AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #5441 Skrevet 30. november 2018 Akkurat nå, Frida skrev: Jeg nekter å tro at de som var i kårboligen brukte unødig tid der, de brøt seg inn, drepte og dro. Hvorfor ta sjansen på å bli tatt på åstedet? De kunne jo ikke vite om noen hadde hørt skudd og alarmert politiet? Enig. Og hvis kvinnen med den grå bilen var på åstedet og hun brukte ca 2 timer fra hun parkerte ved Ekornstien og til hun dro derfra, tenker jeg at det som tok tid var nøye forberedelser med påkledning og annet (og kanskje også muntlig nøye gjennomgåese av hvordan de skulle gå frem inne på åstedet) før de tok seg inn i kårboligen. Anonymkode: d551b...45b 5
megda Skrevet 30. november 2018 #5442 Skrevet 30. november 2018 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis de kom inn hovedinngangen nede, og det ikke ble funnet spor der, kan de jo ha vasket trappa m.m. før de dro fra åstedet? Og knust litt glass før de dro? Huset Fjellet som andre var inne på, fremsto også veldig ren... Anonymkode: d551b...45b hahaha, nå har vi vaska gølvet og vi har børri ved 😂 4
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #5443 Skrevet 30. november 2018 Et sted leste jeg at man antok at den grå bilen parkerte ca kl 04:30. I så fall brukte kvinnen 1,5 timer, dersom det var hun som parkerte bilen der ved Ekornstien. Anonymkode: d551b...45b 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #5444 Skrevet 30. november 2018 16 minutter siden, Frida skrev: Jeg tror nok at det er knyttet mange og sterke følelser til en slektsgård. Nå hadde Per arbeidet i en årerekke på gården uten å få den overskrevet på seg, noe som stadig ble utsatt. Prisen han skal betale blir også stadig høyere, gjelden hans også. Er det så utrolig at raseri og bitterhet bygget seg opp i løpet av de over 20 årene hos Per? Da Veronica kom inn i bildet ble det nok enda verre, tror jeg. Per valgte å flytte tilbake til gården etter endt soning, det viser for meg at han har veldig sterke følelser for gården, han vil bo der selv om foreldrene og søsteren ble brutalt drept der. Enig. Og V bærer jo tydelig også på et enormt sinne, kanskje også fra før av med tanke på hennes oppvekst i Svaleveien. Om hun snakker sant om den. Anonymkode: 4a7b0...1b2 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #5445 Skrevet 30. november 2018 4 minutter siden, megda skrev: det er jo de som mener at et vitne har sett 2 personer utenfor kårboligen, men at det vitnet nok ble så skremt over å mulig kunne bli gjenkjent at han ikke turte å ringe til politiet i frykt for eget liv! Bortsett fra det er jeg jo helt enig med deg. raskt inn og raskt ut. som jeg har god generell kjennskap til forøvrig Hva mente du med det? Anonymkode: d551b...45b 1
Frida Skrevet 30. november 2018 #5446 Skrevet 30. november 2018 4 minutter siden, megda skrev: det er jo de som mener at et vitne har sett 2 personer utenfor kårboligen, men at det vitnet nok ble så skremt over å mulig kunne bli gjenkjent at han ikke turte å ringe til politiet i frykt for eget liv! Bortsett fra det er jeg jo helt enig med deg. raskt inn og raskt ut. som jeg har god generell kjennskap til forøvrig Vet ikke om jeg helt klarer å tro på dette vitnet. Det virker vilt usannsynlig å stå synlige foran kårboligen når det begås et trippeldrap. Om de eventuelt stod på vakt i tilfelle Anne skulle flykte ut hoveddøren nede, så tror jeg de iallfall ville stått skjult slik at ikke tilfeldige forbipasserende kunne se dem. Og ja, i noen tilfeller er det en stor fordel å være kjapp av seg. 2
Frida Skrevet 30. november 2018 #5447 Skrevet 30. november 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig. Og V bærer jo tydelig også på et enormt sinne, kanskje også fra før av med tanke på hennes oppvekst i Svaleveien. Om hun snakker sant om den. Anonymkode: 4a7b0...1b2 Godt poeng. Hun hadde med seg dårlige erfaringer med fedre (stefar i hennes tilfelle). Kanskje så hun likhetstrekk mellom Pers far og sin stefar, autoritære trekk bl.a.? Blir bare spekulasjoner da. 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #5448 Skrevet 30. november 2018 12 minutter siden, Frida skrev: Jeg nekter å tro at de som var i kårboligen brukte unødig tid der, de brøt seg inn, drepte og dro. Hvorfor ta sjansen på å bli tatt på åstedet? De kunne jo ikke vite om noen hadde hørt skudd og alarmert politiet? Jeg tror de brukte lang tid med tanke på tidsvinduer om vi legger til grunn det vi vet om forløpet, anslått tidspunkt for Kristians dødstidspunkt og at Kristin mulig var borte fra bilen lenge. Men nu senga 😀 Anonymkode: 4a7b0...1b2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #5449 Skrevet 30. november 2018 1 minutt siden, Frida skrev: Vet ikke om jeg helt klarer å tro på dette vitnet. Det virker vilt usannsynlig å stå synlige foran kårboligen når det begås et trippeldrap Vitnet kunne jo ikke vite hva som skjedde i kårboligen. Men jeg forstår godt om han ble redd, for jeg hadde kommet til å blitt svært redd i en slik situasjon. Anonymkode: d551b...45b 1
Frida Skrevet 30. november 2018 #5450 Skrevet 30. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg tror de brukte lang tid med tanke på tidsvinduer om vi legger til grunn det vi vet om forløpet, anslått tidspunkt for Kristians dødstidspunkt og at Kristin mulig var borte fra bilen lenge. Men nu senga 😀 Anonymkode: 4a7b0...1b2 Godnatt og sov godt! 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #5451 Skrevet 30. november 2018 Akkurat nå, Frida skrev: Godt poeng. Hun hadde med seg dårlige erfaringer med fedre (stefar i hennes tilfelle). Kanskje så hun likhetstrekk mellom Pers far og sin stefar, autoritære trekk bl.a.? Blir bare spekulasjoner da. Det er jo mye det vi driver med her, spekulasjoner, teorier, hypoteser osv. Anonymkode: 4a7b0...1b2 2
Frida Skrevet 30. november 2018 #5452 Skrevet 30. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vitnet kunne jo ikke vite hva som skjedde i kårboligen. Men jeg forstår godt om han ble redd, for jeg hadde kommet til å blitt svært redd i en slik situasjon. Anonymkode: d551b...45b Nei, men de som eventuelt stod foran kårboligen visste jo hva som skjedde inne! Og de ville for alt i verden unngå å bli sett av vitner. 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #5453 Skrevet 30. november 2018 Akkurat nå, Frida skrev: Godnatt og sov godt! Takk og i lige måde 😀 Anonymkode: 4a7b0...1b2 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #5454 Skrevet 30. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vitnet kunne jo ikke vite hva som skjedde i kårboligen. Men jeg forstår godt om han ble redd, for jeg hadde kommet til å blitt svært redd i en slik situasjon. Anonymkode: d551b...45b Beklager @Frida Jeg misforsto. Jeg trodde du mente at det var usannsynlig av vitnet å stå der Anonymkode: d551b...45b
Frida Skrevet 30. november 2018 #5455 Skrevet 30. november 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mente du med det? Anonymkode: d551b...45b Og du som har så god fantasi... 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #5456 Skrevet 30. november 2018 Akkurat nå, Frida skrev: Nei, men de som eventuelt stod foran kårboligen visste jo hva som skjedde inne! Og de ville for alt i verden unngå å bli sett av vitner. Enig Anonymkode: d551b...45b
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #5457 Skrevet 30. november 2018 Akkurat nå, Frida skrev: Og du som har så god fantasi... 😊 Har jeg? Anonymkode: d551b...45b
Frida Skrevet 30. november 2018 #5458 Skrevet 30. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Beklager @Frida Jeg misforsto. Jeg trodde du mente at det var usannsynlig av vitnet å stå der Anonymkode: d551b...45b Å, unnskyld. Ser nå at det lett kunne misforstås hva jeg mente. 1
Frida Skrevet 30. november 2018 #5459 Skrevet 30. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 😊 Har jeg? Anonymkode: d551b...45b Det synes iallfall jeg du har, og fantasi er en verdifull egenskap. 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #5460 Skrevet 30. november 2018 Akkurat nå, Frida skrev: Å, unnskyld. Ser nå at det lett kunne misforstås hva jeg mente. Alt i orden 😊 Det var min feil Anonymkode: d551b...45b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå