Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, nordiskfigur skrev:

fordi det er bevist utenfor en hver rimelig tvil at det er de 4 dømte som står bak

Du hadde ikke mer å komme med nei. Hvem av de 4 er 180-mannen da?

Anonymkode: ee24f...672

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lammeskinn sitter og sakser fra Kvinneguiden 😂

Anonymkode: d551b...45b

• Liker 1
Skrevet

Nå får vi mer besøk i tråden 😊 Det er fint 😊

• Liker 1
Skrevet

Gotta love vgd.

Anonymkode: 06825...027

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Gotta love vgd.

Anonymkode: 06825...027

😂 Ja, mye mer fres der da! Må vurdere å bytte forum. 

• Liker 4
Skrevet

Kan det ha vært tre personer? ☎️ + 👢+ 😠

• Liker 1
Skrevet

Mer logisk med to synes jeg (☎️ 😠) + 👢

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan det ha vært tre personer? ☎️ + 👢+ 😠

Nei, jeg vet ikke, tror kanskje jeg var på villspor her og at denne 5. er en helt annen enn jeg lurte på om kunne være det først, og med et helt annet motiv isåfall. Da passer ikke det jeg sa om to personer. Tenkte på enda en annen aller først egentlig, men jeg fikk det ikke helt til å stemme. Men så vet jeg ikke nok om denne personen heller. Er det ingen av disse, så er det en jeg ikke vet identiteten til tror jeg, og utfra ting i den vgd-tråden, er kanskje det aller mest sannsynlig. Det virker ihvertfall som et interessant spor.

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg vet ikke, tror kanskje jeg var på villspor her og at denne 5. er en helt annen enn jeg lurte på om kunne være det først, og med et helt annet motiv isåfall. Da passer ikke det jeg sa om to personer. Tenkte på enda en annen aller først egentlig, men jeg fikk det ikke helt til å stemme. Men så vet jeg ikke nok om denne personen heller. Er det ingen av disse, så er det en jeg ikke vet identiteten til tror jeg, og utfra ting i den vgd-tråden, er kanskje det aller mest sannsynlig. Det virker ihvertfall som et interessant spor.

Takk for svar!😊 Ja, du har rett i at det kan være personer som er ukjente for oss.
Milli har jo en liste med navn, og jeg tenker at de finner frem til personene. Jeg kjenner jo ingen av de eventuelle 180 og "sint person", og jeg tror at jeg skal slutte å tenke på det.

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg kjenner jo ingen av de eventuelle 180 og "sint person", og jeg tror at jeg skal slutte å tenke på det.

Dette er en person som var narkoman og kjente Kristin. Mange er redde for han. 

• Liker 2
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hva kan det bety? At h*n ikke var mistenkt men at h*n var vitne?

Riktig, men det var vitner som hevdet at han hadde brukt samme skjellsord om Anne som 180-mannen. En av de aktuelle 180-samtalene som politiet bet seg merke i knyttes til et sted han kunne ha ringt fra, men politiet satte jo alt av ressurser inn på samtalen fra Svaleveien. Det til tross for at 180-operatøren mente å erindre at samtalen inntraff mye senere på dagen enn når samtalen fra Svaleveien ble registrert....  

• Liker 2
Skrevet
12 timer siden, Anonym72 skrev:

Dette er en person som var narkoman og kjente Kristin. Mange er redde for han. 

Det blir en lang liste.

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! 😊 Jeg beklager! Er det ikke 180-mannen, men "den "gale" personen" som hatet Anne h*n mener? Jeg mente ikke å spekulere fram noe navn her. Det var bare et spørmål om hva som kunne menes med det han skrev.

Det er samme person, ut i fra hva jeg har lest

• Liker 2
Skrevet

Takk for svar! 

Her står det om Veronicas notater (bl.a. skonr, pengeuttak) i forbindelse med en samtale med Nybakk. "Nybakk innrømmet å ha snakket med Veronica om noen av tingene som fremgår av notatene, men på langt nær alle".
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/dddr5O/avviser-veronicas-paastander

Kan noen fortelle om gården Solli, hvor den er og om den er relatert til V eller P?

• Liker 1
Skrevet
På 2.12.2018 den 1.36, Simpson skrev:

Det kan være riktig hun hadde blitt tilbudt bolig ( flere aktuelle på gården: Fjellet, Solli, Hus ved våningshuset, våningshuset, kårboligen, nye hus i nytt byggefelt ) for seg og sin sønn.

Hvor ligger (gården?) Solli? Er det en eiendom på Orderud gård?

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! 

Her står det om Veronicas notater (bl.a. skonr, pengeuttak) i forbindelse med en samtale med Nybakk. "Nybakk innrømmet å ha snakket med Veronica om noen av tingene som fremgår av notatene, men på langt nær alle".
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/dddr5O/avviser-veronicas-paastander

Kan noen fortelle om gården Solli, hvor den er og om den er relatert til V eller P?

Skrevet

Er det Solli gård i Asker det er snakk om? 

Skrevet

Hvis man legger det Nybakk forteller til grunn, så virker notatene rett og slett å være V som prøver å notere ned stikkord for alt som kan være relevant, kanskje for å huske på å tenke igjennom det, på et tidspunkt der de kan anta at de vil måtte forklare seg. Det er vel ikke så mystisk eller mistenkelig akkurat, det er stressende å forklare seg og lurt å være forberedt. Noe snakket hun med Nybakk om, resten med andre, eller hun kom på det selv. Det er vel noe med kjøpet av Solli som i så måte var relevant, og ikke hvor det er, men hvorfor lurer du?

• Liker 2
Skrevet

Fredag 21. mai på kvelden, skal  Nybakk ha ringt sin klient og lagt fram en detaljert skisse til forlik mellom far og sønn. Per fortalte i retten at Nybakk presenterte dette på en slik måte at Per trodde forliket var i havn. Per fortalte at han da sa til Nybakk at da er det greit. Per fortalte at han ble veldig glad, spesielt i forhold til sin mor. Per sa at han tenkte at da ville det bli fred i familien.  (Ikke sitat)  https://www.glomdalen.no/trippeldrapet/gardstvist-lost-for-drapene/s/1-57-379495

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...