Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fasit på gåten? Enkelt iflg journalister tett på saken i sin tid. De sladrer ikke på hverandre fordi P ble truet til å sette skudd på alle tre etter at K eller V skjøt de først.

Tenk litt på den. Fjerner all tvil om hvorfor de aldri har fått en gjerningsperson

Anonymkode: 7c72a...11e

Hvem er da sistemann som legger igjen DNA spor etter seg. Både P, V og K er ikke mulige kandidater.

Anonymkode: f8e23...c5e

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fasit på gåten? Enkelt iflg journalister tett på saken i sin tid. De sladrer ikke på hverandre fordi P ble truet til å sette skudd på alle tre etter at K eller V skjøt de først.

Tenk litt på den. Fjerner all tvil om hvorfor de aldri har fått en gjerningsperson

Truet? At de truet med å skyte han? I den teorien, hvorfor var P der i det hele tatt? Truet de han til å bli med til kårboligen?

Anonymkode: d551b...45b

• Liker 1
Skrevet

Kan godt ha vært flere med, men de tre har et drapsforbund de ikke tør bryte er det som blir sagt når mikrofonene er avslått. Derav ingen gjerningsperson angitt

• Liker 4
Skrevet

Å? Men hvorfor?

De ville opp å se hvordan det hele så ut etter at det var gjennomført? En ville kanskje sette noen nakkeskudd? Tenk på at for å utføre dette så må du ha sterke motiv for å gjøre det en enn gårdstvist. Gjerne motiv som innebærer et vist form for har om du dreper noen som står deg nær. Jeg tror dette drapet ble planlagt og utført av helt personlige årsaker, ulike personlige årsaker.

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan godt ha vært flere med, men de tre har et drapsforbund de ikke tør bryte er det som blir sagt når mikrofonene er avslått. Derav ingen gjerningsperson angitt

Jeg tror, som deg at de har et forbund/pakt og jeg tror det er en 4 person i dette som har/hadde taket på alle sammen. Noen i denne tråden, langt tilbake ble mistenkt for å være V av flere. Hun snakker hele tiden om personlige, følelsemessige motiv, tanker og følelser hos de involverte kan være så mye og forskjellige osv. Jeg mener hun også er inne på noe med at noen kan ha blitt involvert som ikke var lurt at ble det. Jeg vet ikke om dette var V, det var ikke jeg som mistenkte henne for å være det. Men jeg har lest alt hun skrev. Om det er henne og hun har rett, så kan det være 180-mannen som har taket på alle sammen.

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De ville opp å se hvordan det hele så ut etter at det var gjennomført? En ville kanskje sette noen nakkeskudd? Tenk på at for å utføre dette så må du ha sterke motiv for å gjøre det en enn gårdstvist. Gjerne motiv som innebærer et vist form for har om du dreper noen som står deg nær. Jeg tror dette drapet ble planlagt og utført av helt personlige årsaker, ulike personlige årsaker.

Takk for svar! Eller kanskje de som eventuelt låste seg inn (som først evt sto ved hoveddøren som vakter), ønsket å komme inn og se at oppdraget var utført? Uff, så grusomt!

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Takk for svar! Eller kanskje de som eventuelt låste seg inn (som først evt sto ved hoveddøren som vakter), ønsket å komme inn og se at oppdraget var utført? Uff, så grusomt!

nei, det er ikke logisk overhodet. om de er døde hører du det via media senere. du vil være flere mil unna åstedet

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja dette er makabre greier, det kan vi være enige om. Jeg blir kvalm når jeg tenker på det. Gamle, syke mennesker og Anne som tas sv dage av trolig sine egne. 

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er da sistemann som legger igjen DNA spor etter seg. Både P, V og K er ikke mulige kandidater.

Hårene på sokken? 180-mannen?

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Om det er henne og hun har rett, så kan det være 180-mannen som har taket på alle sammen.

du kan ikke dømmes for samme gjerning to ganger. 180-mannen har ingen makt nå overhodet. så det gir ikke mening

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, megda skrev:

nei, det er ikke logisk overhodet. om de er døde hører du det via media senere. du vil være flere mil unna åstedet

Det er ikke nok for dem å høre om, de vil se det er min teori. Alle som har vært på dette stedet er spik, rav, kav gale i hodet. Det går ikke an å utelukke at slike vil se hva de har klart å gjennomføre. Det er faktisk folk, som isdag, lever og bor på en gård hvor foreldre og søster ble henrettet. Det må være noe galt med slike. Noe riv ruskende galt.

Skrevet

Hårene på sokken? 180-mannen?

Mest trolig.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, megda skrev:

du kan ikke dømmes for samme gjerning to ganger. 180-mannen har ingen makt nå overhodet. så det gir ikke mening

Hvis 180-mannen har spart på våpnene som evt har skytternes fingeravtrykk på seg, så kan han jo skade de andre. Ingen ønsker vel å bli avslørt som mordere, selv om de har sonet straff for medvirkning til drap.

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, megda skrev:

4 minutter siden, megda skrev:

Det gjør det sikkert ikke. Jeg la igjen en teori litt tidligere i tråden, leste du den?

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis 180-mannen har spart på våpnene som evt har skytternes fingeravtrykk på seg, så kan han jo skade de andre. Ingen ønsker vel å bli avslørt som mordere, selv om de har sonet straff for medvirkning til drap.

Helt enig med deg. Og har han ting som kan sette de fast for drapene, så vil de miste alle sine drømmer om en fremtid på den gården, de vil hates av hele bygda....

• Liker 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det gjør det sikkert ikke. Jeg la igjen en teori litt tidligere i tråden, leste du den?

mulig, men vanskelig å skille alle disse anonyme for meg. kort oppsummering for hva du tenkte?

3 minutter siden, AnonymBruker said:

du gir jo ikke en person et mord-våpen som ikke har deltatt i mordet selv? for meg blir dette vilt oppsinn som ikke virker sannynlig overhodet. 

• Liker 3
Skrevet

Og er det noe V spesielt er opptatt av så er det anseelse og trolig gårdeier Per også.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, megda skrev:

mulig, men vanskelig å skille alle disse anonyme for meg. kort oppsummering for hva du tenkte?

du gir jo ikke en person et mord-våpen som ikke har deltatt i mordet selv? for meg blir dette vilt oppsinn som ikke virker sannynlig overhodet. 

Om han var med på drapene og planleggingen da?

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Og er det noe V spesielt er opptatt av så er det anseelse og trolig gårdeier Per også.

Dette har de mistet allerede. 21 år er så og si dømt for drap. det er ikke så mye mer fra eller til der.

Skrevet
1 minutt siden, megda skrev:

Du er veldig opptatt av at alle andres teorier og tanker er oppspinn. Du har vel antydet at flere er personlighetsforstyrret også, har du ikke? Hva er grunnen mon tro..,,,

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...