Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg kom bare på tanken fordi dødstidspunktene på de andre ikke er fastslått og fordi noen andre i denne tråden skrev at han kanskje satt i sengen og ba før han ble skutt......og fordi tidsvinduet er så stort. Og fordi kvinnen som kom og forsvant i den grå bilen var borte i flere timer (om det var Kristin da).

Anonymkode: 4a7b0...1b2

forøvrig, så er du jo inne på noe interessant her! 

Vitnet sier at klokke var knapt 04.00 da katten vekket han. han hørte da to bildører som smalt og registrete den gråe bilen. kl 06.00 ser han en ung blond kvinne komme til bilen. hun setter seg i den rygger ut, retter på håret og kjører av gårde. 

det vinduet er stort! 2 timer og rettsmedisiner fastlår dødspunktet kl 05.00 med 4 timer hver vei. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tidsvinduet for kvinnen med bilen ved Ekornstien er altså litt etter kl 4 og til litt etter kl 6.

Anonymkode: d551b...45b

• Liker 1
Skrevet

Helt skandaløst at ikke den bilen og vitnet ble utspurt nærmere og at denne bilen ble utlyst i media. 

• Liker 6
Skrevet

Kvinnen i Ekornstien passer jo perfekt med dødstidspunkt kl 5. Midt i mellom da hun antagelig kom og da hun dro.

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tidsvinduet for kvinnen med bilen ved Ekornstien er altså litt etter kl 4 og til litt etter kl 6.

Og det er laaaaaang tid om den personen var Kristin og hun var på drapsåstedet i flere timer. Da har de ikke hatt det travelt slik noen mener. At alt var over på kort tid mener jeg,

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kvinnen i Ekornstien passer jo perfekt med dødstidspunkt kl 5. Midt i mellom da hun antagelig kom og da hun dro.

👍🏻

Skrevet
3 minutter siden, megda skrev:

Vitnet sier at klokke var knapt 04.00 da katten vekket han. han hørte da to bildører som smalt og registrete den gråe bilen. kl 06.00 ser han en ung blond kvinne komme til bilen. hun setter seg i den rygger ut, retter på håret og kjører av gårde. 

det vinduet er stort! 2 timer og rettsmedisiner fastlår dødspunktet kl 05.00 med 4 timer hver vei. 

Meget interessant.....

• Liker 2
Skrevet

Hvor lang tid tar det å gå fra der kvinnen parkerte bilen og til kårboligen?

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, megda skrev:

Kanskje jeg ikke er heeeeelt på bærtur 😁

• Liker 2
Skrevet

For min del virker det jo merkelig om det ikke er blitt utvekslet noen ord i mellom de avdøde og gjerningspersonene om disse faktisk var V&P eller Kristin+. Det virker litt for upersonlig å gå inn der å drepe de uten å prate litt først eller er jeg alene om å tenke det?

Skrevet

Det var nevnt i en video de går opp ruten om det er til hjelp. Jeg husker ikke, men det tar ikke veldig lang tid tror jeg.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det er laaaaaang tid om den personen var Kristin og hun var på drapsåstedet i flere timer. Da har de ikke hatt det travelt slik noen mener. At alt var over på kort tid mener jeg,

De brukte kanskje en del tid på å kle seg om også, både før og etter drapene. I tillegg til den tiden det tar å gå den strekningen fra der bilen sto og til kårboligen.

• Liker 4
Skrevet

Det var nevnt i en video de går opp ruten om det er til hjelp. Jeg husker ikke, men det tar ikke veldig lang tid tror jeg.

Takk! 😊 10-15 minutter kanskje?

Skrevet

De brukte kanskje en del tid på å kle seg om også, både før og etter drapene. I tillegg til den tiden det tar å gå den strekningen fra der bilen sto og til kårboligen.

Det må de jo ha gjort,

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, megda skrev:

For min del virker det jo merkelig om det ikke er blitt utvekslet noen ord i mellom de avdøde og gjerningspersonene om disse faktisk var V&P eller Kristin+. Det virker litt for upersonlig å gå inn der å drepe de uten å prate litt først eller er jeg alene om å tenke det?

Litt koseprat før du dreper dem, liksom? Tviler jeg sterkt på. Gjør jobben kjapt, kom deg bort fra åstedet med en gang.

• Liker 9
Skrevet

Takk! 😊 10-15 minutter kanskje?

Tror det var nevnt noe sånt 😀

• Liker 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Kanskje jeg ikke er heeeeelt på bærtur 😁

selv blind høne finner korn :P neida, tanken i etterkant var god den! 

2 minutter siden, AnonymBruker said:

10-15 minutter var det vel? husker ikke 

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, NordicViking skrev:

Litt koseprat før du dreper dem, liksom? Tviler jeg sterkt på. Gjør jobben kjapt, kom deg bort fra åstedet med en gang.

Må det ha vært koseprat? 

Skrevet
Akkurat nå, megda skrev:

selv blind høne finner korn :P neida, tanken i etterkant var god den! 

10-15 minutter var det vel? husker ikke 

😂😂

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, NordicViking skrev:

Tror ikke dette gikk raskt i det hele tatt. Stemmer ikke med noe av det oppgitte i saken,

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...