Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Plasseringen av kulehullet kan tyde på at Orderud Paust flyktet opp trappa og at de som drepte henne og foreldrene tok seg inn hovedinngangen. Kulehullet er i en skyvedør mellom stua og forværelset til Marie og Kristians soverom. Selv om kulehullet bare er 10 centimeter over gulvet, viser Sandbergs undersøkelser med laser at prosjektilets bane er stigende. Det må ifølge ham bety at skuddet er avfyrt helt nede ved gulvet.https://www.rb.no/lokale-nyheter/her-er-sandbergs-orderud-nyheter/s/1-95-4209973

Hm. Hull i taket kanskje? 

Anonymkode: d551b...45b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I og med at jeg mistenker at jeg muligens sitter her og snakker med en og samme person, så går jeg heller og legger meg. Jeg har mye jobb å gjøre fremover. Nattaeo. 

Anonymkode: 4a7b0...1b2

God natt :kghjerte:(Hvem er en og samme person?)

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

God natt :kghjerte:(Hvem er en og samme person?)

Det er ikke lov å spekulere i det på dette forumet. Men om du tenker deg om så kanskje du tar’n?

Skrevet

Jaha. Sandbergs vitne hørte tre skudd fra et kraftig våpen. Men dette nye skuddet "som etterforskerne ikke fant" hørte ikke dette vitnet! Dette stemmer ikke. Vitnet burde hørt 4 skudd da, ettersom dette nye skuddhullet også var fra en 38-kaliber. 

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke lov å spekulere i det på dette forumet. Men om du tenker deg om så kanskje du tar’n?

Jeg skjønner ikke. Jeg må sove på det 😊

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke. Jeg må sove på det 😊

Gjør det 😀 Jeg tror du kan trenge litt søvn i likhet med meg.

• Liker 1
Skrevet

Jaha. Sandbergs vitne hørte tre skudd fra et kraftig våpen. Men dette nye skuddet "som etterforskerne ikke fant" hørte ikke dette vitnet! Dette stemmer ikke. Vitnet burde hørt 4 skudd da, ettersom dette nye skuddhullet også var fra en 38-kaliber. 

Altså er dette nye skuddhullet fra 38-kaliber som skal ha blitt skutt på drapsnatten bare oppspinn, tull  og tøys 😁

• Liker 3
Skrevet

Gjør det 😀 Jeg tror du kan trenge litt søvn i likhet med meg.

Takk 😊 Sov godt

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså må det være skutt i den boligen med en Colt 38 i ettertid, da magasinet bare tar 3 skudd og vitnet kun hørte 3 skudd. Plantet i ettertid som jeg har sagt hele veien. Og som etterforskere mener.

• Liker 2
Skrevet

Altså er dette nye skuddhullet fra 38-kaliber som skal ha blitt skutt på drapsnatten bare oppspinn, tull  og tøys 😁

Nei det finnes, det sitter der det sitter det. Pekt ut av LMO og avbildet. Kanskje på tide å få det sparklet igjen og dekket over og hevde det aldri var der?

• Liker 1
Skrevet

Altså må det være skutt i den boligen med en Colt 38 i ettertid, da magasinet bare tar 3 skudd og vitnet kun hørte 3 skudd. Plantet i ettertid som jeg har sagt hele veien. Og som etterforskere mener.

Magasinet tar vel flere skudd enn 3? Men jeg er enig med deg i at dette kulehullet ikke kan ha vært der da etterforskerne undersøkte åstedet etter drapene hadde funnet sted.

• Liker 1
Skrevet

Skifte ut døra kanskje? Men det hjelper ikke det heller for bildet finnes jo i media.....

• Liker 1
Skrevet

Nei det finnes, det sitter der det sitter det. Pekt ut av LMO og avbildet. Kanskje på tide å få det sparklet igjen og dekket over og hevde det aldri var der?

Ja, det finnes. Men jeg mente at det er tull og tøys at kulehullet var der på drapsnatten

• Liker 1
Skrevet

Skifte ut døra kanskje? Men det hjelper ikke det heller for bildet finnes jo i media.....

Sandberg har en avsaget bit av skyvedøra, så den skyvedøra er nok erstattet med en ny dør.

• Liker 1
Skrevet

Alternativt kan man jo begynne å tenke at jeg sitter i saksa og med det begynne å rydde opp litt her og der. Det er bare en tanke jeg ville hatt da om noen nærmer seg sannheten og med det kan mistanke rettes mot meg og jeg ikke ville for lat i verden mistenkes eller bli tatt for medvirkning til drap.

• Liker 1
Skrevet

Sandberg har en avsaget bit av skyvedøra, så den skyvedøra er nok erstattet med en ny dør.

Ja da får vi se hvor lenge han har den i sitt eie da tenker jeg. Men avbildet er den i media uansett og slikt er vanskelig å kvitte seg med...,

• Liker 1
Skrevet

Alternativt kan man jo begynne å tenke at jeg sitter i saksa og med det begynne å rydde opp litt her og der. Det er bare en tanke jeg ville hatt da om noen nærmer seg sannheten og med det kan mistanke rettes mot meg og jeg ikke ville for lat i verden mistenkes eller bli tatt for medvirkning til drap.

Nå høres du gåtefull ut 😊 Mener du at en gjerningsmann eller en trådtrekker sitter i en slags saks og at han derfor rydder og ordner?

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror jeg også ville begynt å tenke i de baner at gjenopptagelse kanskje ikke er så lurt.....

Skrevet

Nå høres du gåtefull ut 😊 Mener du at en gjerningsmann eller en trådtrekker sitter i en slags saks og at han derfor rydder og ordner?

Han prøver litt da. Men jeg tenker at om han tenker seg litt om så kan faktisk noen snart plapre.... og da sitter han virkelig i saksa med tanke på elektroniske spor han etterlater seg i disse dager. Jeg tenker mannen bør begynne å rydde mer og tenke i nye baner når det kommer til rydding.

• Liker 2
Skrevet

Han prøver litt da. Men jeg tenker at om han tenker seg litt om så kan faktisk noen snart plapre.... og da sitter han virkelig i saksa med tanke på elektroniske spor han etterlater seg i disse dager. Jeg tenker mannen bør begynne å rydde mer og tenke i nye baner når det kommer til rydding.

Jeg må sove litt før jeg greier å tenke og greier å forstå 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...