Gå til innhold

Slette først som sist?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Matchet med en fyr, han virket fryktelig interessert i å møtes. Jeg har hatt en travel uke, men fant et rom i kveld. Ga beskjed om dette i går. Han skulle trene med en kompis og visste ikke når han var ferdig. Skulle gi beskjed nærmere. Jeg har ikke hørt noe. Jeg sendte derfor en melding via snap i kveld og "etterlyste" respons. Han har ikke åpnet den selv om det er drøye to timer siden jeg sendte. Ser imidlertid han er aktiv for snapscoren hans er endret. Bør jeg bare slette med en gang, eller skal jeg gi han mer tid? 

Anonymkode: 6315f...d1c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så når du har tid må han hoppe? Her har du vært den vanskelige på å møtes, muøig han tror du spiller spill og tar igjen.

Uansett; Er du 250% sikker på at snapscore oppdateres kontinuerlig? Kan hende den er innstilt på å oppdatere 1 gang i døgnet, hver femte time eller liknende...

Mange trener også lenge..

Mao: pust rolig ut og ha tålmodighet. 

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, niledh skrev:

Så når du har tid må han hoppe? Her har du vært den vanskelige på å møtes, muøig han tror du spiller spill og tar igjen.

Uansett; Er du 250% sikker på at snapscore oppdateres kontinuerlig? Kan hende den er innstilt på å oppdatere 1 gang i døgnet, hver femte time eller liknende...

Mange trener også lenge..

Mao: pust rolig ut og ha tålmodighet. 

Nei, men han sa jo at han skulle si fra når han hadde bedre oversikt. Etter det har jeg ikke hørt noe. 

Men det kan jo være "gutta" prioriteres og at han venter med å åpne snappen min til han er alene mens han snapper med andre bekjente. Tror snapscoren oppdateres jevnlig, den har i hvert fall økt i to omganger. Ønsker egentlig ikke drive sånn kontrollering, jeg bare synes det er så rart... Men jeg bør vel prøve å senke skuldrene og puste med magen litt til, da. 

Skrevet

Jeg hadde nok ventet litt. Jeg kan helt fint svare andre, men vente med å svare en jeg vet "krever mer" om jeg er opptatt med noe. Dårlig gjort at han ikke har giddet å si fra, da, men mulig han tenkte at avtalen dere i mellom var at han skulle si fra om det ble tid. Når det ikke ble det, sa han heller ingenting. 

Skrevet

Det der er veldig turnoff i startfasen syns jeg. Syns man skal være høflig og svare på meldinger og gi beskjed når man har sagt at man skal det. Hadde ikke giddet det der!

Anonymkode: 4d0a1...a50

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det der er veldig turnoff i startfasen syns jeg. Syns man skal være høflig og svare på meldinger og gi beskjed når man har sagt at man skal det. Hadde ikke giddet det der!

Det er noe med det. Men jeg vet ikke om jeg skal slette han nå med en gang eller gi han sjansen til å svare/komme med en unnskyldning sånn at jeg deretter kan si at jeg synes det er lite sjarmerende... 

Skrevet

Hadde senket skuldrene og ventet. Synest sånt dating jag virker stress. Han svarte ikke på en melding.. så skal en slettes og videre til neste. 

Anonymkode: 42855...75f

• Liker 3
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er noe med det. Men jeg vet ikke om jeg skal slette han nå med en gang eller gi han sjansen til å svare/komme med en unnskyldning sånn at jeg deretter kan si at jeg synes det er lite sjarmerende... 

Nei, ikke si noe, han er kanskje bare ikke så interessert. Dropp det og gå videre!

Skrevet

Altså, nå har det gått 12 timer... Fortsatt ikke hørt noe og snapscoren har økt betraktelig. Nå begynner jeg å føle meg dust som sendte meldingen 

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, nå har det gått 12 timer... Fortsatt ikke hørt noe og snapscoren har økt betraktelig. Nå begynner jeg å føle meg dust som sendte meldingen 

12 timer er ikke så lenge... mest sannsynlig er han ikke intr, da hadde han svart. Han tenker nok, og kommer antagelig med et svar i løpet av dagen.

men dropp den slettinga! Haster det sånn det da? Skjønner ikke helt at man må blokkere og slette så fort som mulig. Det er jo bare sosiale medier..

Anonymkode: c64a6...4e9

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

12 timer er ikke så lenge... mest sannsynlig er han ikke intr, da hadde han svart. Han tenker nok, og kommer antagelig med et svar i løpet av dagen.

men dropp den slettinga! Haster det sånn det da? Skjønner ikke helt at man må blokkere og slette så fort som mulig. Det er jo bare sosiale medier..

Nei, det er kanskje ikke det... Han har bare vært så sykt "på" og hyggelig ellers. Tror det er derfor jeg blir så... stressa. Er redd for at han også er en sånn som bare spiller et spill selv om vi tilsynelatende har hatt en god samtale rundt det. Jeg er travelt opptatt i hele dag, så får forhåpentligvis noe annet å tenke på. 

Jeg er opptatt av denne slettinga for å markere at jeg har skjønt at vedkommende ikke er seriøs/ikke er interessert 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er kanskje ikke det... Han har bare vært så sykt "på" og hyggelig ellers. Tror det er derfor jeg blir så... stressa. Er redd for at han også er en sånn som bare spiller et spill selv om vi tilsynelatende har hatt en god samtale rundt det. Jeg er travelt opptatt i hele dag, så får forhåpentligvis noe annet å tenke på. 

Jeg er opptatt av denne slettinga for å markere at jeg har skjønt at vedkommende ikke er seriøs/ikke er interessert 

Jeg er ny i dating etter langt forhold, og sosiale medier tar mye mer og ganske negativ plass i dating nå. Må man markere så hardt og raskt da? Kan jo la det henge noen dager? Fram til mandag-tirsdag? Relasjoner og forhold utvikler seg over tid, og det er ofte en del fram og tilbake. Det å slette og blokkere er så endelig.

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ny i dating etter langt forhold, og sosiale medier tar mye mer og ganske negativ plass i dating nå. Må man markere så hardt og raskt da? Kan jo la det henge noen dager? Fram til mandag-tirsdag? Relasjoner og forhold utvikler seg over tid, og det er ofte en del fram og tilbake. Det å slette og blokkere er så endelig.

Da er vi i samme situasjon. Synes sosiale medier er sykt stressende i en datingsituasjon. 

Og jeg skjønner ikke hvilken glede han får av å spille interessert og oppriktig hele veien og så la meg bli hengende. Det er faktisk han som har vært mest gira. Jeg bare mente å si at nå er jeg ledig og meldingen i går var ment som en påminnelse eller sånn. Han har ennå ikke sett den. 

Gjest padawan
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

12 timer er ikke lenge i det hele tatt. ha is i magen og ikke risiker å kødde til noe bare fordi du begynner å bli utålmodig.

Skrevet

Den beste måten å reagere er å IKKE reagere..ikke gjør NOE. 

Anonymkode: 42855...75f

Skrevet
1 time siden, padawan skrev:

12 timer er ikke lenge i det hele tatt. ha is i magen og ikke risiker å kødde til noe bare fordi du begynner å bli utålmodig.

Ikke når avtalen var at han skulle gi en lyd heller? Ser nå at han har åpnet. Veldig rart, for nå står det "åpnet 18 t", det var da jeg sendte. Det er kanskje Snapchat som har problemer? Uansett fryktelig frustrerende.

Gjest padawan
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
Ikke når avtalen var at han skulle gi en lyd heller? Ser nå at han har åpnet. Veldig rart, for nå står det "åpnet 18 t", det var da jeg sendte. Det er kanskje Snapchat som har problemer? Uansett fryktelig frustrerende.

Skjønner godt du synes det er frustrerende. Jeg kan også være litt utålmodig med kontakten innemellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...