AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #5781 Skrevet 1. desember 2018 Akkurat nå, megda skrev: hva er din teori? 4 personer? gikk de gjennom frontdøra? var 180-mannen en av de som utførte drapene eller ringte han bare inn? 4 personer. Definitivt. Vitnet sier de gikk inn døra de som stod utenfor, men jeg var ikke der, Jeg tror 2 gikk inn oppe, ved å knuse vinduet. I så tilfelle hadde de nøkkel. Jeg tror på 180-mannen når han sier han skal drepe dem, så godt mulig han er en av de fire på stedet. Mest trolig med tanke på DNA sporet i andre. Men for alt jeg vet kan de jo ha dratt med seg enda flere. Anonymkode: f8e23...c5e 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #5782 Skrevet 1. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! 😊 Jeg mente retningen på skuddene. Jeg forsto ikke hvorfor de laserlinjene pekte opp mot taket. Anonymkode: d551b...45b Laserlinjer kan se litt sprø ut, men når vi vet at det ikke er funnet kulehull i taket, så er det laserlinjene som forvirrer deg evnt. Og forvirra kan man bli av mangt og mye i denne saken. Anonymkode: f8e23...c5e 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #5783 Skrevet 1. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Laserlinjer kan se litt sprø ut, men når vi vet at det ikke er funnet kulehull i taket, så er det laserlinjene som forvirrer deg evnt. Og forvirra kan man bli av mangt og mye i denne saken. Anonymkode: f8e23...c5e Ok😊 Takk for svar! 😊 Anonymkode: d551b...45b
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #5784 Skrevet 1. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ok😊 Takk for svar! 😊 Anonymkode: d551b...45b Bare hyggelig. Anonymkode: f8e23...c5e 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #5785 Skrevet 1. desember 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: 4 personer. Definitivt. Vitnet sier de gikk inn døra de som stod utenfor, men jeg var ikke der, Jeg tror 2 gikk inn oppe, ved å knuse vinduet. I så tilfelle hadde de nøkkel. Jeg tror på 180-mannen når han sier han skal drepe dem, så godt mulig han er en av de fire på stedet. Mest trolig med tanke på DNA sporet i andre. Men for alt jeg vet kan de jo ha dratt med seg enda flere. Anonymkode: f8e23...c5e Om noen så skulle begynne å lure på hvorfor de ikke tok Anne og drepte henne i første, så legger jeg til at de vet at hun har løpt opp i andre. Jeg tror de fulgte ivrig med se. Anonymkode: f8e23...c5e
megda Skrevet 1. desember 2018 #5786 Skrevet 1. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: 4 personer. Definitivt. Vitnet sier de gikk inn døra de som stod utenfor, men jeg var ikke der, Jeg tror 2 gikk inn oppe, ved å knuse vinduet. I så tilfelle hadde de nøkkel. Jeg tror på 180-mannen når han sier han skal drepe dem, så godt mulig han er en av de fire på stedet. Mest trolig med tanke på DNA sporet i andre. Men for alt jeg vet kan de jo ha dratt med seg enda flere. ok, men da kan jo jeg "poke" deg i teorien for egen underholdning. om du vil? 1. de gikk inn døra og låste den og neste dør i vindfanget og lot nøkkelen stå i? om de ikke hadde nøkkel, så må de jo ha gått ut hoved-dør for å gå inn igjen etterpå. gir ikke mening. 2. om de har nøkkel til hoved-dør - hvorfor knuse døra oppe? du kan jo bare låse deg inn og snike deg opp i 2 etg. 3. Om det var meg - 4 personer som trenger alibi er mange personer som trenger alibi. 2 eller 3 flere enn man trenger. 2
megda Skrevet 1. desember 2018 #5787 Skrevet 1. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Om noen så skulle begynne å lure på hvorfor de ikke tok Anne og drepte henne i første, så legger jeg til at de vet at hun har løpt opp i andre. Jeg tror de fulgte ivrig med se. De visste hun hadde løpt opp? hvorfor løper hun opp? 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #5788 Skrevet 1. desember 2018 2 minutter siden, megda skrev: om de har nøkkel til hoved-dør - hvorfor knuse døra oppe? Fordi den/de ikke ville at etterforskerne skulle vite at den/de hadde nøkkel. Anonymkode: d551b...45b 2
megda Skrevet 1. desember 2018 #5789 Skrevet 1. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Fordi den/de ikke ville at etterforskerne skulle vite at den/de hadde nøkkel. Anonymkode: d551b...45b da blir jo nøkkelen irrelevant. om du ikke bruker den med en hensikt.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #5790 Skrevet 1. desember 2018 1 minutt siden, megda skrev: ok, men da kan jo jeg "poke" deg i teorien for egen underholdning. om du vil? 1. de gikk inn døra og låste den og neste dør i vindfanget og lot nøkkelen stå i? om de ikke hadde nøkkel, så må de jo ha gått ut hoved-dør for å gå inn igjen etterpå. gir ikke mening. 2. om de har nøkkel til hoved-dør - hvorfor knuse døra oppe? du kan jo bare låse deg inn og snike deg opp i 2 etg. 3. Om det var meg - 4 personer som trenger alibi er mange personer som trenger alibi. 