RedFox81 Skrevet 12. desember 2018 #7641 Del Skrevet 12. desember 2018 Just now, AnonymBruker said: Det er jo slik mange løgnere gjør det: En liten bit med "fakta"/en flik av sannhet (som gjerne er vridd og vrengt på*) legges sammen med alle løgnene, og vips så blir løgneren trodd! (*vridd og vrengt på: Fakta/sannhet er at det gikk av et vådeskudd. Men så blir dette vridd og vrengt på ved å si at det skjedde på en annen måte enn det som var sant). (Korrigert). Anonymkode: d551b...45b Ja, det er jo det jeg også ser i Kristins forklaring. Mye løgner og noe sannhet. Det er fordi mye av historien virker veldig usannsynlig for meg, det passer jo ikke. Skulle de virkelig planlegge drap et halvt år i forveien, og i et familieselskap? Skulle Kristin virkelig huske noe av planløsning hun ble skissert en gang for 6 mnd siden? Skulle virkelig to par sko kjøpes inn allerede da? (politiets teori om skokjøpet). En kveld med "våpenopplæring" et halvt år i forveien, er dette nok? osv. Men etter å ha lest alt om denne saken opp og ned, alt er fortsatt uklart for meg. Men det er jo ingen motiv? Hvis ikke Per og Veronica, så hvem? Og hvorfor lyver Kristin? Hva er det vi ikke ser her? Nå er jeg jo en av de som ikke klarer å se at Per og Veronica skulle stå bak drapene, men jeg sliter med å komme opp med en annen troverdig forklaring. Med troverdig mener jeg en som ikke inkluderer Jugoslavisk mafia f.eks. Og jeg er veldig i tvil om at Kristin kunne vært den som drepte. Kristin har unektelig mye kunnskap om drapene, eneste av 4, hun kan detaljene. Men når ikke engang Veronica, nå tyve år etter, fortsatt klarer å tro at det var Kristin som drepte, og det er etter alt Kristin gjort mot henne og Per. Veronica kjenner vel Kristin best? Veronica sitter og "unnskylder" Kristin med at hun måtte ha vært i rusabstinenser der hun vitnet, og derfor løy. Og sier selv at men Kristin har jo ikke noe motiv.. Ja, så hvem da? Sverre Kirkemo? Jan Paust? Men alle disse, Kristin, og Sverre, og Jan, virker å være så "normale" mennesker, som tilsynelatende lever helt normale liv i alle disse årene. Kan det være mulig, etter å ha kaldblodig drept 3 mennesker? 😐 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 12. desember 2018 #7642 Del Skrevet 12. desember 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har rett, det var et dårlig tekstlig virkemiddel, uten belegg i fakta, og det er irrelevant hvorvidt de var pensjonister uansett, da pensjonister sikkert ikke er verre enn andre jurymedlemmer. Beklager til alle pensjonister, jeg legger meg flat. Jeg trekker imidlertid fortsatt juryens kompetanse i tvil, selv uten mann med flåsete kommentar til og med. Men du leste tydeligvis ikke artikkelen jeg linket til? Anonymkode: ee24f...672 Jo, jeg leste artikkelen og er enig. Et lyspunkt i Orderudsaken var heldigvis at alle parter var fornøyde med Rettsbelæringen (SA) "-Lagmann Pedersen ga ikke føringer til juryen. Derimot opplyste han hvordan bevis skal vurderes, sier Schiøtz, som mener belæringen var helt konkret i sin vurdering." 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 12. desember 2018 #7643 Del Skrevet 12. desember 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er også merkelig å handle våpen dagen før man drar i juleselskap, og det er merkelig å ta med seg våpen i et juleselskap og det er merkelig å pakke ut våpenet og lade det og avfyre et vådeskudd innendørs på det stedet der man er invitert i juleselskap. Hvorfor var det ikke dekket på til Lars da han ankom Orderud gård? Det var dekket på til alle de andre, men ikke til han. Visste ikke Per og Veronica at han skulle komme? Var det Kristin som hadde invitert Lars uten at Per og Veronica visste at Lars var invitert? At Per og Veronica eventuelt ikke visste at Lars skulle komme, stemmer jo svært dårlig med at Lars angivelig skulle gi Per og Veronica planlagt våpenopplæring den kvelden 😊 Anonymkode: d551b...45b Tror nok at nødvendigheten av våpenopplæring kom etter vådeskuddet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #7644 Del Skrevet 12. desember 2018 3 minutter siden, RedFox81 skrev: Ja, det er jo det jeg også ser i Kristins forklaring. Mye løgner og noe sannhet. Det er fordi mye av historien virker veldig usannsynlig for meg, det passer jo ikke. Skulle de virkelig planlegge drap et halvt år i forveien, og i et familieselskap? Skulle Kristin virkelig huske noe av planløsning hun ble skissert en gang for 6 mnd siden? Skulle virkelig to par sko kjøpes inn allerede da? (politiets teori om skokjøpet). En kveld med "våpenopplæring" et halvt år i forveien, er dette nok? osv. Men etter å ha lest alt om denne saken opp og ned, alt er fortsatt uklart for meg. Men det er jo ingen motiv? Hvis ikke Per og Veronica, så hvem? Og hvorfor lyver Kristin? Hva er det vi ikke ser her? Nå er jeg jo en av de som ikke klarer å se at Per og Veronica skulle stå bak drapene, men jeg sliter med å komme opp med en annen troverdig forklaring. Med troverdig mener jeg en som ikke inkluderer Jugoslavisk mafia f.eks. Og jeg er veldig i tvil om at Kristin kunne vært den som drepte. Kristin har unektelig mye kunnskap om drapene, eneste av 4, hun kan detaljene. Men når ikke engang Veronica, nå tyve år etter, fortsatt klarer å tro at det var Kristin som drepte, og det er etter alt Kristin gjort mot henne og Per. Veronica kjenner vel Kristin best? Veronica sitter og "unnskylder" Kristin med at hun måtte ha vært i rusabstinenser der hun vitnet, og derfor løy. Og sier selv at men Kristin har jo ikke noe motiv.. Ja, så hvem da? Sverre Kirkemo? Jan Paust? Men alle disse, Kristin, og Sverre, og Jan, virker å være så "normale" mennesker, som tilsynelatende lever helt normale liv i alle disse årene. Kan det være mulig, etter å ha kaldblodig drept 3 mennesker? 😐 Takk for svar! 😊 Du har rett i at det høres usannsynlig ut å planlegge drap i juleselskap og usannsynlig at Kristin skulle huske skissen så godt så lang tid etter. Jeg ser ikke bort fra at drapene ble planlagt en tid før dette juleselskapet, av noen andre enn de fire dømte eller eventuelt av noen andre enn Per, Lars og Veronica, og at Kristin var med på en slik planlegging eller at Kristin bare var til stede sammen med en eller flere andre enn P, L og V. under en slik drapsplanlegging. (En tid før juleselskapet: Fordi Kristin kjøpte våpen den 22.12.98. Fordi hvis det stemmer at både vådeskuddet og Lars var brikker som skulle blandes sammen med løgnene, så må det ha vært planlagt). Jeg vet ikke hvem som sto bak drapene. Jeg tenker heller ikke at joguslavisk mafia el.l. står bak. Med tanke på 180-mannens utsagn og Annes utsagn om en mann og Per Pausts utsagn om en som trakk i tråder, tenker jeg at det kan ha vært noe personlig. Det er ikke uvanlig at mennesker som begår grusomme gjerninger mot andre mennesker fremstår som normale og lever normale liv. Jeg kom også på en annen ting: Hvis det som Kristin forklarte om Lars sin rolle i dette hadde vært sant, så hadde de vel sannsynligvis blitt enige om hva de skulle si hvis de ble arrestert, og de ville da ha kunnet forklart seg likt fra første avhør (noe de Ikke gjorde). Lars endret jo sin forklaring etter en tur med Kristin. Det var også Kristin som fikk Lars til å si at han leverte sitt våpen ("lillegutt") til Per. Lars har også forklart at han ikke har levert noe våpen til Per. Anonymkode: d551b...45b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #7645 Del Skrevet 12. desember 2018 39 minutter siden, RedFox81 said: Ja, det er jo det jeg også ser i Kristins forklaring. Mye løgner og noe sannhet. Det er fordi mye av historien virker veldig usannsynlig for meg, det passer jo ikke. Skulle de virkelig planlegge drap et halvt år i forveien, og i et familieselskap? Skulle Kristin virkelig huske noe av planløsning hun ble skissert en gang for 6 mnd siden? Skulle virkelig to par sko kjøpes inn allerede da? (politiets teori om skokjøpet). En kveld med "våpenopplæring" et halvt år i forveien, er dette nok? osv. Men etter å ha lest alt om denne saken opp og ned, alt er fortsatt uklart for meg. Men det er jo ingen motiv? Hvis ikke Per og Veronica, så hvem? Og hvorfor lyver Kristin? Hva er det vi ikke ser her? Nå er jeg jo en av de som ikke klarer å se at Per og Veronica skulle stå bak drapene, men jeg sliter med å komme opp med en annen troverdig forklaring. Med troverdig mener jeg en som ikke inkluderer Jugoslavisk mafia f.eks. Og jeg er veldig i tvil om at Kristin kunne vært den som drepte. Kristin har unektelig mye kunnskap om drapene, eneste av 4, hun kan detaljene. Men når ikke engang Veronica, nå tyve år etter, fortsatt klarer å tro at det var Kristin som drepte, og det er etter alt Kristin gjort mot henne og Per. Veronica kjenner vel Kristin best? Veronica sitter og "unnskylder" Kristin med at hun måtte ha vært i rusabstinenser der hun vitnet, og derfor løy. Og sier selv at men Kristin har jo ikke noe motiv.. Ja, så hvem da? Sverre Kirkemo? Jan Paust? Men alle disse, Kristin, og Sverre, og Jan, virker å være så "normale" mennesker, som tilsynelatende lever helt normale liv i alle disse årene. Kan det være mulig, etter å ha kaldblodig drept 3 mennesker? 😐 Vi vet alt for lite om livet til A tror jeg. Anonymkode: e01e1...126 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #7646 Del Skrevet 12. desember 2018 16 minutter siden, Frida skrev: Tror nok at nødvendigheten av våpenopplæring kom etter vådeskuddet. Takk for svar!😊 Tenker du at Lars ga Kristin våpenopplæring da? Anonymkode: d551b...45b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 12. desember 2018 #7647 Del Skrevet 12. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar!😊 Tenker du at Lars ga Kristin våpenopplæring da? Anonymkode: d551b...45b Jeg har inntrykk av at Kristin kunne å skyte fra før, men godt mulig jeg tar feil. Per hadde vært i militæret, så han kunne vel litt om våpen fra før, men Veronica vet jeg ikke noe om. Tror ikke våpenbruk inngår i veterinærutdannelsen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #7648 Del Skrevet 12. desember 2018 1 minutt siden, Frida skrev: Jeg har inntrykk av at Kristin kunne å skyte fra før, men godt mulig jeg tar feil. Per hadde vært i militæret, så han kunne vel litt om våpen fra før, men Veronica vet jeg ikke noe om. Tror ikke våpenbruk inngår i veterinærutdannelsen? Takk for svar! 😊 Vi har nok for tiden litt forskjellige teorier. Men om du skulle ta utgangspunkt i min teori, og Kristin hadde (som du nevner at du har inntrykk av) erfaring med skyting, da var det vel ikke behov for noen våpenopplæring etter det vådeskuddet som Kristin avfyrte. Det jeg glemte å ta med i et tidligere innlegg, var drapsplanlegging. Korrigert under: ------------------ Det er også merkelig å handle våpen dagen før man drar i juleselskap, og det er merkelig å ta med seg våpen i et juleselskap og det er merkelig å pakke ut våpenet og lade det og avfyre et vådeskudd innendørs på det stedet der man er invitert i juleselskap. Hvorfor var det ikke dekket på til Lars da han ankom Orderud gård? Det var dekket på til alle de andre, men ikke til han. Visste ikke Per og Veronica at han skulle komme? Var det Kristin som hadde invitert Lars uten at Per og Veronica visste at Lars var invitert? At Per og Veronica eventuelt ikke visste at Lars skulle komme, stemmer jo svært dårlig med at Lars angivelig skulle gi Per og Veronica planlagt våpenopplæring og det stemmer dårlig med at Lars angivelig skulle ha deltatt på planlagt angivelig drapsplanlegging sammen med Per og Veronica den kvelden 😊 Anonymkode: d551b...45b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #7649 Del Skrevet 12. desember 2018 1 time siden, RedFox81 skrev: Skulle virkelig to par sko kjøpes inn allerede da? (politiets teori om skokjøpet). Jeg tenker at ett eller to par sko av det merket kan ha blitt kjøpt av trådtrekkeren/180-mannen på lillejulaften eller på en annen dag før eller senere. Anonymkode: d551b...45b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 12. desember 2018 #7650 Del Skrevet 12. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! 😊 Vi har nok for tiden litt forskjellige teorier. Men om du skulle ta utgangspunkt i min teori, og Kristin hadde (som du nevner at du har inntrykk av) erfaring med skyting, da var det vel ikke behov for noen våpenopplæring etter det vådeskuddet som Kristin avfyrte. Det jeg glemte å ta med i et tidligere innlegg, var drapsplanlegging. Korrigert under: Det var ikke nødvendig med våpenopplæring av Kristin nei, men søsteren? Ja. ------------------ Det er også merkelig å handle våpen dagen før man drar i juleselskap, og det er merkelig å ta med seg våpen i et juleselskap og det er merkelig å pakke ut våpenet og lade det og avfyre et vådeskudd innendørs på det stedet der man er invitert i juleselskap. Om Kristin hadde skaffet våpen uten at Per og Veronica visste det, hvorfor skulle hun da vise dem frem til Veronica (og evnt. Per)? Og det må hun ha gjort siden vådeskuddet gikk av, uansett hvem som skjøt. Det høres veldig usannsynlig ut at Kristin skulle ha planlagt drapene selv, men likevel viste frem våpen til søsteren? Hvorfor var det ikke dekket på til Lars da han ankom Orderud gård? Det var dekket på til alle de andre, men ikke til han. Visste ikke Per og Veronica at han skulle komme? Var det Kristin som hadde invitert Lars uten at Per og Veronica visste at Lars var invitert? Tror nok Kristin hadde invitert Lars på egen hånd, kanskje hun var raus sånn sett? Hun var jo veldig sosial av seg har jeg inntrykk av. At Per og Veronica eventuelt ikke visste at Lars skulle komme, stemmer jo svært dårlig med at Lars angivelig skulle gi Per og Veronica planlagt våpenopplæring og det stemmer dårlig med at Lars angivelig skulle ha deltatt på planlagt angivelig drapsplanlegging sammen med Per og Veronica den kvelden 😊 Tror ikke våpenopplæringen var planlagt, den kom som en konsekvens av vådeskuddet. Hva som er sant om planleggingen akkurat lillejulaften vet jeg ikke hva jeg tror om, min teori er at den hadde pågått en stund, og kanskje blitt mer konkret den kvelden. Anonymkode: d551b...45b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #7651 Del Skrevet 12. desember 2018 1 minutt siden, Frida skrev: Takk for svar! 😊 Vi har nok for tiden litt forskjellige teorier. Men om du skulle ta utgangspunkt i min teori, og Kristin hadde (som du nevner at du har inntrykk av) erfaring med skyting, da var det vel ikke behov for noen våpenopplæring etter det vådeskuddet som Kristin avfyrte. Det jeg glemte å ta med i et tidligere innlegg, var drapsplanlegging. Korrigert under: 1) Det var ikke nødvendig med våpenopplæring av Kristin nei, men søsteren? Ja. ------------------ Det er også merkelig å handle våpen dagen før man drar i juleselskap, og det er merkelig å ta med seg våpen i et juleselskap og det er merkelig å pakke ut våpenet og lade det og avfyre et vådeskudd innendørs på det stedet der man er invitert i juleselskap. 2) Om Kristin hadde skaffet våpen uten at Per og Veronica visste det, hvorfor skulle hun da vise dem frem til Veronica (og evnt. Per)? Og det må hun ha gjort siden vådeskuddet gikk av, uansett hvem som skjøt. Det høres veldig usannsynlig ut at Kristin skulle ha planlagt drapene selv, men likevel viste frem våpen til søsteren? Hvorfor var det ikke dekket på til Lars da han ankom Orderud gård? Det var dekket på til alle de andre, men ikke til han. Visste ikke Per og Veronica at han skulle komme? Var det Kristin som hadde invitert Lars uten at Per og Veronica visste at Lars var invitert? 3) Tror nok Kristin hadde invitert Lars på egen hånd, kanskje hun var raus sånn sett? Hun var jo veldig sosial av seg har jeg inntrykk av. At Per og Veronica eventuelt ikke visste at Lars skulle komme, stemmer jo svært dårlig med at Lars angivelig skulle gi Per og Veronica planlagt våpenopplæring og det stemmer dårlig med at Lars angivelig skulle ha deltatt på planlagt angivelig drapsplanlegging sammen med Per og Veronica den kvelden 😊 4) Tror ikke våpenopplæringen var planlagt, den kom som en konsekvens av vådeskuddet. 5) Hva som er sant om planleggingen akkurat lillejulaften vet jeg ikke hva jeg tror om, min teori er at den hadde pågått en stund, og kanskje blitt mer konkret den kvelden. Takk for svar! 😊 1) Du har rett, hvis det var slik at V ønsket og hadde behov for våpenopplæring. 2) Jeg er enig i at det høres rart ut å vise frem våpen. Men hvis K tok frem våpen med hensikt for å fyre av det vådeskuddet (som skulle være en brikke, en flik av sannhet blandet sammen med eventuelle løgner), så er det ikke rart. 3) Jo, det høres sannsynlig ut. Men jeg har allikevel tanker om at Lars kan ha blitt invitert av K, kun for å bli brukt som en brikke (se punkt 2) flik av sannhet). 4) Ok. Du har rett i at det kunne ha vært slik. Men når det var K som avfyrte skuddet (hun har forklart dette), og hun hadde erfaring med våpen, så kan jeg ikke helt forstå at Lars skulle gi K våpentrening der og da. 5) Ok. Jeg er enig i at planleggingen kan ha startet en god stund før lillejulaften, men jeg tenker at ingen av planleggingsmøtene ble avholdt sammen med P, V og L. og at ingen av P, V og L visste at det ble planlagt drap. Anonymkode: d551b...45b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #7652 Del Skrevet 12. desember 2018 Telefonsamtalene fra Pers telefon til Lars telefon: Det ikke bare var i politiforklaringene KK forklarte at det var VO og ikke PO som ringte og maste om revolveren, men også i retten gjorde hun det: - Veronica ringde fleire gonger til Lars og maste om å få kjøpe "lillegutt", sa Kristin Kirkemo Haukeland i heradsretten. Men Veronica forklarte at hun ringte til Lars fra Pers telefon for å få greie på hvordan det var med Kristin. Jeg tenker at det er svært sannsynlig at K diktet opp at V og/eller P hadde ringt til Lars for å mase om våpen. Kristin har jo også tydeligvis, etter det jeg har lest, greid å få Lars til å endre forklaring og greid å få Lars til å forklare det som K ønsket. Anonymkode: d551b...45b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #7653 Del Skrevet 12. desember 2018 - Veronica ringde fleire gonger til Lars og maste om å få kjøpe "lillegutt", sa Kristin Kirkemo Haukeland i heradsretten. Bortsett frå dette hadde ho ikkje vore i kontakt med Per og Veronica etter det som hende i jula."https://www.nrk.no/norge/--per-og-veronica-planla-drapa-1.522827 Det ser ut til at K brøt kontakten med V etter julen 1998. Jeg tenker at det var sant at V ringte til L fra P sin telefon for å høre hvordan det var med K. I ettertid passet det jo bra for K å evt dikte inn disse oppringningene i sin løgnhistorie, og å lyve og si at oppringningene gjaldt våpen. Ettersom jeg forsto, så var K og hennes venner mye hos P og V på Orderud gård i en lang periode. Og jeg synes at det høres naturlig ut at V ringte til L for å høre hvordan det var med K når K plutselig brøt kontakten etter julen 1998. K lot vel kanskje være å svare på oppringninger fra V til sin telefon? Anonymkode: d551b...45b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #7654 Del Skrevet 12. desember 2018 Noen skrev at dette med at størstedelen av telefonsamtalene fra Pers telefon til Lars sin telefon skyldtes at Veronica og