AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #6981 Skrevet 4. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Virker som om det er noen som føler seg truffet ? Det er jo fakta: Etter faren til sønnen vår det en annen kjæreste (nr 2) imellom ham og Lars G (nr 3). Og kort tid etterpå giftet hun seg med Haukeland (nr 4). Anonymkode: 37ae7...b60 Jeg synes det er en uting å sitte å trekke folks fortid inn i dette. Vi vet alle nå, som leser i denne tråden at hun var narkoman og trolig hadde seg både her og der. Det henger kanskje litt sammen? Men jeg har nå mine egne tanker rundt det at noen hele tiden ønsker å trekke dette frem, igjen og igjen. Anonymkode: a7133...88b 3
Simpson Skrevet 4. desember 2018 #6982 Skrevet 4. desember 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har ikke særlig høye tanker om Kristin skjønner jeg? Jeg tror de er skrevet av noen med et nært forhold til familien og at det er høyst på tide å glemme mafiaen oppi det her. Og da er det meget interessant å tenke litt rundt hvem kjente så godt til denne saken og hvem av de, om vi utelukker mafiaen, og tenker litt mer mot familien. Er det en svenske med i bildet, eller står vi ovenfor en språkkyndig mann oppi dette? Anonymkode: a7133...88b Hvorfor glemme mafiaen ? Både politiet og Sandberg mener en torpedo fra dette miljøet kan ha deltatt/utført drapene. Kanskje Kristin og lars valgte å snakke P og V inn i saken, og jugoslavene ut. 1
nordiskfigur Skrevet 4. desember 2018 #6983 Skrevet 4. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jaja du skal få lov til å synes det. Mens jeg synes de er viktige. Var det ikke du som mente vi bare kunne se bort fra den 180 mannen også. Kan være viktige spor i saken, men vi skal bare se borti fra dem? Anonymkode: a7133...88b Selvfølgelig skal vi se bort fra han. Ingenting tyder på at han eksisterer. Man snakker om han som om man har den samtalen på bånd, men vi har bare gjenfortellinger fra et vitne som sto fram lenge etterpå etter at det meste var kjent i media, og at hun ikke engang rapporterte det der og da tyder på at hun får høre så mye rart at hun sikkert blander med forskjellige samtaler samt det hun har hørt i media. 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #6984 Skrevet 4. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er en uting å sitte å trekke folks fortid inn i dette. Vi vet alle nå, som leser i denne tråden at hun var narkoman og trolig hadde seg både her og der. Det henger kanskje litt sammen? Men jeg har nå mine egne tanker rundt det at noen hele tiden ønsker å trekke dette frem, igjen og igjen. Anonymkode: a7133...88b Dette er jo selve essensen, selve kjernen i hele denne saken da: Kristin Kirkemos troverdighet. Vi har tre andre personer som har sittet i fengsel i årevis på grunn av Kristin Kirkemos troverdighet. Så vi kan nesten ikke snakke om denne saken uten å snakke om henne som person, hennes rusmisbruk og hennes karakter. Anonymkode: 37ae7...b60 6
Simpson Skrevet 4. desember 2018 #6985 Skrevet 4. desember 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du da kan slutte å trekke frem at hun løp fra den ene til den andre hele tiden? Det er lite relevant for saken synes jeg. Og hun lever et helt annet liv nå slik jeg har forstått det. Anonymkode: a7133...88b Det at hun ofte byttet type er vel et faktum? Omtrent det eneste. Vi diskuterer om saken, ikke hvordan personene er nå. 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #6986 Skrevet 4. desember 2018 1 minutt siden, Simpson skrev: Hvorfor glemme mafiaen ? Både politiet og Sandberg mener en torpedo fra dette miljøet kan ha deltatt/utført drapene. Kanskje Kristin og lars valgte å snakke P og V inn i saken, og jugoslavene ut. Fordi mafiaen ikke dreper på den klønete måten det er gjort i dette trippeldrapet? Fordi mafiaen ikke planter propanflasker og dynamitt under biler på et klønete vis? Fordi mafiaen i ettertid ikke setter seg ned og skriver brev om at noen er oskuldi og kjenner til hele hurven som har vært involvert under rettssaken. Eller Per og Veronicas venner? Garantert brev som er plantet der og garantert ene og alene for å igjen rette fokuset over på Kristin. Anonymkode: a7133...88b 8
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #6987 Skrevet 4. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dette er jo selve essensen, selve kjernen i hele denne saken da: Kristin Kirkemos troverdighet. Vi har tre andre personer som har sittet i fengsel i årevis på grunn av Kristin Kirkemos troverdighet. Så vi kan nesten ikke snakke om denne saken uten å snakke om henne som person, hennes rusmisbruk og hennes karakter. Anonymkode: 37ae7...b60 Hvorfor tvile på Kristins troverdighet? Nei, jeg er helt sikker på at V og P er de skyldige her. Mulig at Kristin har vært med på det og, men det er nok de andre to som sto i bresjen for det hele. Anonymkode: 81a5d...c09 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #6988 Skrevet 4. desember 2018 2 minutter siden, nordiskfigur skrev: Selvfølgelig skal vi se bort fra han. Ingenting tyder på at han eksisterer. Man snakker om han som om man har den samtalen på bånd, men vi har bare gjenfortellinger fra et vitne som sto fram lenge etterpå etter at det meste var kjent i media, og at hun ikke engang rapporterte det der og da tyder på at hun får høre så mye rart at hun sikkert blander med forskjellige samtaler samt det hun har hørt i media. Jaja se bort i fra ham du og så lar vi de som synes dette er av særs viktighet ta seg av den saken. Anonymkode: a7133...88b 1
nordiskfigur Skrevet 4. desember 2018 #6989 Skrevet 4. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jaja se bort i fra ham du og så lar vi de som synes dette er av særs viktighet ta seg av den saken. Anonymkode: a7133...88b Hva dere syns er ikke nøye når dere tar feil. Noen av dere liker bare å lage en spennede krimgåte av dette. Det er ikke mer spennende at de 4 som er dømt er involvert og står bak dette, så må vi prøve å finne ut hvem som utførte drapene. 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #6990 Skrevet 4. desember 2018 2 minutter siden, Simpson skrev: Det at hun ofte byttet type er vel et faktum? Omtrent det eneste. Vi diskuterer om saken, ikke hvordan personene er nå. Jeg bare lurer på hvorfor dere av ulike grunner gjentar det gjennom hele tråden. Er det ikke på tide å gå videre, som du selv var inne på isted? Anonymkode: a7133...88b 1
megda Skrevet 4. desember 2018 #6991 Skrevet 4. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Fordi mafiaen ikke dreper på den klønete måten det er gjort i dette trippeldrapet? Fordi mafiaen ikke planter propanflasker og dynamitt under biler på et klønete vis? Fordi mafiaen i ettertid ikke setter seg ned og skriver brev om at noen er oskuldi og kjenner til hele hurven som har vært involvert under rettssaken. Eller Per og Veronicas venner? Garantert brev som er plantet der og garantert ene og alene for å igjen rette fokuset over på Kristin. Anonymkode: a7133...88b Mafiaen sa jo også i brevet at om noen "oskuldie" ble dømt i denne saken så skulle det bli tatt hevn på de dommerne ellerno. tror ingenting skjedde så vidt jeg vet. Da mente vel godeste Mr.Oskuldi at de skyldige var tatt. eneste man kan lese ut av det brevet 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #6992 Skrevet 4. desember 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er jo selve essensen, selve kjernen i hele denne saken da: Kristin Kirkemos troverdighet. Vi har tre andre personer som har sittet i fengsel i årevis på grunn av Kristin Kirkemos troverdighet. Så vi kan nesten ikke snakke om denne saken uten å snakke om henne som person, hennes rusmisbruk og hennes karakter. Anonymkode: 37ae7...b60 Repeter, repeter. Anonymkode: a7133...88b 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #6993 Skrevet 4. desember 2018 2 minutter siden, nordiskfigur skrev: Hva dere syns er ikke nøye når dere tar feil. Noen av dere liker bare å lage en spennede krimgåte av dette. Det er ikke mer spennende at de 4 som er dømt er involvert og står bak dette, så må vi prøve å finne ut hvem som utførte drapene. Mens jeg og flere mener at det er flere involvert i denne saken. Men jobb du med ditt! Anonymkode: a7133...88b 1
Simpson Skrevet 4. desember 2018 #6994 Skrevet 4. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fordi mafiaen ikke dreper på den klønete måten det er gjort i dette trippeldrapet? Fordi mafiaen ikke planter propanflasker og dynamitt under biler på et klønete vis? Fordi mafiaen i ettertid ikke setter seg ned og skriver brev om at noen er oskuldi og kjenner til hele hurven som har vært involvert under rettssaken. Eller Per og Veronicas venner? Garantert brev som er plantet der og garantert ene og alene for å igjen rette fokuset over på Kristin. Anonymkode: a7133...88b Du har sett for mange mafiafilmer? Mafiaen har ikke høyskoler for torpedovirksomhet. En torpedo kan ha gode og dårligere dager på jobb, som alle andre. Og torpedo er ikke noen beskyttet tittel. Enhver amatør kan ta på seg torpedo-oppdrag. Begge attentatforsøkene lukter Krtistin og kanskje Lars. De bodde bare noen hundre meter unna. Jeg har forstått at du mener det er P og V, og det er greit. I tråden må vi tåle andre meninger enn det man selv mener. 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #6995 Skrevet 4. desember 2018 Men uansett; er det noen som kan tenke seg hvem den mannen var, som overfalt Paust-ekteparet utenfor boligen deres på Frogner? Han var beskrevet som 185 høy (med andre ord ganske mye høyere enn noen av de dømte eller?), kanskje 30 år. Noen mistanker? Jeg mener det er et relativt viktig spor: Her har altså flere vitner observert en mann. Hvem er han? Anonymkode: 37ae7...b60 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #6996 Skrevet 4. desember 2018 2 minutter siden, megda skrev: Mafiaen sa jo også i brevet at om noen "oskuldie" ble dømt i denne saken så skulle det bli tatt hevn på de dommerne ellerno. tror ingenting skjedde så vidt jeg vet. Da mente vel godeste Mr.Oskuldi at de skyldige var tatt. eneste man kan lese ut av det brevet 🤣 og derfor bør man kanskje tenke at å trekke dette frem i en gjenopptagelsessak er helt på trynet. Når man selv har vært med på å få disse tingene plantet i ettertid. Komedie. Anonymkode: a7133...88b 3
Simpson Skrevet 4. desember 2018 #6997 Skrevet 4. desember 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bare lurer på hvorfor dere av ulike grunner gjentar det gjennom hele tråden. Er det ikke på tide å gå videre, som du selv var inne på isted? Anonymkode: a7133...88b Hun forsøkte å rekruttere flere til drap. Som vi vet om. Hva hun drev med på den tiden er viktig for saken. Det er faktum om du liker det eller ikke. Når det er sagt har jeg ikke noe personlig mot K. Hun hadde det ikke bra. 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #6998 Skrevet 4. desember 2018 1 minutt siden, Simpson skrev: Du har sett for mange mafiafilmer? Mafiaen har ikke høyskoler for torpedovirksomhet. En torpedo kan ha gode og dårligere dager på jobb, som alle andre. Og torpedo er ikke noen beskyttet tittel. Enhver amatør kan ta på seg torpedo-oppdrag. Begge attentatforsøkene lukter Krtistin og kanskje Lars. De bodde bare noen hundre meter unna. Jeg har forstått at du mener det er P og V, og det er greit. I tråden må vi tåle andre meninger enn det man selv mener. Snakket med en kompis i går som har drevet med mye lyssky virksomhet opp gjennom åra, han holdt på å le seg ihjel når jeg fortalte at de trekker jugoslavi mafia inni i dette. Særlig i forhold til brevene jeg lot ham lese. Enig i at vi må tåle andres meninger, det hadde vært merkelig når fire stykker er dømt to ganger i saken at man forventer at folk skal tro på dette oppspinnet som serveres enkelte steder. Anonymkode: a7133...88b 6
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #6999 Skrevet 4. desember 2018 1 minutt siden, Simpson skrev: Hun forsøkte å rekruttere flere til drap. Som vi vet om. Hva hun drev med på den tiden er viktig for saken. Det er faktum om du liker det eller ikke. Når det er sagt har jeg ikke noe personlig mot K. Hun hadde det ikke bra. Jeg vet alt dette. Hun ha fortalt det meste selv. Det handler ikke om hva jeg liker og ikke liker. Det er måten hun fremstilles på av enkelte om att og om att jeg reagerer på. Anonymkode: a7133...88b 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #7000 Skrevet 4. desember 2018 Ang kompiser: Jeg satt og så den ene episoden sammen med en kompis som er sprengningsbas, og han holdt også på å le seg ihjel. For han sa at den dynamitten de viser fram på tv-en, den de finner hos Lars og påstår er fra samme partiet som den som er brukt under attentatet, vel, den kan visst "alle se" at ikke er samme type dynamitt. Anonymkode: 37ae7...b60 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå