RedFox81 Skrevet 28. november 2018 #4721 Skrevet 28. november 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Ingen som vil snakke om 180-mannen? Denne mannen som ringer og meget mulig planter spor etter andre og som kun snakker sant om 2 ting i samtalen. Jeg skal drepe dem og ingen kommer til å mistenke meg? Anonymkode: 4a7b0...1b2 Joda men vi har snakket så mye om ham. Vi er jo på side 236 her. Det er flere anonymer her på forumet som mener det må være Sverre, faren og stefaren til Kristin og Veronica. Tror kanskje bare fordi han er mann i 50-årene på den tid da. Alle andre menn i saken er yngre. Ellers er jeg selv overbevist at 180-samtale ikke kom fra Svaleveien, som politi ønsket at det skulle være. Men så videre kommer vi jo ikke. Telefonloggene er spart på. Men om det er nå i 2018, ville vært mulig å analysere de på nytt og finne en annen relevant person eller sted av alle de samtalene, det spørs. 6
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #4722 Skrevet 28. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men vi vet jo ikke hvem og hvor mange som faktisk har vært der. Anonymkode: d551b...45b Vi vet at et vitne har sett 2 foran boligen og disse 2 kan ikke ha skutt. Derfor finnes det 2 på plass inne i boligen, det er funnet spor etter dem. Sandberg mener også at det mulig har vært vakter tilstede, mens drapene fant sted. Anonymkode: 4a7b0...1b2 3
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #4723 Skrevet 28. november 2018 2 minutter siden, RedFox81 skrev: Joda men vi har snakket så mye om ham. Vi er jo på side 236 her. Det er flere anonymer her på forumet som mener det må være Sverre, faren og stefaren til Kristin og Veronica. Tror kanskje bare fordi han er mann i 50-årene på den tid da. Alle andre menn i saken er yngre. Ellers er jeg selv overbevist at 180-samtale ikke kom fra Svaleveien, som politi ønsket at det skulle være. Men så videre kommer vi jo ikke. Telefonloggene er spart på. Men om det er nå i 2018, ville vært mulig å analysere de på nytt og finne en annen relevant person eller sted av alle de samtalene, det spørs. Ja jeg er fersk her og har ikke lest 236 sider for å si det sånn 😀 jeg tror heller ikke den samtalen kom fra Svaleveien. Jeg mener vi kommer videre om vi om vi fortsetter lete jeg da. Ikke gir oss. Og så tenker jeg at denne 180-mannen kan finnes om noen tenker litt utenfor boksen og ikke gir seg med det 😀 Anonymkode: 4a7b0...1b2 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #4724 Skrevet 28. november 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg er fersk her og har ikke lest 236 sider for å si det sånn 😀 jeg tror heller ikke den samtalen kom fra Svaleveien. Jeg mener vi kommer videre om vi om vi fortsetter lete jeg da. Ikke gir oss. Og så tenker jeg at denne 180-mannen kan finnes om noen tenker litt utenfor boksen og ikke gir seg med det 😀 Anonymkode: 4a7b0...1b2 Du kan umulig være fersk her, smileysene dine gjentar jo seg i hele tråden. Upassende. Anonymkode: 7c14a...d61 11
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #4725 Skrevet 28. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du kan umulig være fersk her, smileysene dine gjentar jo seg i hele tråden. Upassende. Anonymkode: 7c14a...d61 Høflighet i min verden når man snakker med noen. Når vi er inne på det så er det mye annet slikt som gjentar seg i denne tråden. Anonymkode: 4a7b0...1b2 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #4726 Skrevet 28. november 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan umulig være fersk her, smileysene dine gjentar jo seg i hele tråden. Upassende. Anonymkode: 7c14a...d61 Om du lurer på hva så vil jeg tillegge blomster, hjertekg og en annen smiley. Dette er også tydelig en meget høflig person. Det var jaggu 180-mannen også. Mye høflige folk og det er bra 😀 Anonymkode: 4a7b0...1b2 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #4727 Skrevet 28. november 2018 At smarte folk ikke tenker på at de etterlater seg spor selv i dag er for meg en gåte. Anonymkode: 4a7b0...1b2 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #4728 Skrevet 28. november 2018 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi vet at et vitne har sett 2 foran boligen og disse 2 kan ikke ha skutt. Derfor finnes det 2 på plass inne i boligen, det er funnet spor etter dem. Sandberg mener også at det mulig har vært vakter tilstede, mens drapene fant sted. Anonymkode: 4a7b0...1b2 Ja, men det finnes kun 1 vitne som har sett disse to personene. Hva om vitnet ikke så de to personene? Anonymkode: d551b...45b 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #4729 Skrevet 28. november 2018 Stille som i graven..... Men tilbake til 180-mannen. Han som aldri vil bli mistenkt av nå åpenbare grunner i følge meg. Denne mannen som i kanskje amfetaminrus ringer fra et mulig Oslonummer i følge damen på 180. Denne mannen som er så høy på seg selv og derfor må skryte av at han skal drepe noen. Hvem kan han være? Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, men det finnes kun 1 vitne som har sett disse to personene. Hva om vitnet ikke så de to personene? Anonymkode: d551b...45b Kanskje han ikke gjorde det? Men det er merkelig at det han sier sammenfaller så mye med det som faktisk skjer da. Han hører 3 skudd, det ble trolig avfyrt 3 skudd med en Colt i følge politiets teorier. Mange tenker at det er 4 personer som har vært ders, selv om en del ønsker å så tvil om det. Det ville jeg også gjort for å si det sånn 😀 Anonymkode: 4a7b0...1b2 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #4730 Skrevet 28. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Stille som i graven..... Men tilbake til 180-mannen. Han som aldri vil bli mistenkt av nå åpenbare grunner i følge meg. Denne mannen som i kanskje amfetaminrus ringer fra et mulig Oslonummer i følge damen på 180. Denne mannen som er så høy på seg selv og derfor må skryte av at han skal drepe noen. Hvem kan han være? Kanskje han ikke gjorde det? Men det er merkelig at det han sier sammenfaller så mye med det som faktisk skjer da. Han hører 3 skudd, det ble trolig avfyrt 3 skudd med en Colt i følge politiets teorier. Mange tenker at det er 4 personer som har vært ders, selv om en del ønsker å så tvil om det. Det ville jeg også gjort for å si det sånn 😀 Anonymkode: 4a7b0...1b2 Jeg er ganske sikker på at han hørte skuddene, ettersom det sammenfaller med skuddene av det grovkalibrete våpenet, og det han hørte stemmer også med skuddtesten (Sandberg). Egentlig så tror jeg også at det er stor sjanse for at han så de to personene. Men hadde det vært meg som hadde hørt de skuddene og jeg hadde gått nærmere, så hadde jeg ganske sikkert fått sterk angst. Og ved sterk angst er det mulig å få synshallusinasjoner (uten å ha noen som helst diagnoser). Jeg påstår ikke at det vitnet hadde angst eller synshallusinasjoner, og det er ikke sikkert at han var redd i det hele tatt. Jeg bare holder det litt åpent, dette med at det kan finnes en sjanse for at det kanskje ikke var to vakter der. 180-mannen har jeg ikke noen nye tanker om foreløpig. Jeg skal si fra om jeg kommer på noe 😊 Anonymkode: d551b...45b 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #4731 Skrevet 28. november 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stille som i graven..... Men tilbake til 180-mannen. Han som aldri vil bli mistenkt av nå åpenbare grunner i følge meg. Denne mannen som i kanskje amfetaminrus ringer fra et mulig Oslonummer i følge damen på 180. Denne mannen som er så høy på seg selv og derfor må skryte av at han skal drepe noen. Hvem kan han være? Kanskje han ikke gjorde det? Men det er merkelig at det han sier sammenfaller så mye med det som faktisk skjer da. Han hører 3 skudd, det ble trolig avfyrt 3 skudd med en Colt i følge politiets teorier. Mange tenker at det er 4 personer som har vært ders, selv om en del ønsker å så tvil om det. Det ville jeg også gjort for å si det sånn 😀 Anonymkode: 4a7b0...1b2 Jeg er ikke ute etter å så tvil. Jeg har jo også vært ganske overbevist om at de må ha vært 4: 2 vakter ute og 2 skyttere inne. Men det hadde jo kanskje holdt med 1 vakt? Tanken som jeg har og har hatt om 2 vakter ute, kommer jo fra denne vitneobservasjonen. Kanskje var det kun 1 som skjøt mens 2 sto vakt, og at vaktene gikk inn etterhvert? Anonymkode: d551b...45b 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #4732 Skrevet 28. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke ute etter å så tvil. Jeg har jo også vært ganske overbevist om at de må ha vært 4: 2 vakter ute og 2 skyttere inne. Men det hadde jo kanskje holdt med 1 vakt? Tanken som jeg har og har hatt om 2 vakter ute, kommer jo fra denne vitneobservasjonen. Kanskje var det kun 1 som skjøt mens 2 sto vakt, og at vaktene gikk inn etterhvert? Anonymkode: d551b...45b Alt er mulig, men jeg holder fast på min tanke om at dette kan ha vært en pakt, gjennomført og planlagt av 4. I tillegg begynner jeg å bli rimelig sikker på at en 5 mann er involvert. Han var ikke med på drapene tror jeg, men man vet jo aldri. Kanskje det var 5 på åstedet, istedet for 3? Men jeg tror mer en 5 har vært ivrig på å plante ting i ettertid jeg da, som kan rette søkelyset mot Kristin . Plante sokken feks? Anonymkode: 4a7b0...1b2 4
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #4733 Skrevet 28. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Alt er mulig, men jeg holder fast på min tanke om at dette kan ha vært en pakt, gjennomført og planlagt av 4. I tillegg begynner jeg å bli rimelig sikker på at en 5 mann er involvert. Han var ikke med på drapene tror jeg, men man vet jo aldri. Kanskje det var 5 på åstedet, istedet for 3? Men jeg tror mer en 5 har vært ivrig på å plante ting i ettertid jeg da, som kan rette søkelyset mot Kristin . Plante sokken feks? Anonymkode: 4a7b0...1b2 Også glemte jeg plante for å få gjenopptatt saken selvfølgelig. Anonymkode: 4a7b0...1b2
nordiskfigur Skrevet 28. november 2018 #4734 Skrevet 28. november 2018 Ingen har plantet noen sokk. Sokkefunnet har ikke hatt noen verdi 4
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #4735 Skrevet 28. november 2018 Akkurat nå, nordiskfigur skrev: Ingen har plantet noen sokk. Sokkefunnet har ikke hatt noen verdi Sokken er i følge min teori plantet, da det trolig finnes 1 eneste grunn til at det ikke er spor etter andre enn Kristin igjen på åstedet, sokken. Hun skal knyttes til drapsåstedet direkte tenker jeg rundt det. Anonymkode: 4a7b0...1b2 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #4736 Skrevet 28. november 2018 2 minutter siden, nordiskfigur skrev: Ingen har plantet noen sokk. Sokkefunnet har ikke hatt noen verdi La meg legge til at jeg tror hun var der.... Anonymkode: 4a7b0...1b2 1
nordiskfigur Skrevet 28. november 2018 #4737 Skrevet 28. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sokken er i følge min teori plantet, da det trolig finnes 1 eneste grunn til at det ikke er spor etter andre enn Kristin igjen på åstedet, sokken. Hun skal knyttes til drapsåstedet direkte tenker jeg rundt det. Anonymkode: 4a7b0...1b2 Den sokken kan jo ikke knyttes til henne. 2
Sh999 Skrevet 28. november 2018 #4738 Skrevet 28. november 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror Per Orderud er skyldig. Ser det på hele kroppsspråk og ikke minst forklaring. Veronica ser slu og manipulerende ut. Jeg tipper hun presset han på ett vis, han var hodestups forelsket og var redd for å miste henne om han ikke hadde gården. Ettersom det også var en pågående konflikt og faren ikke hadde vært spesielt begeistret for Veronica, la dette bare til. Jeg tror det ble leid inn noen som skjøt. Men Veronica og Per bestilte drapene. Kristin og Grønnerød tror jeg snakker sant og kun har vært innblandet mtp våpen anskaffelse. De har nok også vist noe, men ikke lagt seg opp i det i særlig stor grad. De er medskyldig, ja, men drapsmennene er kun Veronica og Per og den evt de som skjøt. Anonymkode: ef4c1...fc2 Helt enig med deg! 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #4739 Skrevet 28. november 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: En slik støvel som på bildet som Delgado postet har typisk ikke veldig grove/dype spor under. Anonymkode: d551b...45b Du er vel i grunnen den eneste som interesserer seg for denne tråden. Anonymkode: ca787...938 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #4740 Skrevet 28. november 2018 Men hvorfor vil per og veronika ta opp saken igjen da . Anonymkode: 04888...27e 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå