Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, megda skrev:

Jeg utelukker ikke noe, men påstår heller ikke at det var det som faktisk skjedde. 

Om vitnet ikke har sett noen særpreg av de som stod der, så må vi forholde oss til den informasjonen om ikke annet er oppgitt. 

Å true han til taushet blir jo virkelighetsfjernt for meg. Er det bedre å stå frem nå 16 år etter at det skjedde og potensielle drapsmenn er ute av fengsel? den logiske tankerekken klarer jeg ikke følge.

Mye som blir fjernt for deg, samtidig som du lanserer noen relativt fjerne teorier selv i følge meg.....

Anonymkode: 4a7b0...1b2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva om de så ham? Og han er en av få som kanskje ofte går tur i det området (mener det er nevnt), altså lett å kjenne igjen uten at du nødvendigvis ser ham? Kanskje ble denne mannen også truet til taushet som mange andre i denne saken har blitt? Men nå orker han ikke bære på det lengre og vil fortelle det han vet.....så mange muligheter.....

Du har rett

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi tenkte helt likt 😀

Ja 😊

Anonymkode: d551b...45b

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Kvinne eller mann, uansett er det lite klokt å gå nærmere et hus der du har hørt skarpe skudd fra og i tillegg observerer vakter som står utenfor (om man har livet kjært selvsagt).

Jeg lurer forøvrig på hvor lenge vitnet stod der og om vitnet oppfattet at dette var en alvorlig situasjon. Det kunne/kan jo si mye om hendelsesforløp mtp. tid brukt på drapene mm. 

Spekulere kan jeg, men blir nok ikke klokere. noen som vet hvem dette vitnet er så jeg kan ringe personlig? ringe 1881 kanskje

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Mye som blir fjernt for deg, samtidig som du lanserer noen relativt fjerne teorier selv i følge meg.....

hvilke teorier er det som er fjerne? du må gjerne utpeke de også kan jeg si meg enig. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, megda skrev:

å stå frem nå 16 år etter at det skjedde

Er det ikke ganske mange år siden dette vitnet kontaktet Sandberg?

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, megda skrev:

Jeg lurer forøvrig på hvor lenge vitnet stod der og om vitnet oppfattet at dette var en alvorlig situasjon. Det kunne/kan jo si mye om hendelsesforløp mtp. tid brukt på drapene mm. 

Spekulere kan jeg, men blir nok ikke klokere. noen som vet hvem dette vitnet er så jeg kan ringe personlig? ringe 1881 kanskje

Hen ønsker av en eller annen grunn å være anonym....

• Liker 1
Skrevet

Ta en prat med Sandberg 😊

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

I alle fall var det omtalt i aviser allerede i 2009 @megda https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/pzE7E/se-sandbergs-proeveskudd-i-kaarboligen

" Skuddene hørte vi jo selv, akkurat som han har fortalt. Og da er det også grunn til å feste lit til at han noen minutter senere ser to personer utenfor fronten på kårboligen"

Interessant dette da. vitnet var en mann i hvert fall. da er den bankers!

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ta en prat med Sandberg 😊

Ja, jeg får ringe han i morgen. vet ikke hvor åpen han eventuelt ville vært :P

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, megda skrev:

hvilke teorier er det som er fjerne? du må gjerne utpeke de også kan jeg si meg enig. 

Det fjerne ved en som hevder å være interessert i denne saken er å sitte på et forum og slå ihjel andres argumenter på en nesten litt hånende måte, i og med at du nevner personlighetsforstyrrede anonymebrukere. Du virker som en person som liker å sole deg i glansen av egen suverenitet, selv om du ser ut til å mangle mye kunnskap rundt saken (eller later som du gjør i hvertfall). Og du er ikke interessert i andres kunnskap, selv om du kan late som du er det. 

Du minner meg om noen, en som elsker å plante, villede, avlede, rette fokus på, fokus vekk fra osv. Så når du selv er inne på personforstyrrelse så tenker jeg du kan har rett, men at fokuset ditt burde rettes i en annen retning enn anonyme brukere. Mer mot de involverte i saken.,,,,

Skrevet

AB 1b2 Du gir meg bestandig noe å tygge på/tenke på 😊

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

AB 1b2 Du gir meg bestandig noe å tygge på/tenke på 😊

I lige måde 😀

• Liker 1
Skrevet

Hva om vi i løpet av tråden har skrevet eller kommer til å skrive med 180-mannen? 

• Liker 4
Skrevet

Hva om vi i løpet av tråden har skrevet eller kommer til å skrive med 180-mannen? 

Fascinerende tanke..... 😀

• Liker 1
Skrevet

Noen ganger har jeg tenkt på at kanskje en eller flere involverte personer sitter og leser her og ler av oss.

• Liker 5
Skrevet (endret)
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Det fjerne ved en som hevder å være interessert i denne saken er å sitte på et forum og slå ihjel andres argumenter på en nesten litt hånende måte, i og med at du nevner personlighetsforstyrrede anonymebrukere. Du virker som en person som liker å sole deg i glansen av egen suverenitet, selv om du ser ut til å mangle mye kunnskap rundt saken (eller later som du gjør i hvertfall). Og du er ikke interessert i andres kunnskap, selv om du kan late som du er det. 

Du minner meg om noen, en som elsker å plante, villede, avlede, rette fokus på, fokus vekk fra osv. Så når du selv er inne på personforstyrrelse så tenker jeg du kan har rett, men at fokuset ditt burde rettes i en annen retning enn anonyme brukere. Mer mot de involverte i saken.,,,,

du nevnte forøvrig ingen av mine spesifikke fjerne teorier? det var vel det jeg spurte om.

om du oppfatter mine svar som frekke, så får du mene det. 

Jeg soler meg ikke i glansen av noe. jeg kommer med mine tanker og vil grave litt i materien for egen interesse for å se om det ligger noen gode begrunnelser fra påstander som på overflaten virker mindre gjennomtenkte. 

I forhold til det siste du skriver så har jeg ingen kommentar, men mindre du har en gjennomtenkt teori om at jeg er 180-mannen. Det ville vel gitt mening! 😄 Sitte her i beste sendetid i glansen av min egen suverenitet på kvinneguiden.no

Endret av megda
  • Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen ganger har jeg tenkt på at kanskje en eller flere involverte personer sitter og leser her og ler av oss.

Den tanken har jeg også hatt. At de i god ånd fortsetter å tro at ingen vil rette mistanke mot dem, plante, så, strø, villede, avlede, late som de er interessert i det du skriver, så håne deg litt og så og så, ja du vet.....

• Liker 2
Skrevet

du nevnte forøvrig ingen av mine spesifikke fjerne teorier? det var vel det jeg spurte om.

om du oppfatter mine svar som frekke, så får du mene det. 

Jeg soler meg ikke i glansen av noe. jeg kommer med mine tanker og vil grave litt i materien for egen interesse for å se om det ligger noen gode begrunnelser fra påstander som på overflaten virker mindre gjennomtenkte. 

I forhold til det siste du skriver så har jeg ingen kommentar, men mindre du har en gjennomtenkt teori om at jeg er 180-mannen. Det ville vel gitt mening! 😄

Jeg tenker mer i retning av blablabla....

• Liker 1
Skrevet

Det er i så fall ikke bare de som ler av å lese her. Sorry altså, men jeg lar meg underholde selv av de ville spekulasjonene her, og ikke minst teorier som om de var nye. "Har politiet undersøkt dette mon tro?" Sånne spørsmål 😆 hallo liksom.

• Liker 6
Skrevet

@megda

Les heller tråden fra begynnelsen. Mye av det du tar opp er blitt besvart og spekulert i allerede.

Å se kjønn på 400 meter midt på natta er noe av det dummeste jeg har lest her inne...

Men hvorfor vitnet står igjen med observasjoner av to personer utenfor kårboligen uten at vi får vite noe mer har jeg også lurt på. Og egentlig er obsevasjonen ganske verdiløs om vi ikke får en forklaring på nettopp dette.

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...