AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #4921 Skrevet 29. november 2018 3 minutter siden, megda skrev: hvorfor i allverden skal de plante noe som kan få de selv innblandet i drapene? "å plante fibre" virker jo litt sprøtt. ville du gjort det selv? Jeg tror ikke de fryktet at de ville bli innblandet i noe som helst, jeg tror de var mest opptatt med å sette fast Kristin. Så svaret mitt er ja det ville jeg gjort om jeg hadde plantet så mye at jeg var sikker på at andre ville bli tatt for det. Anonymkode: 4a7b0...1b2 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #4922 Skrevet 29. november 2018 På den oransje sokken som ble funnet bak kårstua, var det også 2 hundehår (1 av disse var politihundens hår) og flere menneskehår. Anonymkode: d551b...45b
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #4923 Skrevet 29. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: På den oransje sokken som ble funnet bak kårstua, var det også 2 hundehår (1 av disse var politihundens hår) og flere menneskehår. Anonymkode: d551b...45b De burde sjekkes opp mot LMO og evnt hundene hans om han har hunder. Men de er vel evnt døde nå når jeg tenker meg om, hundene altså... Anonymkode: 4a7b0...1b2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #4924 Skrevet 29. november 2018 Jeg skriver det over fordi jeg leste at ingen av funnene på sokken kunne knyttes til P og V hunder eller dem. Derfor lite trolig at de plantet sokken. Anonymkode: 4a7b0...1b2
megda Skrevet 29. november 2018 #4925 Skrevet 29. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tror ikke de fryktet at de ville bli innblandet i noe som helst, jeg tror de var mest opptatt med å sette fast Kristin. Så svaret mitt er ja det ville jeg gjort om jeg hadde plantet så mye at jeg var sikker på at andre ville bli tatt for det. Anonymkode: 4a7b0...1b2 De hadde jo det største motivet for drap mtp.slik forholdene stod seg. selvfølgelig ville de bli tatt i dragsuget av Kristin som jo visste om planene, våpnene og alt. Du planter jo heller noe fra hvem som helst annen person for å få mistanken bort fra deg selv og dine "medarbeidere" som har info om deg 1
megda Skrevet 29. november 2018 #4926 Skrevet 29. november 2018 Noen som vet når "fjellet" ble sjekket av politiet eller eventuelt når den hytta/huset ble vasket så grundig? 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #4927 Skrevet 29. november 2018 1 minutt siden, megda skrev: De hadde jo det største motivet for drap mtp.slik forholdene stod seg. selvfølgelig ville de bli tatt i dragsuget av Kristin som jo visste om planene, våpnene og alt. Du planter jo heller noe fra hvem som helst annen person for å få mistanken bort fra deg selv og dine "medarbeidere" som har info om deg Jeg skriver over at jeg tror en annen plantet dem. Anonymkode: 4a7b0...1b2 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #4928 Skrevet 29. november 2018 Jeg lurer på hvor mange mennesker som ble testet i forbindelse med å prøve å få DNA-match med de menneskehårene som var på sokken. Sokkene i Kristins bag ble vel ikke testet i forbindelse om det kunne være fibre fra de sokkene inni kårboligen. Anonymkode: d551b...45b 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #4929 Skrevet 29. november 2018 1 minutt siden, megda skrev: Noen som vet når "fjellet" ble sjekket av politiet eller eventuelt når den hytta/huset ble vasket så grundig? Aner ikke, men kanskje var de aldri inne der? For risikabelt tenker jeg. Anonymkode: 4a7b0...1b2 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #4930 Skrevet 29. november 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skriver det over fordi jeg leste at ingen av funnene på sokken kunne knyttes til P og V hunder eller dem. Derfor lite trolig at de plantet sokken. Anonymkode: 4a7b0...1b2 S. hadde vel også hund? Anonymkode: d551b...45b 1
megda Skrevet 29. november 2018 #4931 Skrevet 29. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg skriver over at jeg tror en annen plantet dem. Anonymkode: 4a7b0...1b2 Hvem da? hvorfor plante en enslig sokk? om du først skal plante noe, så burde du jo finne noe bedre enn det tenker jeg og som kan felle noen med DNA-bevis etc. Til hvilket formål ble den plantet? nei, gir bare ikke mening for meg 4
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #4932 Skrevet 29. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: S. hadde vel også hund? Anonymkode: d551b...45b Så du mener han, som hele tiden har støttet sin datter og elsker henne over alt på jord virker det som skulle plantet sokker etter sin egen datter på et åsted? Anonymkode: 4a7b0...1b2 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #4933 Skrevet 29. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så du mener han, som hele tiden har støttet sin datter og elsker henne over alt på jord virker det som skulle plantet sokker etter sin egen datter på et åsted? Anonymkode: 4a7b0...1b2 Noen andre kan ha plantet sokken med hår fra S sin hund? Nei, jeg vet ikke. Jeg er nok for trøtt. Anonymkode: d551b...45b 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #4934 Skrevet 29. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du mener han, som hele tiden har støttet sin datter og elsker henne over alt på jord virker det som skulle plantet sokker etter sin egen datter på et åsted? Anonymkode: 4a7b0...1b2 Hva slags personlighet har Espen siden du mener han var en sentral person? Anonymkode: 5e7b2...957 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #4935 Skrevet 29. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du mener han, som hele tiden har støttet sin datter og elsker henne over alt på jord virker det som skulle plantet sokker etter sin egen datter på et åsted? Anonymkode: 4a7b0...1b2 Jeg mener ikke det. Men for ca 1 døgn siden kom det litt teorier angående K og S i tråden. Jeg vet ikke. Anonymkode: d551b...45b 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #4936 Skrevet 29. november 2018 1 minutt siden, megda skrev: Hvem da? hvorfor plante en enslig sokk? om du først skal plante noe, så burde du jo finne noe bedre enn det tenker jeg og som kan felle noen med DNA-bevis etc. Til hvilket formål ble den plantet? nei, gir bare ikke mening for meg Formålet var å knytte Kristin til åstedet. Nei de kunne jo planta begge selvfølgelig. Eller andre ting etter Kristin, blodfiller fra bagen feks. Men nå var nå en gang sokker det naturlige valget da fordi disse var en naturlig del av tidligere nevnte planlegging. De skulle ha sokker på seg. Det er jo da rart å plante feks ei bukse etter Kristin på åstedet. Jeg mener da ville jo politiet virkelig skjønt at den var plantet. Ingen går av seg buksa liksom..... Anonymkode: 4a7b0...1b2 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #4937 Skrevet 29. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva slags personlighet har Espen siden du mener han var en sentral person? Anonymkode: 5e7b2...957 Nei la oss nå ikke strø om oss med diagnoser. Jeg tenker bare at man må ha en meget spesiell personlighet for evnt å bli med på drapsplanlegging om han var det. Anonymkode: 4a7b0...1b2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #4938 Skrevet 29. november 2018 14 minutter siden, megda skrev: De hadde jo det største motivet for drap mtp.slik forholdene stod seg. selvfølgelig ville de bli tatt i dragsuget av Kristin som jo visste om planene, våpnene og alt. Du planter jo heller noe fra hvem som helst annen person for å få mistanken bort fra deg selv og dine "medarbeidere" som har info om deg Kanskje du «glemmer» at det var en løs kanon med på drapene som måtte knebles? Anonymkode: 4a7b0...1b2 1
megda Skrevet 29. november 2018 #4939 Skrevet 29. november 2018 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker said: Formålet var å knytte Kristin til åstedet. Nei de kunne jo planta begge selvfølgelig. Eller andre ting etter Kristin, blodfiller fra bagen feks. Men nå var nå en gang sokker det naturlige valget da fordi disse var en naturlig del av tidligere nevnte planlegging. De skulle ha sokker på seg. Det er jo da rart å plante feks ei bukse etter Kristin på åstedet. Jeg mener da ville jo politiet virkelig skjønt at den var plantet. Ingen går av seg buksa liksom..... Anonymkode: 4a7b0...1b2 Hvorfor ville de knytte Kristin til Åstedet? hvem ville det? Hun var ikke i søkelyset før den skyte-episoden hennes i oslo i starten av juni. er utgangspunktet for deg at V&P da utførte drapet og vil skylde på Kristin? Det ville jo bare åpne slusene for at de selv blir med i dragsuget. Tankemåten blir fremdeles feil. det var såvidt vi vet bare de 4 som hadde planlagt drapet og nevnt sokker utenpå skoene. å plante en sokk ville bare felt de selv da kun de 4 visste om infoen om sokkene utenpå skoene. Endret 29. november 2018 av megda 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #4940 Skrevet 29. november 2018 1 minutt siden, megda skrev: Hvorfor ville de knytte Kristin til Åstedet? hvem ville det? Hun var ikke i søkelyset før den skyte-episoden hennes i oslo i starten av juni. er utgangspunktet for deg at V&P da utførte drapet og vil skylde på Kristin? Det ville jo bare åpne slusene for at de selv blir med i dragsuget. Tankemåten blir fremdeles feil. det var så vidt vi vet bare de 4 som hadde planlagt drapet og nevnt sokker utenpå skoene. å plante en sokk ville bare felt de selv da kun de 4 visste om infoen om sokkene utenpå skoene. Mens jeg mener at 2 til var med i planleggingen. En med på drapene og 1 ikke tilstede i det hele tatt. Anonymkode: 4a7b0...1b2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå