er et grusomt tegn. Han kommer garantert til å begynne slik med andre om dere evt. blir sammen. Dette er jo bare klisje og oppbrukt! Føler ikke at noen seriøse menn (eller damer) sitter og sender blikk til folk de vil noe serøst med. Har ikke tenkt meg noe seriøst med noen de nærmeste årene, så slapp av! Anonymkode: f686e...788
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #8 Skrevet 10. oktober 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det at han er gift fikk jeg vite langt ut på natta... Anonymkode: f686e...788 Men likevel vil du møte han igjen? Hvordan går det an sier jeg bare. Siden du skriver at du bare vil ha noe casual sex så finnes det en sex-app som heter Tinder for sånne aktiviteter. Er visst en del single menn der har jeg hørt. Anonymkode: 26ea2...30c 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #9 Skrevet 10. oktober 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva så om han er ute etter kroppen min, var ute etter kroppen hans, så... Leter ikke etter kjæreste. Nettopp kommet meg ut av et langt forhold, skal nyte singeltilværelsen lenge! Har ligget med tre stk i hele mitt 28 år lange liv, noe lett bytte er jeg ikke😜 Anonymkode: f686e...788 Jo, du var jo det i dette tilfellet. Mulig du er det nettopp fordi du har kommet ut av et langvarig forhold da? Uansett en dårlig idé å rote seg bort i en gift mann. Men samtidig så tenker jeg at jeg alltid håper kona får vite, sånn at hun kan gå videre i livet uten en utro drittsekk. Anonymkode: fbb08...c8b
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #10 Skrevet 10. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men likevel vil du møte han igjen? Hvordan går det an sier jeg bare. Siden du skriver at du bare vil ha noe casual sex så finnes det en sex-app som heter Tinder for sånne aktiviteter. Er visst en del single menn der har jeg hørt. Anonymkode: 26ea2...30c Nå er det gjort! Skrev en melding at jeg ikke vil møte ham igjen fordi han er gift, og at han skal slutte å ta kontakt😱 Og så slettet jeg ham fra face! Trengte bare litt fordømming, tydeligvis, for at vettet skulle fungere igjen. Anonymkode: f686e...788 10
BiancaWhite Skrevet 10. oktober 2018 #11 Skrevet 10. oktober 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke tenkt meg noe seriøst med noen de nærmeste årene, så slapp av! Anonymkode: f686e...788 jeg slapper av, virker mer som du ikke slapper av. Dette er ikke mine handlinger så det er ingenting å være urolig for. Hvorfor lager du en tråd om du skal be folk slappe av? Du er klar over at du ikke eier selvkontroll, så da kan nok bare du gjøre noe med det.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #12 Skrevet 10. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jo, du var jo det i dette tilfellet. Mulig du er det nettopp fordi du har kommet ut av et langvarig forhold da? Uansett en dårlig idé å rote seg bort i en gift mann. Men samtidig så tenker jeg at jeg alltid håper kona får vite, sånn at hun kan gå videre i livet uten en utro drittsekk. Anonymkode: fbb08...c8b Det er en forferdelig dårlig ide! Njaaa, er ikke helt sikker på hvem som egentlig ble det lette byttet her, var på jakt jeg også for å si det sånn 😛 Anonymkode: f686e...788
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #13 Skrevet 10. oktober 2018 Blokk og move on. Anonymkode: 37511...dee
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #14 Skrevet 10. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå er det gjort! Skrev en melding at jeg ikke vil møte ham igjen fordi han er gift, og at han skal slutte å ta kontakt😱 Og så slettet jeg ham fra face! Trengte bare litt fordømming, tydeligvis, for at vettet skulle fungere igjen. Anonymkode: f686e...788 👍 Anonymkode: fbb08...c8b 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #15 Skrevet 11. oktober 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå er det gjort! Skrev en melding at jeg ikke vil møte ham igjen fordi han er gift, og at han skal slutte å ta kontakt😱 Og så slettet jeg ham fra face! Trengte bare litt fordømming, tydeligvis, for at vettet skulle fungere igjen. Anonymkode: f686e...788 Supert! Du kommer ikke til å angre. Ok, gjort er gjort, nå har du lært, og forhåpentligvis går du ikke i den fella igjen. Stakkars dame som er sammen med en sånn mann Anonymkode: fb05a...b13 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #16 Skrevet 11. oktober 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Supert! Du kommer ikke til å angre. Ok, gjort er gjort, nå har du lært, og forhåpentligvis går du ikke i den fella igjen. Stakkars dame som er sammen med en sånn mann Anonymkode: fb05a...b13 Skal spørre alle mannfolka jeg møter om de er gift 😝 Anonymkode: f686e...788
hutula1 Skrevet 11. oktober 2018 #17 Skrevet 11. oktober 2018 Bare kos deg. Slike forhold bruker å ta fort slutt. Det er ikke du som er utro.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #18 Skrevet 11. oktober 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg havnet i seng med en gift mann. Etter en kveld der han sendte meg de mest sexy blikkene en kan tenke seg (får sug i magen bare av å tenke på det), var vi plutselig alene på nachspiel hjemme hos ham. Det endte jo med at vi havnet til sengs... Snek meg hjem før han våkna og håpte jeg skulle glemme ham og han meg. Det gikk fint helt til et par uker etter, da legger han meg til på messenger og vil møte meg igjen... Hjernen skriker NEI!!! Resten skriker JAAA! Svarte ikke da. Møtte han tilfeldig på butikken dagen etter det igjen og han sendte meg et av de sexy blikkene igjen... og da klarte ikke la være å svare ham... HVORFOR kan ikke jeg bare være fornuftig å si at jeg ikke er interessert i ham så lenge han er gift!?!?! Kan jeg få noen fornuftige råd?🙈 Anonymkode: f686e...788 Fordi du eier null moral. Blokk han Anonymkode: 7d557...049
duplexx Skrevet 11. oktober 2018 #19 Skrevet 11. oktober 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det så mange damer som ikke har stolthet og bein i nesa? Hvorfor vil du være et så lett bytte Ts? Gifte eller opptatte menn som prøver seg, ser jeg bare ned på. En ting er at hvis det oppstår en gjensidig forelskelse, for det kan en ikke alltid unngå. Men å bli så svak for et "sexy blikk" når du vet at alt han er ute etter er kroppen din. Fatter det bare ikke. Anonymkode: fbb08...c8b Det står jo i tittelen - eier ikke selvkontroll 😂 åpenbart.......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå