AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #4761 Skrevet 28. november 2018 La meg lansere mine teorier siden ingen i denne tråden ser ut til å tenke noe rundt det, ønsker kanskje ikke fokus på det? Det dukker i ettertid opp mye nye ting i saken som kan føre til at saken blir gjenopptatt og P og V kan gå fri og fokus kan rettes mot 1 person som trolig har vært med på drapene? Kristin da altså. Det dukker opp et nytt kulehull i kårboligen, et våpen i et skatoll, 1 brev i en postkasse fra noe jugolaslavis/serbisk/torpedogreiet, plantegninger over gården (ikke amatørtegninger) i en skuff på rommet til Kristin på gården. Hvem har sørget for alt dette? Og hva kan motivene deres være i denne saken? Anonymkode: 4a7b0...1b2 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #4762 Skrevet 28. november 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: La meg lansere mine teorier siden ingen i denne tråden ser ut til å tenke noe rundt det, ønsker kanskje ikke fokus på det? Det dukker i ettertid opp mye nye ting i saken som kan føre til at saken blir gjenopptatt og P og V kan gå fri og fokus kan rettes mot 1 person som trolig har vært med på drapene? Kristin da altså. Det dukker opp et nytt kulehull i kårboligen, et våpen i et skatoll, 1 brev i en postkasse fra noe jugolaslavis/serbisk/torpedogreiet, plantegninger over gården (ikke amatørtegninger) i en skuff på rommet til Kristin på gården. Hvem har sørget for alt dette? Og hva kan motivene deres være i denne saken? Anonymkode: 4a7b0...1b2 P og V står bak. Det enkle er ofte det beste... Anonymkode: c40bf...32c 6
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #4763 Skrevet 28. november 2018 Kan noen ha plantet dette? I tilfelle hvem? Jugoslavisk mafia har vel ikke tilgang på nøkler til stedene dette plantes og det har vel ikke vært innbrudd noen av disse stedene heller? Jeg vet det er sett en bil ved stedet brevet blir lagt i en postkasse, men det behøver aldri ha vært noen bil der. I likhet med at et vitne aldri så eller hørte skudd ved kårboligen drapsnatten? Anonymkode: 4a7b0...1b2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #4764 Skrevet 28. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: P og V står bak. Det enkle er ofte det beste... Anonymkode: c40bf...32c Satt ikke de inne når dette skjer? Anonymkode: 4a7b0...1b2 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #4765 Skrevet 28. november 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: La meg lansere mine teorier siden ingen i denne tråden ser ut til å tenke noe rundt det, ønsker kanskje ikke fokus på det? Det dukker i ettertid opp mye nye ting i saken som kan føre til at saken blir gjenopptatt og P og V kan gå fri og fokus kan rettes mot 1 person som trolig har vært med på drapene? Kristin da altså. Det dukker opp et nytt kulehull i kårboligen, et våpen i et skatoll, 1 brev i en postkasse fra noe jugolaslavis/serbisk/torpedogreiet, plantegninger over gården (ikke amatørtegninger) i en skuff på rommet til Kristin på gården. Hvem har sørget for alt dette? Og hva kan motivene deres være i denne saken? Anonymkode: 4a7b0...1b2 Plantegningene i skuffen er ikke viktige hvis K var en av de som var på åstedet mordnatten, fordi hun kunne fått detaljerte beskrivelser av kårboligen fra S (som hadde vært gjest i kårboligen). Anonymkode: d551b...45b 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #4766 Skrevet 28. november 2018 Jeg finner det merkelig at den som faktisk har nøkkel og kan plante (den ærekrenkede) og den som faktisk mottar brevet i postkassen sin, som faktisk snart er de eneste som kan ha gjort det, om vi utelukker jugoslavisk mafia da, ikke ses på som mulige kandidater som kan stå bak plantingen? ikke settes søkelyset på. Begge jeg har i tankene er en del av VV og ønsker saken gjenopptatt? En av de kjenner til at Per har forfalsket underskriften, men benektet at han har kjennskap til gårdstvisten. hvordan er dette mulig? Lyver han eller snakker han sant? Begge er nære Per med tanke på at en av de kan være 180-mannen. Det er altfor mye som skurrer her altså.....Eller kanskje altfor mye som er oversett og faktisk kan løse denne saken? Anonymkode: 4a7b0...1b2 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #4767 Skrevet 28. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Plantegningene i skuffen er ikke viktige hvis K var en av de som var på åstedet mordnatten, fordi hun kunne fått detaljerte beskrivelser av kårboligen fra S (som hadde vært gjest i kårboligen). Anonymkode: d551b...45b De er viktige for å få saken gjenopptatt!! Anonymkode: 4a7b0...1b2 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #4768 Skrevet 28. november 2018 Hva med de merkelige bilene som ble sett ved kårstua før trippeldrapet? (Jeg linket til 2 artikler om dette for flere dager siden) Noen vitner så noen biler der, og P og V så noen biler der. Anonymkode: d551b...45b 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #4769 Skrevet 28. november 2018 Kan noen tipse polit, Sandberg, Milli, om dette? Da jeg selv ikke kan med tanke på at jeg kan være 180-mannen 😁🌷 Anonymkode: 4a7b0...1b2 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #4770 Skrevet 28. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De er viktige for å få saken gjenopptatt!! Anonymkode: 4a7b0...1b2 Jeg forstår. Det er umulig å vite om de har ligget der helt siden K brukte rommet, eller om "gartnere" har vært på ferde og plantet Anonymkode: d551b...45b 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #4771 Skrevet 28. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva med de merkelige bilene som ble sett ved kårstua før trippeldrapet? (Jeg linket til 2 artikler om dette for flere dager siden) Noen vitner så noen biler der, og P og V så noen biler der. Anonymkode: d551b...45b Hvem så dem? Anonymkode: 4a7b0...1b2 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #4772 Skrevet 28. november 2018 Hvem fant mistenkelige bilspor ved fjellet dagen etter trippeldrapene ble begått? Han tegnet dem sågar og understreker at de ikke kan tilhøre bilen til V og P. Hvorfor surrer denne mannen rundt oppe ved Fjellet mens det ligger 3 døde(noe han kanskje ikke vet da) i kårboligen for å strø veien som leder bort fra stedet? Kan strøingen være at han vil slette spor? Kan det være at han planter sokken på åstedet om han er med på planen? Kan? Kan? kan? Anonymkode: 4a7b0...1b2 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #4773 Skrevet 28. november 2018 Jeg fant igjen noe annet fra tidligere i tråden, mens jeg leter etter de mystiske bilene: VG avdekket også at fiber fra sokkene i bagen ikke var sjekket opp mot fiber fra åstedet. Fra side 3 her https://www.skup.no/sites/default/files/metoderapport/2002-36%20%20De%20nye%20Orderudsporene.pdf Anonymkode: d551b...45b 4
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #4774 Skrevet 28. november 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår. Det er umulig å vite om de har ligget der helt siden K brukte rommet, eller om "gartnere" har vært på ferde og plantet Anonymkode: d551b...45b Hvem kan gartneren være? Anonymkode: 4a7b0...1b2 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #4775 Skrevet 28. november 2018 Og hvem er, jeg gjentar, unnskyld, 180-mannen være? Anonymkode: 4a7b0...1b2 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #4776 Skrevet 28. november 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem så dem? Anonymkode: 4a7b0...1b2 " Vitner har sett biler rundt boligen til ekteparet i det aktuelle tidsrommet. Hvorfor har dere ikke etterlyst noen kjøretøyer? - Vi har fått interessante observasjoner på biler i området, men vi mangler en skikkelig beskrivelse av bilene. Vi må være helt sikre før vi går ut med en etterlysning" https://www.dagbladet.no/nyheter/haper-vi-har-svaret/65524316 Ble de bilene etterlyst? ------------ "Veronica og Per la merke til to mystiske biler foran kårboligen like før drapene fant sted." https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/oRR5a7/saa-mystiske-biler De mystiske bilene var en rød personbil og en grønn sportsbil. Veronica forklarte seg om bilene i avhør, men etter dette var ikke politiet lenger interessert i disse observasjonene forklarte Veronica. Det hadde vært interessant å vite om de andre vitnene som så biler nært kårstua har de samme beskrivelsene av bilene. ---------- Og hva med dette?! "hadde hørt om at det hadde vært tyver i området som ranet eldre mennesker. I den forbindelse hadde vi hørt snakk om en liste med navn som politiet hadde funnet. Der sto Kristian og Maries navn også" https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/oRR5a7/saa-mystiske-biler Er dette bekreftet fra politiet? Anonymkode: d551b...45b 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #4777 Skrevet 28. november 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem kan gartneren være? Anonymkode: 4a7b0...1b2 Aner ikke. Anonymkode: d551b...45b
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #4778 Skrevet 28. november 2018 Jeg går nå bort fra min teori om at 180-mannen var på åstedet. V og K skjøt. Per og gartneren var vakter, og gikk inn snudde liket og trakk ned buksene (om de ikke skled ned) og satte nakkeskuddet. 0g dermed er ikke 180-mannen tilstede. Han har rett i at han aldri vil bli mistenkt i saken fordi han sørger for at han ikke er der, ikke kan etterlate seg spor. Hans eneste del i dette er å få andre til å være mulige skyldige. Derfor planter han i 180-samtalen info som leder til andre i saken. Han har taket på absolutt alle i denne saken! Våkn opp! (Forøvrig et blad Jehovas Vitner ivrig deler ut). Anonymkode: 4a7b0...1b2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #4779 Skrevet 28. november 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem fant mistenkelige bilspor ved fjellet dagen etter trippeldrapene ble begått? Han tegnet dem sågar og understreker at de ikke kan tilhøre bilen til V og P. Hvorfor surrer denne mannen rundt oppe ved Fjellet mens det ligger 3 døde(noe han kanskje ikke vet da) i kårboligen for å strø veien som leder bort fra stedet? Kan strøingen være at han vil slette spor? Kan det være at han planter sokken på åstedet om han er med på planen? Kan? Kan? kan? Anonymkode: 4a7b0...1b2 Hvor står det at han strødde veien? Anonymkode: d551b...45b
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #4780 Skrevet 28. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Aner ikke. Anonymkode: d551b...45b Hva med mannen som har nøkler og kan gjøre alt jeg tidligere har nevnt? For å få saken gjenopptatt? Anonymkode: 4a7b0...1b2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå