Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

jeg vet alt dette. Hun ha fortalt det meste selv. Det handler ikke om hva jeg liker og ikke liker. Det er måten hun fremstilles på av enkelte om att og om att jeg reagerer på. 

Ok, vi skjønner poenget. la oss gå videre

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tvile på Kristins troverdighet? Nei, jeg er helt sikker på at V og P er de skyldige her. Mulig at Kristin har vært med på det og, men det er nok de andre to som sto i bresjen for det hele.

Anonymkode: 81a5d...c09

Holder med. Hvorfor forsøkes den som snakker mest sant i denne saken troverdighet å settes i et dårlig lys og ikke de som lyver så det renner av dem. 

Anonymkode: a7133...88b

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Snakket med en kompis i går som har drevet med mye lyssky virksomhet opp gjennom åra, han holdt på å le seg ihjel når jeg fortalte at de trekker jugoslavi mafia inni i dette. Særlig i forhold til brevene jeg lot ham lese. Enig i at vi må tåle andres meninger, det hadde vært merkelig når fire stykker er dømt to ganger i saken at man forventer at folk skal tro på dette oppspinnet som serveres enkelte steder.

Det brevet er alle  inkl politiet enige om er tullebrev, så der er jeg helt enig med din kompis. Jeg snakker om drapene.

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ang kompiser: Jeg satt og så den ene episoden sammen med en kompis som er sprengningsbas, og han holdt også på å le seg ihjel. For han sa at den dynamitten de viser fram på tv-en, den de finner hos Lars og påstår er fra samme partiet som den som er brukt under attentatet, vel, den kan visst "alle se" at ikke er samme type dynamitt.

Anonymkode: 37ae7...b60

Politiet hadde jo sporet den til samme partiet fra Tyskland ellerno? du må jo finne ut hvordan han begrunnet seg. høres jo merkelig ut at politiet har undersøkt dette og kommet til den konklusjonen, når du kan se på dynamitten at det er fra forskjellige parti? Tror det var noe med en bokstav og tall-kode som stemte overens. 

Den dynamitten som var festet på bilen lot seg jo ikke påtenne. er ikke det merkelig? hva faen er det liksom? virker som jobben fra en amatør som går igjen i attentat nr2

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Simpson skrev:

Det brevet er alle  inkl politiet enige om er tullebrev, så der er jeg helt enig med din kompis. Jeg snakker om drapene.

Han mente det var helt tullete at torpedoer skulle ha utført dem også. Men nok om det. Vi får være uenige der også. 

Skrevet
Akkurat nå, megda skrev:

Politiet hadde jo sporet den til samme partiet fra Tyskland ellerno? du må jo finne ut hvordan han begrunnet seg. høres jo merkelig ut at politiet har undersøkt dette og kommet til den konklusjonen, når du kan se på dynamitten at det er fra forskjellige parti? Tror det var noe med en bokstav og tall-kode som stemte overens. 

Den dynamitten som var festet på bilen lot seg jo ikke påtenne. er ikke det merkelig? hva faen er det liksom? virker som jobben fra en amatør som går igjen i attentat nr2

Det kan godt hende det er fra samme *parti*. Men der er ikke samme type dynamitt. Etter som jeg ble fortalt, kan man tydelig se at det er to forskjellige typer dynamitt. Men jeg har ikke greie på det, men kanskje noen andre her har det, og kan kikke litt nærmere på det? Kameraten min ble hvertfall mest skeptisk til akkurat dét.

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette at noen av dere skulle tro slikt om meg var veldig synd. For det har vært givende å diskutere med dere. Ha det bra

Anonymkode: d551b...45b

At du har holt dette skjult synes jeg er ganske frekt! Nå kan jeg ikke stole på noe av det du skriver.

Anonymkode: 224e2...0b7

• Liker 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Han mente det var helt tullete at torpedoer skulle ha utført dem også. Men nok om det. Vi får være uenige der også. 

Det er mange kvinnelige torpedoer da. ikke glem at de er kjent for sine oransje-sokker utenpå skoene 😄

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, megda skrev:

Igjen, ikke torpedoer mest trolig. 

Skrevet
2 minutter siden, megda skrev:

Det er mange kvinnelige torpedoer da. ikke glem at de er kjent for sine oransje-sokker utenpå skoene 😄

🤣 Jeg dauer....

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, megda skrev:

Politiet fant over 100m med ledninger fra bilen til en haug/kolle. Fra det stedet hadde man god oversikt, Planen kan da ha vært at når attentatpersonene så Per Paust og Anne sette seg inn i bilen, skulle de sprenges i luften. Dynamitten ble heldigvis oppdaget før attentatpersonene var helt ferdige med forberedelsene. Kanskje alt hadde vært påplass påfølgende morgen?

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At du har holt dette skjult synes jeg er ganske frekt! Nå kan jeg ikke stole på noe av det du skriver.

Anonymkode: 224e2...0b7

Det var vel ikke noe sjokk hvem som sto bak. Men hva så, alle har vel lov å delta i denne diskusjonen.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker at de attentatene var mislykkede drapsforsøk. At det var meningen Kristin skulle utføre dem på egenhånd. Så ser jeg for meg at det er en som har sagt: "Hvis man vil ha noe gjort skikkelig, så får man gjøre det selv!"

(Og så evt "kom datter og bli ned pappa så skal jeg vise deg hvordan ting skal gjøres ordentlig.")

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, nordiskfigur skrev:

Det var vel ikke noe sjokk hvem som sto bak. Men hva så, alle har vel lov å delta i denne diskusjonen.

Kanskje vi bare skal glemme han også? Den mulige 180-mannen? Jøss....Ellers enig i at alle kan skrive her.

Skrevet
2 minutter siden, Simpson said:

Kanskje alt hadde vært påplass påfølgende morgen?

men du fester jo ikke dynamitten dagen før du skal utføre et attentat og så synelig som den var? Mulig jeg ikke skjønner tankegangen helt. har ikke lest nok detaljer om det angrepet, faktisk. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at de attentatene var mislykkede drapsforsøk. At det var meningen Kristin skulle utføre dem på egenhånd. Så ser jeg for meg at det er en som har sagt: "Hvis man vil ha noe gjort skikkelig, så får man gjøre det selv!"

(Og så evt "kom datter og bli ned pappa så skal jeg vise deg hvordan ting skal gjøres ordentlig.")

Du er så langt ut på jordene at jeg vet ikke om jeg skal le eller grine. Men jeg velger å le....

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Igjen, ikke torpedoer mest trolig. 

Bare Sandberg som mener attentatene var utført av mafiaen på Balkan. Hverken politiet, eller Per Paust og Anne trodde det.

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Simpson skrev:

Bare Sandberg som mener attentatene var utført av mafiaen på Balkan. Hverken politiet, eller Per Paust og Anne trodde det.

Også legger jeg til, - mange her inne.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er så langt ut på jordene at jeg vet ikke om jeg skal le eller grine. Men jeg velger å le....

Helt enig 🤣

Anonymkode: 81a5d...c09

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er vel jeg som skal le, evt grine hvis det er tilfelle. Men siden jeg tenker det samme om deg og dine teorier, og evt dine "sunne" kameraters teorier, Så kan vi jo jeg gjøre et forsøk på å holde oss til saken, og unngå personangrep på hverandre i mangel på skikkelige argumenter. Blir bare kjedelig for andre å lese, vettu.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...