Per hadde slik en intens omsorg for søsterens og nevøens ve og vel henger dårlig sammen med at oppringingene sluttet brått dagen etter at Lillegutt iht Lars' forklaring ble bragt til Orderud gård. MEN KK bodde de siste ukene før hun ble arrestert i en nedlagt hangar på Fornebu. Jeg vet ikke når hun flyttet ut fra LGs leilighet, men det kan vel passe rimelig bra med ca. datoen for den påståtte våpenoverleveringen (3. april). Da var det jo i så fall ikke lenger noen vits i å ringe LG for å få tak i henne, eller høre hvordan det sto til med henne. Anonymkode: d551b...45b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #7655 Del Skrevet 12. desember 2018 Kvitteringen fra en bompassering (datert 3. april) mellom Oslo og Sørum, som politiet fant i Lars leillighet, beviser ingen ting. Den som brukte bilen på det tidspunktet, kan ha spart på kvitteringen for å bruke den i en løgnhistorie. Anonymkode: d551b...45b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #7656 Del Skrevet 12. desember 2018 https://morgenbladet.no/ideer/2018/12/se-orderud-forklare-seg-i-retten-er-pa-flere-mater-smertefullt (Jeg får ikke lest hele, grunnet manglende abonnement, men kanskje det som står der er av interesse for andre?) Anonymkode: d551b...45b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #7657 Del Skrevet 12. desember 2018 Om Veronica og Kristins kontakt etter julen 1998 https://www.nrk.no/norge/--stottekontakt-for-kristins-sonn-1.522815 V fortalte om en stor krangel som oppsto påskeaften om en bag. Både K og L ville ha bagen. Den var gruelig tung, det var visstnok noe datautstyr i den. -Hvilken bag var dette? Anonymkode: d551b...45b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #7658 Del Skrevet 12. desember 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om Veronica og Kristins kontakt etter julen 1998 https://www.nrk.no/norge/--stottekontakt-for-kristins-sonn-1.522815 V fortalte om en stor krangel som oppsto påskeaften om en bag. Både K og L ville ha bagen. Den var gruelig tung, det var visstnok noe datautstyr i den. -Hvilken bag var dette? Anonymkode: d551b...45b Påskeaften 1999 var den 3. april, altså 7 uker før trippeldrapet. Anonymkode: d551b...45b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #7659 Del Skrevet 12. desember 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvitteringen fra en bompassering (datert 3. april) mellom Oslo og Sørum, som politiet fant i Lars leillighet, beviser ingen ting. Den som brukte bilen på det tidspunktet, kan ha spart på kvitteringen for å bruke den i en løgnhistorie. Anonymkode: d551b...45b 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om Veronica og Kristins kontakt etter julen 1998 https://www.nrk.no/norge/--stottekontakt-for-kristins-sonn-1.522815 V fortalte om en stor krangel som oppsto påskeaften (som var den 3. april 1999) om en bag. Både K og L ville ha bagen. Den var gruelig tung, det var visstnok noe datautstyr i den. -Hvilken bag var dette? Anonymkode: d551b...45b Foregikk denne kranglingen om bagen på Orderud gård? I så fall stemmer det jo med bompasserings-kvitteringen dersom Lars eller Kristin kjørte fra Oslo til Sørum den dagen. Våpenbyttet skal ha skjedd natt til påskeaften 1999, noe Per Orderud har benektet på det kraftigste. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/5VVP56/seks-temaer-som-kan-endre-orderud-saken Grønnerød kvelden 2. april eller natt til 3. april dro til Orderud gård https://www.vg.no/spesial/2018/orderud/sporene/vapenoverlevering Anonymkode: d551b...45b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #7660 Del Skrevet 12. desember 2018 Det sto i en annen artikkel at Kristin hadde sagt at hun ikke var med til Orderud gård den dagen da det angivelige våpenbyttet skal ha foregått... Anonymkode: d551b...45b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå