Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sistemann knebles lett ved at han faktisk er den eneste som kan ha plantet ting i ettertid her unt der., har tilgang på nøkkel og som du selv var inne på har dette som arbeidsplass. Brevet i postkassa som ankommer i en rød bil, tror jeg muligens er skrevet av noen andre, 180-mannen er min tanke. Kanskje finnes det noe mer, aner ikke.

Anonymkode: 4a7b0...1b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brevets innhold minner unektelig om en annen person som er meget opptatt av å knytte serb/jugoslaver/Balkan, torpedoer inn i dette. 

Skrevet
På 22.11.2018 den 17.25, AnonymBruker skrev:

Du skriver støvler, jeg ville legge til kalosjer om det ikke er det du mener. Så da kan vi inkludere kalosjer og 2 par damestøvler str 40, merket Marc Bohan til lista over brukt utstyr.

Jeg tror kalosjene Per anskaffet, det ble funnet kvittering, ble brukt av de som holdt vakt foran huset. De, Veronica (tror jeg) betimelig nok nevnte at Per hadde gått til anskaffelse av fordi hun ikke ville ha tilgriset huset etter han hadde vært i fjøset.  Jeg tror  alle 4 var utrustet med fullt beskyttelsesutstyr, i form av drakter, hansker, kalosjer, raggsokker, nylonstrømper over hode/ansikt, evnt andre hodeplagg. Derfor kunne ikke vitne, i mørket, se om det var menn eller kvinner som stod vakt. Det er ikke lett å skille kjønn når folk har på seg like beskyttelsesdrakter, hår og ansikt ikke er synlig og det er heller ikke lett å finne spor av noe biologisk heller når folk ikke avsetter det fordi de har forsikret seg i størst mulig grad om at de ikke vil etterlate seg spor, tenker jeg.

Anonymkode: 4df74...520

Ble det funnet kvittering for kalosjekjøpet? Hva har P og V sagt om kalosjene?

Anonymkode: d551b...45b

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Brevets innhold minner unektelig om en annen person som er meget opptatt av å knytte serb/jugoslaver/Balkan, torpedoer inn i dette. 

hvem var dette? 

uansett - så er jo mafia-sporet, en reel greie da Kripos var ute og mente at de også hadde info fra undergrunnen som kunne tilsi at det hadde blitt fraktet inn drapsmenn på et 24 timers vindu. 

• Liker 1
Skrevet

En mann som selv kjenner til miljøet gjennom sin kontakt med dem via utestedet Baronen og Baronessen, der han kanskje vanket mye på denne tiden. Denne mannen som i ettertid snakker om at han møtte et vitne der som visste om at det kom hitmen til Norge og var her i 24-timer for å henrette de på gården. Og der tenker jeg vi kan ha noen teorier om hvem en mulig 180-mann er.

Han som aldri vil mistenkes i saken i sin egen selvsikkerhet og med sin personlighetsforstyrrelse har klart å kneble alle i denne saken. Denne mannen med dårlig selvtillit som nå søker bekreftelse på sin suverenitet for å bygge seg selv opp, som sitter på ulike forum og retter mistanke mot alle andre enn seg selv i denne saken fordi han vet han har noe på de andre og det vet de andre også. Og BAM BAM BAM der tror jeg politet kan ha en mulig  180-mann. 

Om de har interesse av det da, noen ganger kan man lure.....

Skrevet
6 minutter siden, megda skrev:

hvem var dette? 

uansett - så er jo mafia-sporet, en reel greie da Kripos var ute og mente at de også hadde info fra undergrunnen som kunne tilsi at det hadde blitt fraktet inn drapsmenn på et 24 timers vindu. 

Mannen som skrev brevet og puttet det i sin egen postkasse!

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, nordiskfigur skrev:

Det der med at han er delevis avkledd er jo veldig søkt. Det kan være mange grunner til det, som peker på han selv og ikke nødvendigvis noen annen. Eller så kan klær ha sklidd av.

Klær kan ha sklidd av dersom noen har dradd ham rundt i senga for å få ham ned i knestående. Tror ikke vi skal legge så mye i det.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Er det brevet som ble postet av med tilståelse av drapene fra jugoslavene frigitt til publiken? er det mulig å se den i sin helhet?

fant det, men da blir spørsmålet. er det analysert? alt fra papir, til skrivemaskin, til hvordan å ordlegge seg?

Endret av megda
  • Liker 1
Skrevet

Min teori er at V og K drepte dem. Per og 5 mann stod vakt og den 6 var aldri på stedet, men det er forsatt kun en teori da. som kan rives i stykker. Men jeg mener selv min hypotese kan være mulig, i all beskjedenhet 😀

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, megda skrev:

Er det brevet som ble postet av med tilståelse av drapene fra jugoslavene frigitt til publiken? er det mulig å se den i sin helhet?

fant det, men da blir spørsmålet. er det analysert? alt fra papir, til skrivemaskin, til hvordan å ordlegge seg?

Neppe det er så mye i denne sakn som har blitt oversett at jeg river meg i håret i frustrasjon.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, megda skrev:

Kan du poste link?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Min teori er at V og K drepte dem. Per og 5 mann stod vakt og den 6 var aldri på stedet, men det er forsatt kun en teori da. som kan rives i stykker. Men jeg mener selv min hypotese kan være mulig, i all beskjedenhet 😀

3 minutter siden, megda skrev:

Neppe fingeravtrykk på det, men papir, skrivemaskin, ordlegging etc. Jeg håper det blir gjort.....

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Kan du poste link?

orderudbrev.jpg

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Neppe fingeravtrykk på det, men papir, skrivemaskin, ordlegging etc. Jeg håper det blir gjort.....

Ordet justismord som nevnes synes jeg peker i 1 retning. Sammen med alt dette andre vrøvlet da som noen virker særs opptatt av.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du bruker mye tid på dette forumet og ruler. Hvor tror du våpen og annet utstyr ble av ?

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, megda skrev:

orderudbrev.jpg

Pussig nok starter brevet med to av VV som jeg allerede har nevnt som mulige involverte i denne saken. Hvorfor?

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor vil per og veronika ta opp saken igjen da

.

Anonymkode: 04888...27e

Veronica mener hun er uskyldig dømt (ifølge God Morgen Norge på TV2). 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Simpson skrev:

Du bruker mye tid på dette forumet og ruler. Hvor tror du våpen og annet utstyr ble av ?

Av en eller annen merkelig grunn så tror jeg du vet det bedre enn meg.

Skrevet
1 minutt siden, NordicViking said:

Veronica mener hun er uskyldig dømt (ifølge God Morgen Norge på TV2). 

Dette handler vel også fortsatt om alle millionene som er fryst og som tilfaller Per Orderud dersom han blir frifunnet? Om jeg har forstått det rett, så har han krav på arven og leiligheter etter søsteren, men også alt fra mor og far

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, megda skrev:

orderudbrev.jpg

I tillegg indikerer innholdet/måten det er skrevet på at mannen som skrev det kjenner godt til hvordan serb/jug/torpedoer snakker og uttaler seg. Igjen heller jeg til at denne personen som skrev brevet har vanket med slike, mulig på Baronen og Baronessen i Oslo.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...