Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, megda skrev:

Ja, uten tvil. Anne og attentatene i bakhodet. helt klart at det ville bli tatt seriøst

I så fall, hvis 180-mannen er morderen, så er han ekstremt god på manipulasjon, ettersom han greide å påvirke henne til å ikke ringe til politiet. Han hadde jo litt "kose-prat" med operatøren også, og det var sikkert et ledd i hans manipulasjon av operatøren.

Anonymkode: d551b...45b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Damen på opplysningen koblet ikke navnet Paust før hun så at det var utført et trippeldrap. Da navnet Paust da ble nevnt, husket hun det i fra samtalen,

Anonymkode: a7133...88b

• Liker 2
Skrevet

Han er sikkert like god på manipulasjon som en av de dømte i saken er. Selv Per ble manipulert inn i dette,

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

I så fall, hvis 180-mannen er morderen, så er han ekstremt god på manipulasjon, ettersom han greide å påvirke henne til å ikke ringe til politiet. Han hadde jo litt "kose-prat" med operatøren også, og det var sikkert et ledd i hans manipulasjon av operatøren.

Herregud, høres ut som det er en genial krimroman som blir omtalt her. Du kan være helt trygg på at om samtalen fant sted, så var det en impulsiv rusprat.

Anonymkode: 9ea74...496

• Liker 6
Skrevet (endret)
Just now, AnonymBruker said:

Herregud, høres ut som det er en genial krimroman som blir omtalt her. Du kan være helt trygg på at om samtalen fant sted, så var det en impulsiv rusprat.

ja, sier meg enig med deg. Det virker mye mer sannysnlig.

tenk om de samtalen hadde blitt tatt opp...hadde løst alt. 

Endret av megda
  • Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har muligens rett 😊 som Milli også nevner " Det virker litt tilfeldig at han kommer med disse betroelsene. Det er også fristende å tenke at det er rus i bildet her, ettersom operatøren oppfatter at innringeren faller ut innimellom og ikke alltid virker interessert i svarene" https://www.nrk.no/orderud/dette-vet-vi-om-den-mystiske-_180-mannen_-1.14297281#/

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

av morderen?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

av morderen?

Ja selvfølgelig.

• Liker 1
Skrevet

Noen av dere som er gamle nok til å huske TV-serien Dallas med J.R. Ewing i hovedrollen? Han som skapte masse intriger i sin egen famile  og omtrent gikk  over «lik» for å tilrøve seg alt av familiens verdier? Jeg tror det er mange familier som har en potensiell J.R i seg om det er en del verdier man kan tilrøve seg.

Men nok om det, jeg skal til Årnes i morgen. Noen av dere som vet hvor lang tid det tar å kjøre dit fra Oslo, noe sier meg at kanskje flere av dere vet det? 

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja selvfølgelig.

Ok😊 Takk for svar! 😊 Han fikk bare plutselig lyst tll å skryte av det han skulle gjøre? Kanskje han var så full/ruset at han ikke en gang husket dagen derpå hva han hadde sagt?

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen av dere som er gamle nok til å huske TV-serien Dallas med J.R. Ewing i hovedrollen? Han som skapte masse intriger i sin egen famile  og omtrent gikk  over «lik» for å tilrøve seg alt av familiens verdier? Jeg tror det er mange familier som har en potensiell J.R i seg om det er en del verdier man kan tilrøve seg.

Men nok om det, jeg skal til Årnes i morgen. Noen av dere som vet hvor lang tid det tar å kjøre dit fra Oslo, noe sier meg at kanskje flere av dere vet det? 

I Akershus eller i Åfjord?

• Liker 1
Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes en JR i denne saken, en Delgado hintet til! Tror du har løst hele greia jeg. Eh Årnes, jasså...

ps. litt spøk sent på natta, men hvem vet...(tror jammen jeg trekker spøken tilbake)

Endret av Frida
  • Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Frida skrev:

Det finnes en JR i denne saken, en Delgado hintet til! Tror du har løst hele greia jeg. 

ps. litt spøk sent på natta, men hvem vet...

Kan du gi oss hintene? 😊

• Liker 1
Skrevet

Rett oppafor Sørumsand.

• Liker 1
Skrevet

Kan du gi oss hintene? 😊

Vil ikke skrive navn her. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Frida skrev:

Det finnes en JR i denne saken, en Delgado hintet til! Tror du har løst hele greia jeg. 

ps. litt spøk sent på natta, men hvem vet...

Da er nok Delgado og jeg på sporet kanskje, som du sier hvem vet 😉

• Liker 1
Skrevet

Da er nok Delgado og jeg på sporet kanskje, som du sier hvem vet 😉

Det var iallfall en ny person for meg, det var flere å sjekke ut enn jeg ante. 

Skrevet

Hintet ligger i J.R Ewing for de som ikke skjønte det. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hintet ligger i J.R Ewing for de som ikke skjønte det. 

Du hinter nok litt mer skjult enn Delgado 😄  men du slenger på ett hint til da. 

Raser vel inn mange nye venneforslag på Facebook nå i disse snoketider. Akkja. 

Endret av Frida
  • Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Frida skrev:

Det var iallfall en ny person for meg, det var flere å sjekke ut enn jeg ante. 

Ja det var en del, men så er det noe med at folk i denne tråden, til slutt setter deg på sporet av noe uten at de selv skjønner det. Og det er det som gjør dette så fascinerende. Folk prater og prater og deler og deler og til slutt forstår man hvorfor.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...