AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #6641 Skrevet 3. desember 2018 3 minutter siden, megda skrev: hvordan kom du til den konklusjonen med den infoen? Du dømmer jo folk nord og ned på fantasi konpirasjoner istedenfor å holde deg til fakta. Nå vet jeg jo ikke hvor gammel du er da, men. Virker veldig naiv i forhold til enkelte ting her. Anonymkode: 7c14a...d61 5
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #6642 Skrevet 3. desember 2018 Men hvorfor sier Jostein, Pers fetter det samme som Veronica? De synes jeg var litt pussig. Anonymkode: a7133...88b 2
megda Skrevet 3. desember 2018 #6643 Skrevet 3. desember 2018 (endret) 14 minutter siden, AnonymBruker said: Du dømmer jo folk nord og ned på fantasi konpirasjoner istedenfor å holde deg til fakta. Nå vet jeg jo ikke hvor gammel du er da, men. Virker veldig naiv i forhold til enkelte ting her. Anonymkode: 7c14a...d61 jeg dømmer deg da ikke? jeg spør et spørsmål fordi du skriver "da var det ikke Kristin likevel da" og siterer meg der jeg bare undrer om hun hørte to dører som slo igjen fordi en person åpnet og lukket to dører. hvordan er jeg naiv? Endret 3. desember 2018 av megda
megda Skrevet 3. desember 2018 #6644 Skrevet 3. desember 2018 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker said: Men hvorfor sier Jostein, Pers fetter det samme som Veronica? De synes jeg var litt pussig. Anonymkode: a7133...88b Han har jo støttet Per og Veronica siden starten. Familien ble jo delt og hver del av slekta ville jo ha sitt i arveoppgjøret. At de velger side og støtter info fra ulike hold trenger jo ikke være så merkelig eller? Han kan jo basere seg på det som er "oppfattet" som sannhet? riktignok, så hørte vi jo at obduksjonen bekreftet at det ikke var kreft. Endret 3. desember 2018 av megda 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #6645 Skrevet 3. desember 2018 1 minutt siden, megda skrev: Han har jo støttet Per og Veronica siden starten. Familien ble jo delt og hver del av slekta ville jo ha sitt i arveoppgjøret. At de velger side og støtter info fra ulike hold trenger jo ikke være så merkelig eller? Han kan jo basere seg på det som er "oppfattet" som sannhet. riktignok, så hørte vi jo at obduksjonen bekreftet at det ikke var kreft. Støtte er en ting, men at begge har en oppfatning av at mannen var syk og døende når han ikke var det er da litt merkelig? Anonymkode: a7133...88b 3
megda Skrevet 3. desember 2018 #6646 Skrevet 3. desember 2018 Just now, AnonymBruker said: Støtte er en ting, men at begge har en oppfatning av at mannen var syk og døende når han ikke var det er da litt merkelig? Anonymkode: a7133...88b ja, kan si meg enig i det. Veronica hadde ikke hatt kontakt med han på 2 år, så jeg stiller spørsmål med troverdigheten hennes her og generelt. Vet ikke hvor nært forhold Jostein hadde til Kristian da? finnes det noen kilder som ikke var biased der på sørumsand 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #6647 Skrevet 3. desember 2018 1 minutt siden, megda skrev: ja, kan si meg enig i det. Veronica hadde ikke hatt kontakt med han på 2 år, så jeg stiller spørsmål med troverdigheten hennes her og generelt. Vet ikke hvor nært forhold Jostein hadde til Kristian da? finnes det noen kilder som ikke var biased der på sørumsand Han må ha hatt et veldig nært forhold til familien på gården. Hørte han si at hans mor og Marie var født i fjøset eller låven der. Og han har mer eller mindre vokst opp på gården der slik jeg forstod det. Anonymkode: a7133...88b 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #6648 Skrevet 3. desember 2018 Men han hadde vel ikke kontakt med Kristian og Marie de siste årene sikkert, om han valgte side i dette. Anonymkode: a7133...88b 2
megda Skrevet 3. desember 2018 #6649 Skrevet 3. desember 2018 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker said: Han må ha hatt et veldig nært forhold til familien på gården. da burde han vel visst at han ikke hadde kreft, men bare en betennelse i tarmen med påfølgende operasjon? Endret 3. desember 2018 av megda
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #6650 Skrevet 3. desember 2018 Akkurat nå, megda skrev: da burde han vel visst at han ikke hadde kreft, men bare en betennelse i tarmen med påfølgende operasjon? Ja det tenkte jeg også, men i og med at han valgte side, så kanskje han valgte å høre på Veronicas versjon av det hele. Og hvorfor det tenker jeg da. Var det noen andre i denne familien som var sv den oppfatning at Kristian var syk og døende? Anonymkode: a7133...88b 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #6651 Skrevet 3. desember 2018 25 minutter siden, megda skrev: Den mest troverdige er uansett Anni da hun ikke har vært i media overhodet før nå. Det synes jeg sier sitt Synes ikke hun hørtes mer overbevisende ut enn de andre vi har hørt i serien.. Anonymkode: 24286...b78 2
Frida Skrevet 3. desember 2018 #6652 Skrevet 3. desember 2018 En kreftdiagnose vil indikere at Kristian ikke hadde lenge igjen, og dermed ville det ikke være noen vits i å drepe ham. Dette argumentet skulle nok være med på å redusere Pers og Veronicas motiv for drap. 7
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #6653 Skrevet 3. desember 2018 Akkurat nå, Frida skrev: En kreftdiagnose vil indikere at Kristian ikke hadde lenge igjen, og dermed ville det ikke være noen vits i å drepe ham. Dette argumentet skulle nok være med på å redusere Pers og Veronicas motiv for drap. Men hvorfor sier Jostein det samme? Kristian var et sigende frisk som en fiks. Og seig som Veronica uttalte under rettssaken? Anonymkode: a7133...88b 1
Simpson Skrevet 3. desember 2018 #6654 Skrevet 3. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja det tenkte jeg også, men i og med at han valgte side, så kanskje han valgte å høre på Veronicas versjon av det hele. Og hvorfor det tenker jeg da. Var det noen andre i denne familien som var sv den oppfatning at Kristian var syk og døende? Anonymkode: a7133...88b Kristian var ufør fra tidlig -80 tallet (?). 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #6655 Skrevet 3. desember 2018 Når alt er sett av serier og intervjuer: Jeg sitter igjen med en opplevelse av at det er inngått en eller annet samarbeid mellom tre personer. Dette samarbeidet er av sterke bånd, som gjør at ingen kan avsløre det,uten å avsløre seg selv. Blod er tykkere enn vann. Anonymkode: 24286...b78 6
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #6656 Skrevet 3. desember 2018 Akkurat nå, Simpson skrev: Kristian var ufør fra tidlig -80 tallet (?). Ja han hadde vært syk, men han var ikke kreftsyk og døende slik jeg forstod damen i podcasten? Anonymkode: a7133...88b 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #6657 Skrevet 3. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Når alt er sett av serier og intervjuer: Jeg sitter igjen med en opplevelse av at det er inngått en eller annet samarbeid mellom tre personer. Dette samarbeidet er av sterke bånd, som gjør at ingen kan avsløre det,uten å avsløre seg selv. Blod er tykkere enn vann. Anonymkode: 24286...b78 Jeg sitter også igjen med den følelsen. Anonymkode: a7133...88b 1
Simpson Skrevet 3. desember 2018 #6658 Skrevet 3. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja han hadde vært syk, men han var ikke kreftsyk og døende slik jeg forstod damen i podcasten? Anonymkode: a7133...88b Uansett blir man ikke ufør uten videre? 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #6659 Skrevet 3. desember 2018 1 minutt siden, Simpson skrev: Uansett blir man ikke ufør uten videre? Nei det gjør man vel ikke. Han var syk en periode, men damen hevdet at han kom seg igjen og klarte seg godt selv. Hun sier også langt på vei at Veronica aldri har hjulpet ham mens han var syk, mens Veronica sier hun var der og stellet han under sykdom. Og det er konkludert med at han ikke hadde kreft og var døende, Anonymkode: a7133...88b 2
Frida Skrevet 3. desember 2018 #6660 Skrevet 3. desember 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor sier Jostein det samme? Kristian var et sigende frisk som en fiks. Og seig som Veronica uttalte under rettssaken? Anonymkode: a7133...88b Når han har valgt å stå på Pers og Veronicas side, har han egentlig noe annet valg enn å si det samme som de sier? Han vil jo være med på å ødelegge Veronicas troverdighet om han sier imot det hun påstår.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå