Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

I et av dokumentene som jeg leste, sto det noe om at Kristian selv kan ha flyttet seg til slik han ble funnet.

Anonymkode: d551b...45b

Link?

Anonymkode: 4a7b0...1b2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, nordiskfigur skrev:

Det der med at han er delevis avkledd er jo veldig søkt. Det kan være mange grunner til det, som peker på han selv og ikke nødvendigvis noen annen. Eller så kan klær ha sklidd av.

Han er påført et dødelig skudd i hjertet. Det finnes derfor ingen mulighet for at han har reist seg eller kjempet etter dette. Det finnes ikke noe logikk i det!

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Link?

Side 2 her http://www.advokat-viken.no/lex-viken/img/diverse/Orderudsaken. Sak 2003-00375 og 00509 Oslo skifterett Fra lovdata.pdf

"Det eneste det har vært noe diskusjon om, er hvorvidt P etter det dødelige skudd med « tung ammunisjon », kom seg litt opp av sengen før kontaktskudd med 22 kaliber ammunisjon bakfra i nakken, eventuelt om han ble løftet opp og snudd før kontaktskudd"

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er påført et dødelig skudd i hjertet. Det finnes derfor ingen mulighet for at han har reist seg eller kjempet etter dette. Det finnes ikke noe logikk i det!

At han døde av skuddet betyr ikke nødvendigvis momentant død på tiendedelen han blir truffet. Det er vel ikke umulig at han har hatt bevishet noen sekunder før død inntraff. De treffer tross alt ikke hodet her, det skal vel noen sekunder til før hjernen ikke lenger får pumpet blod og man faller om.

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Side 2 her http://www.advokat-viken.no/lex-viken/img/diverse/Orderudsaken. Sak 2003-00375 og 00509 Oslo skifterett Fra lovdata.pdf

"Det eneste det har vært noe diskusjon om, er hvorvidt P etter det dødelige skudd med « tung ammunisjon », kom seg litt opp av sengen før kontaktskudd med 22 kaliber ammunisjon bakfra i nakken, eventuelt om han ble løftet opp og snudd før kontaktskudd"

Du mener K? Han ble mest trolig, med tanke på skudd plassert i hjertet, flyttet på i ettertid.

• Liker 2
Skrevet

At han døde av skuddet betyr ikke nødvendigvis momentant død på tiendedelen han blir truffet. Det er vel ikke umulig at han har hatt bevishet noen sekunder før død inntraff. De treffer tross alt ikke hodet her, det skal vel noen sekunder til før hjernen ikke lenger får pumpet blod og man faller om.

Mulig, men høyst usannsynlig. Mannen er i tillegg alvorlig syk, svak og gammlel. Hva tilsier at denne mannen skal ha klart det du beskriver i løpet av noen sekunder?

• Liker 2
Skrevet

Du mener K? Han ble mest trolig, med tanke på skudd plassert i hjertet, flyttet på i ettertid.

Kristian ja. Men i dokumentet omtaler de personene med hver sin bokstav.

• Liker 1
Skrevet

Mulig, men høyst usannsynlig. Mannen er i tillegg alvorlig syk, svak og gammlel. Hva tilsier at denne mannen skal ha klart det du beskriver i løpet av noen sekunder?

Var det ikke også funnet blod fra Marie ved sengeenden? Var dette på Kristians side av sengen? Har hun eventuelt sett til han og eventuelt prøvd å flytte på han?

• Liker 1
Skrevet

Kristian ja. Men i dokumentet omtaler de personene med hver sin bokstav.

Skal vi snakke litt mer teorier om hvem 180-mannen kan være? 

• Liker 1
Skrevet

Skal vi snakke litt mer teorier om hvem 180-mannen kan være? 

Kanskje senere i kveld. Jeg blir litt opptatt nå. Men dere kan jo diskutere 😊

• Liker 1
Skrevet

Kanskje senere i kveld. Jeg blir litt opptatt nå. Men dere kan jo diskutere 😊

Det kan vi 😀 Hygg deg! 🌷

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det ikke også funnet blod fra Marie ved sengeenden? Var dette på Kristians side av sengen? Har hun eventuelt sett til han og eventuelt prøvd å flytte på han?

Hvorfor i all verden skulle hun flytte på ham og hvordan i all verden skal et stakkars skadeskutt menneske i det hele tatt tenke den tanken. Blodet var der fordi dette stakkars mennesket trolig stabbet seg mot sin mann som lå drept i sengen, men hun snudde fordi hun hørte skudd mot Anne, sin datter, er min teori.

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor i all verden skulle hun flytte på ham og hvordan i all verden skal et stakkars skadeskutt menneske i det hele tatt tenke den tanken. Blodet var der fordi dette stakkars mennesket trolig stabbet seg mot sin mann som lå drept i sengen, men hun snudde fordi hun hørte skudd mot Anne, sin datter, er min teori.

Det skuddet i veggen foran soveromsdøren tyder på at de har skutt mot anne fra inne fra soverommet, som tyder på at Anne har løpt hele veien til soverommet, og hun har skjønt at anne ble beskutt før de to skytterne forlot rommet

• Liker 4
Skrevet

Det skuddet i veggen foran soveromsdøren tyder på at de har skutt mot anne fra inne fra soverommet, som tyder på at Anne har løpt hele veien til soverommet, og hun har skjønt at anne ble beskutt før de to skytterne forlot rommet

Kanksje hun tenkte at jeg må ut herfra da? Hva oppfatter et gammelt skadeskutt menneske om hva som skjer rundt og hvor egentlig tror du? Men jeg er sikker på at hun ville se til sin kjærlighet, mann og derfor stabber mot ham og med det etterlater spor etter seg frem til sengeenden. Alt kan tyde på det? 

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanksje hun tenkte at jeg må ut herfra da? Hva oppfatter et gammelt skadeskutt menneske om hva som skjer rundt og hvor egentlig tror du? Men jeg er sikker på at hun ville se til sin kjærlighet, mann og derfor stabber mot ham og med det etterlater spor etter seg frem til sengeenden. Alt kan tyde på det? 

Ingen som vil snakke om 180-mannen? Denne mannen som ringer og meget mulig planter spor etter andre og som kun snakker sant om 2 ting i samtalen. Jeg skal drepe dem og ingen kommer til å mistenke meg?

• Liker 2
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan vi 😀 Hygg deg! 🌷

Takk, det samme til deg :kghjerte:

• Liker 1
Skrevet

Takk, det samme til deg :kghjerte:

Takk 😀

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men nakkeskuddet og flyttingen av K må ha skjedd veldig fort. Ellers er det jo ingen logikk i at M prøvde å "stabbe" seg frem til mannen sin. De lå jo i samme seng. Merkelig å gå ut av senga for å se til personen som ligger rett ved siden av seg? 

Anonymkode: 8abd3...54a

Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er av et vitne sett to personer foran kårboligen rett etter vitnet hører skudd. Hvorfor har noen fått fullt fokus på at det bare er 2 mulige gjerningsmenn. Har vi glemt det som faktisk er gitt av opplysninger i saken, eller ønskes det igjen å flytte fokus vekk fra noen som faktisk har vært der?

Men vi vet jo ikke hvem og hvor mange som faktisk  har vært der.

Skrevet

Men nakkeskuddet og flyttingen av K må ha skjedd veldig fort. Ellers er det jo ingen logikk i at M prøvde å "stabbe" seg frem til mannen sin. De lå jo i samme seng. Merkelig å gå ut av senga for å se til personen som ligger rett ved siden av seg? 

Anonymkode: 8abd3...54a

I min teori settes nakkeskuddet på Kristian i ettertid, da det ligger 2 andre døde i kårboligen. Han flyttes dit av 2 menn iført kalosjer som endret boligen etter drapene for å avslutte pakten. De trekker av han buksene og plantet nakkeskuddet. Det skjedde slettes ikke fort i følge min teori. De hadde allverdens tid disse drapsmennene/kvinnene.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...