Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

At den mannen som trakk i trådene kan være 180-mannen? Kanskje.

Anonymkode: d551b...45b

Ja? Jeg lanserte denne tanken langt tilbake i denne tråden, men det ble bare avfeid. Men det er det jo så mye som har blitt i denne tråden. Da tror jeg denne mannen og K skilte lag ved kårboligen og hun gikk til bilen og han gikk/kjørte hjem ....

Anonymkode: f8e23...c5e

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja? Jeg lanserte denne tanken langt tilbake i denne tråden, men det ble bare avfeid. Men det er det jo så mye som har blitt i denne tråden. Da tror jeg denne mannen og K skilte lag ved kårboligen og hun gikk til bilen og han gikk/kjørte hjem ....

Takk! Og de to var de eneste gjerningspersonene som var på åstedet?

Skrevet

Takk! Og de to var de eneste gjerningspersonene som var på åstedet?

Det kan de ha vært med tanke på at det egentlig ikke er funnet spor etter noen andre der om vi følger din teori nå da 😀

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en anelse om hvem du tenker på. Men jeg vil ikke nevne navnet her.

Skrevet

Jeg har en anelse om hvem du tenker på. Men jeg vil ikke nevne navnet her.

Ikke jeg heller. Jeg tror jeg har visst dette lenge, men ble forvirret av litt for mange...du vet 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke jeg heller. Jeg tror jeg har visst dette lenge, men ble forvirret av litt for mange...du vet 

Jeg forstår. Jeg håper at etterforskerne kommer til bunns i det.

Skrevet

Jeg forstår. Jeg håper at etterforskerne kommer til bunns i det.

Jeg også, virkelig.. av hele mitt hjerte.....

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen som Per Paust mistenkte for å trekke i trådene ble ikke siktet, fortalte Jan Paust.

Vi vet at Sverre var en av de som ble mistenkt for "attentatene" mot ekteparet Paust, og det ble bl.a. beslaglagt noe materialer (planker?) hjemme hos ham. Han ble imidlertid aldri siktet for noe. Jeg vet at noen har spekulert i at Paust kan ha ment at det var Sverre, men det er vel aldri blitt bevist at det var ham. 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, NordicViking skrev:

Vi vet at Sverre var en av de som ble mistenkt for "attentatene" mot ekteparet Paust, og det ble bl.a. beslaglagt noe materialer (planker?) hjemme hos ham. Han ble imidlertid aldri siktet for noe. Jeg vet at noen har spekulert i at Paust kan ha ment at det var Sverre, men det er vel aldri blitt bevist at det var ham. 

Takk!

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det var de 2, hvorfor skulle han da eventuelt plante ting som pekte på Kristin?

Skrevet

Hvis det var de 2, hvorfor skulle han da eventuelt plante ting som pekte på Kristin?

For at hun ikke skulle kunne få det hun var lovet.....kanskje....

Skrevet
4 minutter siden, NordicViking skrev:

"Sverre Kirkemo har en sentral rolle i trippeldrapssaken. Han var tilstede i det berømte og beryktede juleselskapet på Orderud gård, han var tilstede på hundeutstilling på Nesbyen da drapene ble kjent, og han var lenge i politiets søkelys i forbindelse med attentatene mot Anne og Per Paust."  (Dagbladet)

• Liker 4
Skrevet

For at hun ikke skulle kunne få det hun var lovet.....kanskje....

Hvorfor ønsket han eventuelt at hun ikke skal kunne få det hun var lovet?

Er det eventuelt penger du tenker på? 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og at hun ville snakke og rette skylden mot P og V

Skrevet
2 minutter siden, NordicViking skrev:

"Sverre Kirkemo har en sentral rolle i trippeldrapssaken. Han var tilstede i det berømte og beryktede juleselskapet på Orderud gård, han var tilstede på hundeutstilling på Nesbyen da drapene ble kjent, og han var lenge i politiets søkelys i forbindelse med attentatene mot Anne og Per Paust."  (Dagbladet)

Ble hans alibi sjekket? 

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor ønsket han eventuelt at hun ikke skal kunne få det hun var lovet?

Er det eventuelt penger du tenker på? 

Kanksje det også, men fri tilgang til gården for seg og sin sønn og mulig senere at sønnen kunne arve noe? Litt usikker der pga odelsrett?

• Liker 2
Skrevet

Og at hun ville snakke og rette skylden mot P og V

Han ønsket at K. skulle la være å fortelle om at han var med på drapene og han ville at K. skulle gi skylden til P og V? 
Jeg forstår allikevel ikke hvordan mannens planting av ting mot K. skulle kunne presse K. til å la være å fortelle om hva han hadde gjort? 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble hans alibi sjekket?

(ang. Sverre) Det må vi nesten anta, ettersom han aldri ble siktet for noe.

• Liker 1
Skrevet

Sverre Kirkemo. Han stod bak og trakk i trådene. Han trodde at sønnen til Kristin skulle arve gården, og da kunne han bestyre den. Og han tenkte sikkert også at et lenge fengselsopphold var det beste for datteren Kristin, som da på en måte er på en lenge tvungen avrusning. Vinn-vinn, tenkte han.

Anonymkode: 37ae7...b60

• Liker 4
Skrevet

Hvordan visste Kristin hvordan det så ut i kårboligen, for eksempel: Sverre (!) hadde jo vært der på middager..!

Anonymkode: 37ae7...b60

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...