Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det jeg mente at dine teorier gjennom hele tråden er urealistiske. Og det irriterer meg.

jaja, da får du mene det. om du kunne utpekt hvorfor de er det, så kunne du jo fått ut frustrasjonen din og samtidig fått meg til å innse at det jeg tenker er idiotisk. for en bjørnetjeneste det ville vært!

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Enkelte av oss ønsker faktisk en realistisk debatt

om du vil ha en debatt som er realistisk og utelukkende bygger på det vi allerede vet, så blir den debatten kort. 

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det meg du kaller en hun? 😊

Anonymkode: d551b...45b

Jeg tror det er meg, den andre krimforfatteren. Også tenker de at det er mange gode kvinnelige krimforfattere og glemmer at det er en del menn også eller noe i den duren. Blir jo helt forvirra av det som antas, plantes og villeder i denne tråden her....

Anonymkode: f8e23...c5e

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, megda skrev:

Tror jeg drømte om 180-mannen i natt, faktisk. han irriterer meg. hadde vi bare visst det!

Noe jeg har tenkt litt på...når du først er der på drapsnatten - hvorfor ikke ta med deg noen verdisaker? tenk at Anne hadde 14 tusen i veska si. det er litt av en "gevinst" om du får det med deg på turen

Hvordan så han ut? Er du sanndrømt? (Jeg tøyser litt nå)

Noen ganger, som sagt,  har jeg tenkt at han hvis han leser tråden, så smiler han av noen ting vi skriver. På den annen side, så kan det hende at 180-mannen er veldig trist. Huff.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror det er meg, den andre krimforfatteren. Også tenker de at det er mange gode kvinnelige krimforfattere og glemmer at det er en del menn også eller noe i den duren. Blir jo helt forvirra av det som antas, plantes og villeder i denne tråden her....

Takk for svar! 😊

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller hvilken rolle han har i eventuell beplantning i saken 😊

Tror faktisk ikke at det har blitt plantet ett eneste bevis i denne saken, med unntak av avisgutten som hadde med seg en ekstra telefon og ringte villkårlig med den. Alle andre bevisene jeg har lest om kan forklares på en enkel måte. 

Anonymkode: 8340f...62c

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan så han ut? Er du sanndrømt? (Jeg tøyser litt nå)

Noen ganger, som sagt,  har jeg tenkt at han hvis han leser tråden, så smiler han av noen ting vi skriver. På den annen side, så kan det hende at 180-mannen er veldig trist. Huff.

Jeg tenker mer i retning av forbanna og kanskje litt redd.....eller kanskje ikke. Mulig han fortsatt tror han har taket på alt og alle. Selv de som ønsker å spekulere og har sine egne teorier.

• Liker 1
Skrevet

Noen kan ha blitt truet til ting i denne saken. Vi vet ikke. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker mer i retning av forbanna og kanskje litt redd.....eller kanskje ikke. Mulig han fortsatt tror han har taket på alt og alle. Selv de som ønsker å spekulere og har sine egne teorier.

Takk for svar! 😊 Du kan ha rett. Jeg tenker at han kan være veldig trist. 

Skrevet

Noen kan ha blitt truet til ting i denne saken. Vi vet ikke. 

Nei det mangler fortsatt mye for evnt å løse denne gåten. Håper de som jobber med den finner noe mer konkret som kan løse den.

• Liker 2
Skrevet

Takk for svar! 😊 Du kan ha rett. Jeg tenker at han kan være veldig trist. 

Hvorfor trist....

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror faktisk ikke at det har blitt plantet ett eneste bevis i denne saken, med unntak av avisgutten som hadde med seg en ekstra telefon og ringte villkårlig med den. Alle andre bevisene jeg har lest om kan forklares på en enkel måte. 

Anonymkode: 8340f...62c

Takk for svar! 😊 Det kan hende at det viser seg at du har rett.

Skrevet
13 minutter siden, megda skrev:

om du vil ha en debatt som er realistisk og utelukkende bygger på det vi allerede vet, så blir den debatten kort. 

Dere diskuterer mye som handler om deg og anonymbruker et eller annet som er irrelevant for oss andre.... helt enig med at man får holde seg saklig og la være med slike avsporinger.

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor trist....

Jeg gir to forskjellige svar ut fra to tenkte forskjellige personer som kan være 180-mannen, og "de" (det er jo bare en) er triste av hver sine forskjellige grunner.

På grunn av at det ble begått et trippeldrap som han ikke hadde noe ønske om at skulle begås. (En uskyldig mann).

På grunn av at ting ikke ble slik han hadde sett for seg. (En skyldig mann).

Skrevet
1 minutt siden, Little Pony said:

Dere diskuterer mye som handler om deg og anonymbruker et eller annet som er irrelevant for oss andre.... helt enig med at man får holde seg saklig og la være med slike avsporinger.

ok, men da skal jeg la vare å svare tilbake fra nå

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, megda skrev:

ok, men da skal jeg la vare å svare tilbake fra nå

Du bidrar med mye bra her og du må ikke slutte å skrive her 🌹

• Liker 6
Skrevet

Uskyldig?? Han visste om planene, men kan umulig ha gjort stort for å forhindre dem. Han åker inn som alle de andre om han blir tatt, uansett hvem og hva han er.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gir to forskjellige svar ut fra to tenkte forskjellige personer som kan være 180-mannen, og "de" (det er jo bare en) er triste av hver sine forskjellige grunner.

På grunn av at det ble begått et trippeldrap som han ikke hadde noe ønske om at skulle begås. (En uskyldig mann).

På grunn av at ting ikke ble slik han hadde sett for seg. (En skyldig mann).

OK, jeg ble bare enda mer forvirra enn det jeg allerede er, takk for den 🤪

Skrevet
Akkurat nå, Anne O Nym skrev:

Uskyldig?? Han visste om planene, men kan umulig ha gjort stort for å forhindre dem. Han åker inn som alle de andre om han blir tatt, uansett hvem og hva han er.

Det er mulig du har rett. Men det er også mulig at han var uskyldig, og at han ringte til 180 i stedet for å ringe til politiet (som han skulle ha gjort) for å avverge de andres planer. 

Skrevet

OK, jeg ble bare enda mer forvirra enn det jeg allerede er, takk for den 🤪

Beklager. Prøv å glem det jeg skrev. Det var bare noen tanker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...