2 eller 3 flere enn man trenger. Poke i vei. La oss si de hadde nøkkel da, mye enklere slik. Også med tanke på hvem som mest trolig befant seg på åstedet. De gikk aldri ut hoveddøren igjen. De gikk ut verandadøren oppe. De ville få det til å se ut som et innbrudd. Og de følte de trengte vakter. Så to utenfor og 2 inn bak. Selvfølgelig, du ønsker/har en teori om at det bare har vært en gjerningsmann. Jeg legger til at disse planene er lagt av en grunn, alle de involverte har et motiv for å være der. Og planen de har lagt innebærer at Kristin er den eneste som blir knyttet til åstedet og selv kommr de aldri i søkelyset. Dessverre for dem snakket Kristin først og hun ble trodd. Fordi mye av det hun fortalte kunne ettrgås og ble funnet korrekt. Mens de andre lyver og lyver og lyver og lyver og mister med det all din troverdighet. Anonymkode: f8e23...c5e 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #5791 Skrevet 1. desember 2018 Akkurat nå, megda skrev: da blir jo nøkkelen irrelevant. om du ikke bruker den med en hensikt. Ok. De låste seg evt inn med nøkkel for å komme seg inn uten å lage så mye lyd. Anonymkode: d551b...45b 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #5792 Skrevet 1. desember 2018 5 minutter siden, megda skrev: De visste hun hadde løpt opp? hvorfor løper hun opp? Hun går/løper opp fordi hun har våknet av noe. Vel jeg tror hun løper først når hun hører skudd. Det ville du sikkert gjort også? Anonymkode: f8e23...c5e 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #5793 Skrevet 1. desember 2018 2 minutter siden, megda skrev: da blir jo nøkkelen irrelevant. om du ikke bruker den med en hensikt. Hensikten var å låse seg inn selvfølgelig puh... og er slettes ikke irrelevant. Anonymkode: f8e23...c5e 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #5794 Skrevet 1. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. De låste seg evt inn med nøkkel for å komme seg inn uten å lage så mye lyd. Anonymkode: d551b...45b Jeg tror de låste seg inn først når alt var over i 2 etg. Anonymkode: f8e23...c5e
megda Skrevet 1. desember 2018 #5795 Skrevet 1. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: La oss si de hadde nøkkel da, mye enklere slik. Også med tanke på hvem som mest trolig befant seg på åstedet. De gikk aldri ut hoveddøren igjen. De gikk ut verandadøren oppe. ok, så da gikk de ut verandadøren og knuste den etterpå da fra utsiden? da taler jo fotsporene innover i huset på glasset mot teorien din. 2 minutter siden, AnonymBruker said: De ville få det til å se ut som et innbrudd. Og de følte de trengte vakter. Så to utenfor og 2 inn bak. hvorfor ikke stjele noe da? de fikk det jo til å se ut som en likvidering. Om de trengte vakter - hvorfor ikke gjøre det normale og skjule de og ikke la de stå foran huset? 4 minutter siden, AnonymBruker said: Og planen de har lagt innebærer at Kristin er den eneste som blir knyttet til åstedet og selv kommr de aldri i søkelyset Hvorfor ikke knytte henne til åstedet på en bedre måte? du har ingen bevis for at hun var der. virker idiotisk om det var formålet. 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #5796 Skrevet 1. desember 2018 Fasit på gåten? Enkelt iflg journalister tett på saken i sin tid. De sladrer ikke på hverandre fordi P ble truet til å sette skudd på alle tre etter at K eller V skjøt de først. Tenk litt på den. Fjerner all tvil om hvorfor de aldri har fått en gjerningsperson Anonymkode: 7c72a...11e 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #5797 Skrevet 1. desember 2018 Ettersom det var så mye planting (Kristins diverse gjenstander i hennes fars skur), magasinet + parykken hjemme hos Lars, og sikkert flere beplantninger som jeg ikke kommer på nå, så må de ha vært mer enn1 med på dette tror jeg. Eventuelt kan kun 1 person ha vært inne på åstedet, og den andre personen (planteren, som tok seg av det brukte utstyret) ventet på gjerningspersonen ute. Anonymkode: d551b...45b 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #5798 Skrevet 1. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror de låste seg inn først når alt var over i 2 etg. Anonymkode: f8e23...c5e Å? Men hvorfor? Anonymkode: d551b...45b
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #5799 Skrevet 1. desember 2018 1 minutt siden, megda skrev: ok, så da gikk de ut verandadøren og knuste den etterpå da fra utsiden? da taler jo fotsporene innover i huset på glasset mot teorien din. hvorfor ikke stjele noe da? de fikk det jo til å se ut som en likvidering. Om de trengte vakter - hvorfor ikke gjøre det normale og skjule de og ikke la de stå foran huset? Hvorfor ikke knytte henne til åstedet på en bedre måte? du har ingen bevis for at hun var der. virker idiotisk om det var formålet. Nei de knuste verandadøren fra utsiden de to som tok seg inn den veien. Og nei det gjør de ikke. Torpedoer, stjeler ikke? Jeg synes de har gjort en meget god jobb i knytte henne til åstedet. Du må gjerne være uenig i det. Anonymkode: f8e23...c5e 1
megda Skrevet 1. desember 2018 #5800 Skrevet 1. desember 2018 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker said: Nei de knuste verandadøren fra utsiden de to som tok seg inn den veien. Og nei det gjør de ikke. Torpedoer, stjeler ikke? Jeg synes de har gjort en meget god jobb i knytte henne til åstedet. Du må gjerne være uenig i det. hvordan mener du de har knyttet henne til dette på en god måte? Anonymkode: f8e23...c5e Torpedoer med størrelse 40 i damesko? ja, jeg ender nok om med skiltet "uenig" om dette var godt planlagt på forhånd og det var en del av planen. hva knytter kristin til åstedet på en god måte overhodet? Endret 1. desember 2018 av megda 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå