Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva med flere fremmede biler nær kårboligen kort tid før trrippeldrapet, som var observert av flere vitner i tillegg til P og V?

Anonymkode: d551b...45b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tror han har forklart det selv i et intervju. Skal se om jeg finner det....

Anonymkode: 4a7b0...1b2

Om noen andre vil lete, så snakket han også om hvordan hans far fikk hele sitt liv ødelagt etter det han så på stedet. Og begravelsen osv.

Skrevet
2 minutter siden, megda skrev:

Nevnte han ikke at han ikke ville trenge seg på når han så bilen til Anne da? virker som en grei nok grunn det

Han sier til avisen at han stusser over at bilen står ser siden de skulle reise til Risør

Ikke at han stusser fordi de hadde avtale om å reise å stelle en grav. 

• Liker 2
Skrevet

Hva med flere fremmede biler nær kårboligen kort tid før trrippeldrapet, som var observert av flere vitner i tillegg til P og V?

Hvor mye skal vi dra inn i denne allerede forvirrende saken? 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye skal vi dra inn i denne allerede forvirrende saken? 

Er det ikke relevant at vitner så fremmede biler ved kårboligen kort tid før trippeldrapet?

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, megda skrev:

Dette blir jo bare spekulasjoner og mulighetene er utallige. Selv ser jeg ikke verdien i å spekulere her da det kan være 20 ulike svar her

Ikke 20 vel? Med tanke på alt man vet....

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om noen andre vil lete, så snakket han også om hvordan hans far fikk hele sitt liv ødelagt etter det han så på stedet. Og begravelsen osv.

Jeg tror det var på en av podcastene.

• Liker 1
Skrevet

Er det ikke relevant at vitner så fremmede biler ved kårboligen kort tid før trippeldrapet?

Jo, men etterlyste du ikke enda flere biler som kan ha blitt sett?

Skrevet
5 minutter siden, megda skrev:

Dette blir jo bare spekulasjoner og mulighetene er utallige. Selv ser jeg ikke verdien i å spekulere her da det kan være 20 ulike svar her

Hvis noen tror at mysteriet blir løst på Kvinneguiden så må de nok tro om igjen.

Tror nok politi og journalister har god kontroll. 

Uansett "artig" å drøfte teorier og muligheter

Vi har vel alle en detektiv iboende  i oss :)

• Liker 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Nei, det føles ikke særlig relevant. hvordan er det relevant uten å dikte frem ulike fiktive handlinger? 

Det er irrelevant da betydningen av biler der fra eller til ikke endrer eller tilfører noe til de faktiske omstendighetene

• Liker 3
Skrevet

Jo, men etterlyste du ikke enda flere biler som kan ha blitt sett?

Hvilke biler tenker du på nå?

Skrevet
Akkurat nå, Tjorva skrev:

Hvis noen tror at mysteriet blir løst på Kvinneguiden så må de nok tro om igjen.

Jeg tror heller ikke det blir løst her og at politi og journalister har langt mer kontroll enn oss. Men drøfte teorier er spennende, lese folks ulike oppfatninger osv. Ja alle som av en eller annen grunn involverer seg har nok en liten detektiv i seg. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Tjorva said:

Du har i hvert fall en konto med et navn man kan forholde seg til. å diskutere med en personlighetsforstyrret person med navn "anonymbruker" blir vanskelig og slitsomt i lengden :P

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke biler tenker du på nå?

Jeg tenkte ikke på noen biler, det var du som spurte rom andre mulige biler kan ha blitt sett der. Tunga rett i munnen nå 😀

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, megda skrev:

Du har i hvert fall en konto med et navn man kan forholde seg til. å diskutere med en personlighetsforstyrret person med navn "anonymbruker" blir vanskelig og slitsomt i lengden :P

? Tror du alle anonyme er en person? 😁

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte ikke på noen biler, det var du som spurte rom andre mulige biler kan ha blitt sett der. Tunga rett i munnen nå 😀

Ok. Takk! 😊 Beklager at jeg misforsto.

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

? Tror du alle anonyme er en person? 😁

Jeg, prøvde vel å hinte litt humoristisk i den retning av det motsatte. fullt klar over at det kan være 15+ mennesker med 15 ulike personligheter. da begynner det å dra seg til ;)

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, megda skrev:

Jeg, prøvde vel å hinte litt humoristisk i den retning av det motsatte. fullt klar over at det kan være 15+ mennesker med 15 ulike personligheter. da begynner det å dra seg til ;)

Ok 😊

Skrevet
14 minutter siden, Tjorva skrev:

Han sier til avisen at han stusser over at bilen står ser siden de skulle reise til Risør

Ikke at han stusser fordi de hadde avtale om å reise å stelle en grav. 

Viktig poeng! 

• Liker 1
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke. Hans trodde kanskje at de hadde endret planer. MEN hvorfor dro ikke Hans innom Kristian og Marie den lørdagen han så Annes bil, når Hans og kona tross alt hadde en avtale med Kristian og Marie? Dette stemmer ikke!

Nå hadde Anne akkurat mistet mannen sin da. Kan tenkes at han ville la henne og foreldrene være litt i fred, tross alt ikke en viktig avtale de hadde. Han ringte jo i stedet. 

Anonymkode: 7cc8e...666

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...