Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke Lars er skyldig i annet enn å eventuelt ha skaffet våpen. Kristin hadde noe å vinne. Du ser ikke den? 

Jeg sier ikke at jeg sitter på noen sannhet. Men det dere påstår er bevis beviser ingen ting. Det er poenget. 

Anonymkode: 7cc8e...666

Jeg tror Lars var med/visste om dynamittattentatet.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Simpson skrev:

Jeg tror Lars var med/visste om dynamittattentatet.

Det er jeg ikke uenig i 🙂

• Liker 2
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror mannen lever i beste velgående. Er nok ikke stort eldre enn Per. De fleste i nær famile, om vi antar at mannen som ringte er det, er i live så vidt meg bekjent. 

Anonymkode: a7133...88b

mannen ble beskrevet å være mellom 40-50, og det er nå 20 år siden..

• Liker 1
Skrevet
Just now, Violen said:

Det er en som helt tydelig peker seg ut som mulig 180-mann. I alder, språkbruk og kjennskap til familien. 

Hvem? for jeg skjønner fortsatt ikke.

Skrevet
3 minutter siden, miss spjåk skrev:

mannen ble beskrevet å være mellom 40-50, og det er nå 20 år siden..

Ja? På alder med Per stemmer vel bra det da?

Skrevet
Akkurat nå, RedFox81 skrev:

Hvem? for jeg skjønner fortsatt ikke.

Etter 353 sider kommer det tydelig frem. 

• Liker 3
Skrevet

En ting jeg har hengt meg opp i er at Veronica sa at Kristin hadde siktet på henne ifm vådeskuddet. Da hun ble spurt hvorfor hun ikke fortalte om dette i tidligere avhør, svarte hun at det var fordi da var hun sikker på at Kristin aldri ville få se sønnen sin igjen. En kvinne ved sine fulle fem ville vel ikke skåne moren i denne settingen! En mor som er så utilregnelig bør jo virkelig ikke få ha omsorg for et lite barn. 

Så her (også), mistet Veronica troverdighet for meg. Enten lot hun vær å fortelle om pistolen og vådeskuddet i håp om at det ikke skulle komme frem, fordi hun faktisk har noe å skjule, ellers så snakket hun sant om det med at hun var redd K skulle miste foreldreretten, men da er hun så fullstendig blåst at det uansett ikke skulle forundre meg at hun skulle begått slike drap. 

Syns hun fremstår kynisk, kalkulert, men velformulert. Likevel mener jeg at det er bevis nok i denne saken for at hun iallefall har blitt riktig dømt for medvirkning. 

Når det er sagt plager det meg skikkelig at jeg ikke vet hvem som har gjort det! Jeg tror vi aldri kommer til å finne det ut heller... 

• Liker 8
Skrevet
2 timer siden, nordiskfigur skrev:

Et testamentutkast som også er som tatt ut av en eller annen tv-såpe, som også kunne blitt brukt for å gi den de ville skulle ta fallet for dem et motiv. Hvem lager et sånt testament?

Godt spørsmål. Kanskje Kristin forsto ( forklart av Kjærvik) at det testamentet var ren humbug/bløff ( det var skrevet hos advokat ) etterhvert og at hun ble lurt.............og etter dype samtaler med Kjærvik fikk hjelp til sin endelige forklaring.

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har ikke jeg vært den mest aktive her inne for uten i kveld , men jeg tror på ingen måte du har en rolle i saken. Du er med på å bringe diskusjonen fremover. Setter veldig pris på om du ikke forlater den. 🙂

Takk for vennlige ord :kghjerte:Jeg kan dessverre ikke skrive mer her når noen tror at jeg er i familie med en av de dømte i saken (noe som jeg ikke er).

Anonymkode: d551b...45b

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk for vennlige ord :kghjerte:Jeg kan dessverre ikke skrive mer her når noen tror at jeg er i familie med en av de dømte i saken (noe som jeg ikke er).

Ikkje bry deg om trollene, skriv og berik oss. De veit jo ikknoe. Kanskje er de folk som har egeninteresse av å bremse deg? Vi veit ikkeno om den heller. Skriv her, du.

Anonymkode: 3e70d...32a

• Liker 7
Skrevet

Du får lage deg en ny bruker. 😉 Dine i innlegg er verdifulle i denne diskusjonen :-) 

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, nordiskfigur skrev:

Så derfor få fengslet de som er grunnen til at hun kan se sønnen sin og det da?

Kanskje Kristin forsto hun ble lurt med det testamentet....etterhvert

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja? På alder med Per stemmer vel bra det da?

trodde per vitterlig var yngre enn 70år.. kvinnen fra 180 sa 50årene, man kan vel plusse litt til eller fra.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje K ble presset til å gjøre det, av en som ikke ble dømt i saken?

kristin virker ikke som en person som lot seg presse.

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, miss spjåk skrev:

trodde per vitterlig var yngre enn 70år.. kvinnen fra 180 sa 50årene, man kan vel plusse litt til eller fra.

Hvor lett er det å ta alder på noen over telefon tror du? Jeg tror han er på alder med Per. Om Per er 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 er totalt irrelevant for meg. 

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Kartoffel skrev:

En ting jeg har hengt meg opp i er at Veronica sa at Kristin hadde siktet på henne ifm vådeskuddet. Da hun ble spurt hvorfor hun ikke fortalte om dette i tidligere avhør, svarte hun at det var fordi da var hun sikker på at Kristin aldri ville få se sønnen sin igjen. En kvinne ved sine fulle fem ville vel ikke skåne moren i denne settingen! En mor som er så utilregnelig bør jo virkelig ikke få ha omsorg for et lite barn. 

Så her (også), mistet Veronica troverdighet for meg. Enten lot hun vær å fortelle om pistolen og vådeskuddet i håp om at det ikke skulle komme frem, fordi hun faktisk har noe å skjule, ellers så snakket hun sant om det med at hun var redd K skulle miste foreldreretten, men da er hun så fullstendig blåst at det uansett ikke skulle forundre meg at hun skulle begått slike drap. 

Syns hun fremstår kynisk, kalkulert, men velformulert. Likevel mener jeg at det er bevis nok i denne saken for at hun iallefall har blitt riktig dømt for medvirkning. 

Når det er sagt plager det meg skikkelig at jeg ikke vet hvem som har gjort det! Jeg tror vi aldri kommer til å finne det ut heller... 

jeg satt akkurat og tenkte på det samme. Tror veronica og per nektet for vådeskuddet fordi å innrømme et våpen i hus hadde støttet mer opp under en våpenoverlevering. 

• Liker 8
Skrevet
2 minutter siden, Simpson skrev:

kristin virker ikke som en person som lot seg presse.

Mye føling her. Hva vet du om det? 

• Liker 3
Skrevet

Noen som har reflektert noe mer over denne «svensken» som har slengt brev i postkasser og sendt? brev i ettertid av drapene?

Skrevet
Akkurat nå, miss spjåk skrev:

jeg satt akkurat og tenkte på det samme. Tror veronica og per nektet for vådeskuddet fordi å innrømme et våpen i hus hadde støttet mer opp under en våpenoverlevering. 

Jeg tror Veronica forsøkte beskytte Kristiin lenge med tanke på hennes kontakt med sønnen. Og det backfired. 

• Liker 3
Skrevet

Mye føling her. Hva vet du om det? 

Jeg skriver virker, og bakgrunnen for den meningen er det jeg har lært meg om saken. Så jeg vet ikke mer enn deg, eller noen andre..........inkl juryen som dømte i saken.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...