AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #6061 Skrevet 1. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sikkert samme mann som Per Paust mente trakk i trådene. De snakket jo sammen, men Anne ville ikke at dette skulle nevnes slik jeg forstod det. Anonymkode: f8e23...c5e Takk for svar! 😊 Det står noe i artikkelen om et navn som Annes mann opplyste om til politiet ettersom jeg forstår. Anonymkode: d551b...45b 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #6062 Skrevet 1. desember 2018 Akkurat nå, megda skrev: Nei, nevner ikke det, men det var jo den store kjente arvestriden som foregikk på den tiden. Hadde en liten lyspære som gikk av i og med at hun kunne siktet til arven på motsatt side av familien og i retning av Jan Kristian Paust. Vet ikke hvordan forholdene der var på den tiden. Per Paust var jo fortsatt i livet og tror ikke arv var aktuelt på det tidspunktet Det var også andre enn de du nevner, som kan ha vært svært opptatt av arv. Jeg skal ikke nevne navnene her. Anonymkode: d551b...45b 1
megda Skrevet 1. desember 2018 #6063 Skrevet 1. desember 2018 Just now, AnonymBruker said: Det var også andre enn de du nevner, som kan ha vært svært opptatt av arv. Jeg skal ikke nevne navnene her. Anonymkode: d551b...45b Hvorfor ikke? alle andre navn er jo nevnt. Er vel ikke noe å skjule på kvinneguiden om du ikke frykter for eget liv 3
Little Pony Skrevet 1. desember 2018 #6064 Skrevet 1. desember 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er veldig synd at Anne ikke hadde et våpen til selvforsvar som hun kunne brukt den natten. Da hadde situasjonen kunnet vært anderledes. Hun kunne ha greid å skyte og treffe en eller flere av gjerningspersonene. Anonymkode: d551b...45b Situasjonen hadde vært veldig annerledes om gjerningspersonene hadde holdt seg for god til å drepe tre mennesker. Men sånn er det ikke. Synes denne tråden blir mer og mer tullete!! 7
Simpson Skrevet 1. desember 2018 #6065 Skrevet 1. desember 2018 Ny artikkel på nrk.no nå, om alt. forklaringer. 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #6066 Skrevet 1. desember 2018 2 minutter siden, Little Pony skrev: Situasjonen hadde vært veldig annerledes om gjerningspersonene hadde holdt seg for god til å drepe tre mennesker. Men sånn er det ikke. Synes denne tråden blir mer og mer tullete!! Du har rett. Hun gikk med en stor kniv i veska. Derfor skrev jeg det med våpen. At et skytevåpen hadde vært bedre til selvforsvar enn en kniv. OG selvsagt burde hun hatt livvakt. Anonymkode: d551b...45b 2
NordicViking Skrevet 1. desember 2018 #6067 Skrevet 1. desember 2018 1 minutt siden, Simpson skrev: Ny artikkel på nrk.no nå, om alt. forklaringer. Jugoslavia-sporet igjen? *sukk* https://www.nrk.no/orderud/dette-er-de-alternative-orderud-forklaringene-1.14316825#/ 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #6068 Skrevet 1. desember 2018 1 minutt siden, Simpson skrev: Ny artikkel på nrk.no nå, om alt. forklaringer. Takk! 😊 Anonymkode: d551b...45b
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #6069 Skrevet 1. desember 2018 6 minutter siden, megda skrev: Hvorfor ikke? alle andre navn er jo nevnt. Er vel ikke noe å skjule på kvinneguiden om du ikke frykter for eget liv Hva mener du med den siste setningen der? Anonymkode: f8e23...c5e 1
megda Skrevet 1. desember 2018 #6070 Skrevet 1. desember 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hva mener du med den siste setningen der? Anonymkode: f8e23...c5e det som den ordrett sier, men jeg er jo interessert i grunnen til at du selv ikke deler navn i denne sammenhengen fra din "anonyme bruker". tenker du at du kan bli sporet av mafiaen fra balkan?
Anne O Nym Skrevet 1. desember 2018 #6071 Skrevet 1. desember 2018 45b _ Du kan bare fortelle hvem det er. Vedkommende er visst sjekket ut av saken, akkurat som mange andre nevntennavn i tråden er. 2
NordicViking Skrevet 1. desember 2018 #6072 Skrevet 1. desember 2018 3 minutter siden, NordicViking skrev: Jugoslavia-sporet igjen? *sukk* https://www.nrk.no/orderud/dette-er-de-alternative-orderud-forklaringene-1.14316825#/ Tore Sandberg sier han har "opp mot et titalls kilder" som mener avdøde Davor Smailagic var i kårboligen på drapsnatta. Javel, og hva så? "Firerbanden" er dømt for medvirkning til drap, ikke overlagt drap. 4
Simpson Skrevet 1. desember 2018 #6073 Skrevet 1. desember 2018 1 minutt siden, NordicViking skrev: Jugoslavia-sporet igjen? *sukk* https://www.nrk.no/orderud/dette-er-de-alternative-orderud-forklaringene-1.14316825#/ Det er 2 forklaringer på balkan-teorien. Oppsiktsvekkende at K sier i retten at hun er helt sikker på at det ikke har vært jugo-torpedo på gården. Hun mener det er P og V. Det bekrefter hennes versjon; at hun har overhørt planlegging, skaffet våpen m.m., men ikke deltatt selv. Jugo-torpedo knytter henne mye sterkere til selve drapshandlingene. Når i tillegg ringreven Kjærvik uttaler seg som han gjør, er det grunn til å vurdere en jugo-torpedo etter forespørsel fra K. Hun spurte så mange andre, jugoslavene bidro gratis? 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #6074 Skrevet 1. desember 2018 Akkurat nå, megda skrev: det som den ordrett sier, men jeg er jo interessert i grunnen til at du selv ikke deler navn i denne sammenhengen fra din "anonyme bruker". tenker du at du kan bli sporet av mafiaen fra balkan? Er ikke det minste bekymret og tenker at du langt på vei nå er svært truende i det du skriver. Og jeg lurer på hvorfor? Og jeg lurer på hvem du er? Anonymkode: f8e23...c5e 1
megda Skrevet 1. desember 2018 #6075 Skrevet 1. desember 2018 6 minutter siden, NordicViking said: Jugoslavia-sporet igjen? *sukk* Det er jo interessant for min del. Kristin var med på planleggingen og kan dermed forklare enkelt fremgangsmåte. Hun ble tatt hånd om av deler av denne mafiaen pga. hennes barns far. hvorfor kunne hun ikke foreslått dette for dem? legge ut et lite frø? 1
Simpson Skrevet 1. desember 2018 #6076 Skrevet 1. desember 2018 1 minutt siden, NordicViking skrev: Tore Sandberg sier han har "opp mot et titalls kilder" som mener avdøde Davor Smailagic var i kårboligen på drapsnatta. Javel, og hva så? "Firerbanden" er dømt for medvirkning til drap, ikke overlagt drap. Tråden her går vel på å oppklare hvem som skjøt? Gåten-Orderud?
megda Skrevet 1. desember 2018 #6077 Skrevet 1. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Er ikke det minste bekymret og tenker at du langt på vei nå er svært truende i det du skriver. Og jeg lurer på hvorfor? Og jeg lurer på hvem du er? Anonymkode: f8e23...c5e snakk om å være paranoid. her sitter vi på kvinneguiden sitt forum og du tolker meg som truende og lurer på hvem jeg er..du skal få slippe å si navnet. så beholder du sjelefreden 6
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #6078 Skrevet 1. desember 2018 1 minutt siden, megda skrev: snakk om å være paranoid. her sitter vi på kvinneguiden sitt forum og du tolker meg som truende og lurer på hvem jeg er..du skal få slippe å si navnet. så beholder du sjelefreden Jeg tolker deg definitivt som truende. Ingen ville trukket inn i denne tråden frykt for eget liv rettet mot brukere om det ikke er for å fremstå som truende. Få folk til å slutte å spekulere, ha teorier osv. Det er kun du som har gjort det. Men jeg skal la være å nevne noe navn, det kan nevnes andre steder. Det kan også en indirekte trussel gjøre. Anonymkode: f8e23...c5e 1
NordicViking Skrevet 1. desember 2018 #6079 Skrevet 1. desember 2018 2 minutter siden, Simpson skrev: Tråden her går vel på å oppklare hvem som skjøt? Gåten-Orderud? Og hvordan løser man denne gåten ved å spre rykter om en død mann? For dette er ikke annet enn rykter fra Sandberg. 3
megda Skrevet 1. desember 2018 #6080 Skrevet 1. desember 2018 (endret) 4 minutter siden, NordicViking said: Og hvordan løser man denne gåten ved å spre rykter om en død mann? For dette er ikke annet enn rykter fra Sandberg. Om det faktisk var han som drepte, så blir jo gåten uløst for alltid. Slik jeg forstår det så vil jo forsatt alle de 4 dømte være medvirkende likevel, så poenget av å leie han inn gir ikke mye mening. Tror faktisk at vi aldri får vite hvem som drepte de tre. Den konklusjonen havnet jeg på akkurat nå. bare rundt 20 år etter hendelsen Endret 1. desember 2018 av megda 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå