Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun sier som sant er tenker jeg. P og V er skyldige. Hun vet de planla drapene og var med den natten. Og hun var det selv.

Og ja på siste.

Anonymkode: 4a7b0...1b2

3 minutter siden, megda skrev:

Det er jo teoretisk mulig at Kristin ikke vet hvem som faktisk drepte, men hun var der jo når de planla selve drapet. Så at hun retter skylden mot dem er jo for å ikke bli anklaget selv etter hvordan forholdene så ut.

Kristin, kan for alt vi vet kaste skylden på Per og Veronica og samtidig vite hvem som faktisk drepte de døde. 

Takk for svar Ab 1b2 og Megda! 

Anonymkode: d551b...45b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, megda skrev:

"Under advokat Frode Sullands eksaminasjon kom det også fram at Paust har alibi for drapsnatta som han tilbrakte sammen med tre kamerater i en leilighet i Vogts gate."

Det alibiet er jo helt klart det beste av alle de mistenkte i saken 

Det hadde ikke jeg fått med meg, men er enig i at det er et ganske godt alibi og bedre enn flere andres.

• Liker 1
Skrevet

Drapene skjedde over et døgn før sokken ble funnet. "Dermed lurte advokat Ysen på om dette kan bety at sokken har kommet til etter drapene".https://www.adressa.no/nyheter/innenriks/article273041.ece

Men det var fiber fra den oransje sokken inne i kårboligen...Hvordan kan det da ha seg at sokken eventuelt har kommet til etter drapene?

Skrevet

Nei nå ble det stille her. Har folket gått i tenkeboksen? Evnt planlegge nye teorier som kan slå andres i hjel? Rette fokus på noen nye og spennende personer som kan trekkes inn i saken? 

Jeg skal sove og i morgen skal jeg skrive ned min underbygde hypotese, som senere skal sendes politiet, Sandberg, Milli og Harald Orderud. Jeg får passe på at jeg ikke legger igjen fingeravtrykk på dem tenker jeg 😀 Kanskje finner de mine teorier interessante, om ikke kan de bare kaste dem i søpla og jeg går i gang med å skrive en kriminalroman 👍🏻

God natt, over ut. 

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei nå ble det stille her. Har folket gått i tenkeboksen? Evnt planlegge nye teorier som kan slå andres i hjel? Rette fokus på noen nye og spennende personer som kan trekkes inn i saken? 

Jeg skal sove og i morgen skal jeg skrive ned min underbygde hypotese, som senere skal sendes politiet, Sandberg, Milli og Harald Orderud. Jeg får passe på at jeg ikke legger igjen fingeravtrykk på dem tenker jeg 😀 Kanskje finner de mine teorier interessante, om ikke kan de bare kaste dem i søpla og jeg går i gang med å skrive en kriminalroman 👍🏻

God natt, over ut. 

God natt :kghjerte:

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Drapene skjedde over et døgn før sokken ble funnet. "Dermed lurte advokat Ysen på om dette kan bety at sokken har kommet til etter drapene".https://www.adressa.no/nyheter/innenriks/article273041.ece

Men det var fiber fra den oransje sokken inne i kårboligen...Hvordan kan det da ha seg at sokken eventuelt har kommet til etter drapene?

Kanskje den andre oransje sokken, som ingen finner, var med inn i boligen? Og hvor vanskelig er det å ta med seg en av Kristins sokker til åstedet og plante litt spor etter den der inne også?

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan forøvrig også lett gjøres etter at Kristin forlater stedet....

• Liker 1
Skrevet

Stakkars Kristin, eller etter nærmere ettertanke så er det vanskelig å synes synd på henne.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje den andre oransje sokken, som ingen finner, var med inn i boligen? Og hvor vanskelig er det å ta med seg en av Kristins sokker til åstedet og plante litt spor etter den der inne også?

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan forøvrig også lett gjøres etter at Kristin forlater stedet....

Takk for svar! Du har rett. Vi var jo også inne på noe slikt i går eller i forigårs i forbindelse med en eventuell teori om at den som skulle ta seg av utstyr plantet litt her og litt der.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Du har rett. Vi var jo også inne på noe slikt i går eller i forigårs i forbindelse med en eventuell teori om at den som skulle ta seg av utstyr plantet litt her og litt der.

Ja jeg leste det. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men om vedkommende vendte tilbake til åstedet lenge etter drapene for å legge den tørre sokken der, så høres det ganske risikabelt ut. Noen kunne jo ha sett h*n der?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men om vedkommende vendte tilbake til åstedet lenge etter drapene for å legge den tørre sokken der, så høres det ganske risikabelt ut. Noen kunne jo ha sett h*n der?

Ikke om du har en plausibel grunn til å være der tenker jeg. Vi har jo vært inne på en som var i området dagen etter tidligere i tråden. Kanskje var det så enkelt at Kristin forlot stedet, gikk den veien noen tenker hun gikk og en av de andre gikk tilbake til boligen og plantet fibre der og kastet fra seg sokken, 

• Liker 3
Skrevet (endret)

glemmer ofte selv av at de døde har vært der i over et døgn før de først ble oppdaget. dette er jo kritisk info. hva gjorde V&P hele lørdagen og til søndag kl.11?

Det er må jo kjennes som flere år mtp.å kvitte seg meg våpen og klær. Hvordan de reagerte på meldingen om drapet er jo også da mye mer interessant siden de har kunnet fordøye det en god stund. 

Endret av megda
  • Liker 1
Skrevet

Jeg leste også om vitner som mente de hadde sett en slik oransje sokk som hadde hengt i et tre i nærheten av den stien bak kårstua, lang tid før drapene. Jeg finner ikke artikkelen om det. Sandberg skriver at han har funnet eieren av sokken.

Vi får se hva som kommer frem.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke om du har en plausibel grunn til å være der tenker jeg. Vi har jo vært inne på en som var i området dagen etter tidligere i tråden. Kanskje var det så enkelt at Kristin forlot stedet, gikk den veien noen tenker hun gikk og en av de andre gikk tilbake til boligen og plantet fibre der og kastet fra seg sokken, 

hvorfor i allverden skal de plante noe som kan få de selv innblandet i drapene? "å plante fibre" virker jo litt sprøtt. ville du gjort det selv?

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, megda skrev:

glemmer ofte selv av at de døde har vært der i over et døgn før de først ble oppdaget. dette er jo kritisk info. hva gjorde V&P hele lørdagen og til søndag kl.11?

Det er må jo kjennes som flere år mtp.å kvitte seg meg våpen og klær. Hvordan de reagerte på meldingen om drapet er jo også da mye mer interessant siden de har kunnet fordøye det en god stund. 

De reiste ned til Nesbyen ca kl 10 på lørdag formiddag, og de ble der i flere dager.

• Liker 4
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg leste også om vitner som mente de hadde sett en slik oransje sokk som hadde hengt i et tre i nærheten av den stien bak kårstua, lang tid før drapene. Jeg finner ikke artikkelen om det. Sandberg skriver at han har funnet eieren av sokken.

Vi får se hva som kommer frem.

den sokken mtp. størrelsen virker ikke relevant i forhold til drapet, men hvorfor har den fibre fra boligen? du trer jo ikke en halv sokk på skotuppen for å dekke til skosålene dine

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, megda skrev:

Og de hadde full oversikt over området og visste med det at drapene ikke var oppdaget. Så da er alt mulig med andre ord...med tanke på å nok en gang trekke på seg noe beskyttelsesutstyr  å ta en tur til opp i boligen. Men jeg tenker mer i etsning av at han som kjører opp der, strør og ser spor etter en annen vil en P og V, understrekes kan ha gjort det. Han farter jo mye rundt omkring overalt der og behøver kanskje ikke frykte så mye å etterlate seg spor? Men noen kan selvfølgelig ha tatt på seg fullt utstyr og igjen entret boligen inn fra Fjellet.

Skrevet
Akkurat nå, megda skrev:

den sokken mtp. størrelsen virker ikke relevant i forhold til drapet, men hvorfor har den fibre fra boligen? du trer jo ikke en halv sokk på skotuppen for å dekke til skosålene dine

Det var fibre fra sokken i boligen. (Eller kanskje fra en tilsvarende sokk?)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...