Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan det være vinkelen bildet er tatt i? Men om jeg tenker meg om, ville ikke da evt glasskåret til venstre skrådd oppover den andre veien?

Anonymkode: 37ae7...b60

Takk for svar!😊 Du har gode poeng 😊 Jeg klarer ikke helt å se for meg det siste du skriver, da jeg er litt trøtt. Jeg håper at dere finner ut av det 😊

Anonymkode: d551b...45b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 minutter siden, megda skrev:

ja, synd det, men godt noen har kontroll på lovverket. Det ville jo i så fall kastet bøtter med benisen på det bålet om insentivet til drap på Anne

Vel, med Anne ute av veien slapp Per å dele noe som helst med noen. Min mening er at det er derfor de først prøvde å rydde Anne av veien (og hennes mann). Da ville Per være enearving og hva skulle da stå i veien for at han tok over? Ingen konflikt mer. 

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, megda skrev:

Slik jeg tenker og om du ser nøye på merkene så virker det på meg som om blodet er på siden og under glasset(slik den har ligget originalt sett). når du da snur rundt på (x), så blodet vendes opp og da er på høyre siden av bildet, så gir det mer mening i forhold til blodsporet. 

hahha, dette var ikke lett :P

Takk! 😊 Om den (X) glassbiten er speilvendt i forhold til alle de andre glasskårene fordi den (X) er snudd opp ned, bør vi jo få speilvendt alle de trekantede glasskårene her for å finne rett form? https://i.gyazo.com/b4eb733e9dce3f7d96545bfc1b1ec1d0.png

Eller enda bedre: Om noen kan speilvende denne (X) slik at vi lettere kan se om formen på den er lik en av de på det store bildet

885200680_Skjermbilde2018-12-03kl_23_23_

Skrevet

Er det noen av dere som i det hele tatt har gjort seg opp noen refleksjoner om hvem denne mannen er som ringte til opplysningen? Han de ikke har funnet, men som de kanskje nå er på sporet av? Synes det var så spennende når han nevnte at flere rundt og omkring burde vært sjekket ut nærmere med tanke på alibi og annet i forhold til drapsnatten. 

Anonymkode: a7133...88b

• Liker 3
Skrevet

Glemte Milli.

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, megda skrev:

Slik jeg tenker og om du ser nøye på merkene så virker det på meg som om blodet er på siden og under glasset(slik den har ligget originalt sett). når du da snur rundt på (x), så blodet vendes opp og da er på høyre siden av bildet, så gir det mer mening i forhold til blodsporet. 

hahha, dette var ikke lett :P

Denne (X) er jo fotografert på en slik måte at den ser høyere og tynnere ut enn den er! 😊 Jeg tror den stemmer med den du sa først (Den jeg merket med  (2) ), men jeg er usikker. Er (X) snudd opp ned eller ikke, i forhold til fotografiet fra  åstedet med flere glassbiter på?

885200680_Skjermbilde2018-12-03kl_23_23_

(2) 

Skjermbilde 2018-12-03 kl. 23.45.04.png

• Liker 1
Skrevet
34 minutter siden, megda skrev:

@Little Pony

altså...den glassbiten du postet. blir ikke den speilvendt i forhold til originalen jeg postet? 

https://gyazo.com/292c09636515b67848f934a292810fe3

Om du setter denne glassbiten jeg linket på høykant, så vil jo blodet være på høyre side og ikke venstre?🤔

når jeg flipper denne glassbiten horisontalt, så vil den bli som det bildet du postet🧐

glem det..blodet kan jo ha landet på siden og kommet under glasset, eller det kan ha sprutet på toppen og siden, men etter merkene skulle man tro at det var førstnevnte..

nå ble jeg litt sliten..

Aha! 😊 Men da stemmer det jo! 😊Takk @Little Pony🌹😊 Grunnet bildet ditt som var speilvendt ble det jo riktig, slik at vi kunne se formen på glasskåret  på samme måte som glassbitene fra fellesbildet 😊

• Liker 1
Skrevet

Merkelig at ikke det mest interessante i hele saken, finne mannen som ringte og med det kunne oppklare deler av denne saken, ikke fenger folket. Vel vi har hver våre interessefelt ser det ut til.

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig at ikke det mest interessante i hele saken, finne mannen som ringte og med det kunne oppklare deler av denne saken, ikke fenger folket. Vel vi har hver våre interessefelt ser det ut til.

Jo, jeg skulle gjerne visst hvem Milli har på sin liste 😊

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jo, jeg skulle gjerne visst hvem Milli har på sin liste 😊

Jeg også. Og det har jo vært mange teorier her i tråden om hvem han kan være? 

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, Frida skrev:

Ja, men ikke i nærheten av så mange som Milli har på listen (fem-seks menn, der to-tre av dem er mest aktuelle) 😊

Håper at vi får svaret en gang.

• Liker 2
Skrevet
På 2.12.2018 den 0.53, NordicViking skrev:

Bankene har vel fire hovedtidspunkt for pengeoverføringer i døgnet, stemmer ikke det? De magiske klokkeslettene når det overføres penger fra konto i én bank til konto i en annen bank, er: 05.35, 11.05, 13.35 og 15.35 (NRK). På hverdager vel og merke. Ingen overføringer i helga eller på helligdager. Jeg husker ikke hvordan det var i 1999, men synes det er besynderlig dersom Lars ventet å få penger inn på kontoen midt på natta. Her er det noe som skurrer.

Med mindre man overfører mellom kontoer i samme bank. Da blir de overført med en gang. 

Anonymkode: 590c1...599

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Frida skrev:

.Det blir ufattelig spennende å se om det skjer noe videre i saken med dette. Har de mulighet om de har noen navn til å få tauet inn noen til DNA testing og avhør i ettertid? 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Frida skrev:

Kanskje vi må tenke litt nytt? Millis liste bygger kun på hans analyse av hva 180-mannens oppførsel og den kunnskapen han sitter på.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje vi må tenke litt nytt? Millis liste bygger kun på hans analyse av hva 180-mannens oppførsel og den kunnskapen han sitter på.

Det er vel mange i kretsen rundt Per og Veronica som satt på den kunnskapen som 180-mannen hadde. 

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

.Det blir ufattelig spennende å se om det skjer noe videre i saken med dette. Har de mulighet om de har noen navn til å få tauet inn noen til DNA testing og avhør i ettertid? 

Tror vel de må gjenåpne saken for å innkalle noen til forhør og DNA-testing? Eller kan de gjøre det uten? 

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror mannen snakket sant om alt han sier i samtalen. Ikke at han villedet på noe annen måte enn evnt fjerne mistanke vekk fra Per og Veronica.

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Frida skrev:

Tror vel de må gjenåpne saken for å innkalle noen til forhør og DNA-testing? Eller kan de gjøre det uten? 

Usikker, kanskje om de har sterke nok indisier?

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Frida skrev:

Det er vel mange i kretsen rundt Per og Veronica som satt på den kunnskapen som 180-mannen hadde. 

Det har du helt sikkert rett i 😊

Dere som er flinke med analysering av menneskers oppførsel, kunne dere ha skrevet litt analyse av 180-mannens oppførsel, her i tråden?

Deretter bør man vel egentlig kjenne de menneskene som man skal sette på en slik liste, for å være sikker på at de passer til analysen?

• Liker 2
Skrevet
On 12/2/2018 at 12:53 AM, NordicViking said:

Bankene har vel fire hovedtidspunkt for pengeoverføringer i døgnet, stemmer ikke det? De magiske klokkeslettene når det overføres penger fra konto i én bank til konto i en annen bank, er: 05.35, 11.05, 13.35 og 15.35 (NRK). På hverdager vel og merke. Ingen overføringer i helga eller på helligdager. Jeg husker ikke hvordan det var i 1999, men synes det er besynderlig dersom Lars ventet å få penger inn på kontoen midt på natta. Her er det noe som skurrer.

Penger man kan bruke døgnet rundt. Han sjekket saldoen. Slettes ikke noe uvanlig. Om det er et godt alibi er en annen sak.

Anonymkode: 9ea74...496

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...