AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4321 Skrevet 27. november 2018 Fra den første artikkelen: Det virket heller ikke som om han var en kriminell.Han sa at "ingen ville tro at det var han som hadde gjort det for han fremsto som en hederlig og redelig mann" https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/dddxGA/de-skal-drepes-i-pinsen Men her igjen, kan vi ikke vite om det han sier om seg selv er sant, eller om han ønsker å lede mistanken mot en annen mann. Anonymkode: d551b...45b 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4322 Skrevet 27. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fra den første artikkelen: Det virket heller ikke som om han var en kriminell.Han sa at "ingen ville tro at det var han som hadde gjort det for han fremsto som en hederlig og redelig mann" https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/dddxGA/de-skal-drepes-i-pinsen Men her igjen, kan vi ikke vite om det han sier om seg selv er sant, eller om han ønsker å lede mistanken mot en annen mann. Anonymkode: d551b...45b Jeg har også bitt meg merke i det hederlig og redelig, som også kan være plantet? Og da framer man en annen f etter f i saken evnt. Jeg har en klar hypotese om hvem denne mannen er. Anonymkode: f8e23...c5e 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4323 Skrevet 27. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også bitt meg merke i det hederlig og redelig, som også kan være plantet? Og da framer man en annen f etter f i saken evnt. Jeg har en klar hypotese om hvem denne mannen er. Anonymkode: f8e23...c5e Ja, det kan være plantet. Det er umulig for meg å forstå om 180-mannen planter eller ikke. Man skulle nesten hatt utskrift av hele 180- samtalen, for å danne seg et inntrykk. I en avisartikkel sto det ganske detaljert om det meste av hva operatøren husket at 180-mannen sa. Anonymkode: d551b...45b 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4324 Skrevet 27. november 2018 Her er det bare et lite utdrag av 180-samtalen https://www.vg.no/spesial/2018/orderud/sporene/180-samtalen Anonymkode: d551b...45b 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4325 Skrevet 27. november 2018 Jeg tror han snakker sant når han sier ingen vil mistenke meg, fordi han vet han har balletak og annet tak på alle som er involvert i planlegging og utførelse av drap i denne saken. Anonymkode: f8e23...c5e 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4326 Skrevet 27. november 2018 På videoen her får man høre litt av det kvinnen forteller, men jeg mener det er et annet opptak (fra retten) i en annen artikkel, som viser mer av hva operatøren forteller om 180-mannen https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/3jGEl0/fant-aldri-180-mannen-innroemmer-svakhet-i-etterforskningen Anonymkode: d551b...45b 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4327 Skrevet 27. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det kan være plantet. Det er umulig for meg å forstå om 180-mannen planter eller ikke. Man skulle nesten hatt utskrift av hele 180- samtalen, for å danne seg et inntrykk. I en avisartikkel sto det ganske detaljert om det meste av hva operatøren husket at 180-mannen sa. Anonymkode: d551b...45b Jeg vet, har lest mange av dem og tenkte først i retning av en annen f etter f, pga hederlig og rederlig (bondsk). Jeg så også et bilde av den jeg her tenker på og det gikk kaldt nedover ryggen på meg. Men så fikk jeg plutselig flere f’er i hodet og begynte undersøke litt rundt det og BAM, jeg støtte på en annen f etter f som også fikk det til å gå kaldt nedover ryggen på meg. Så startet undersøkelser rundt ham og ting ble klarere og klarere, om du skjønner? Anonymkode: f8e23...c5e 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4328 Skrevet 27. november 2018 Her får vi høre mer av det operatøren forteller https://www.nrk.no/orderudnyheter/glemte-nokkelvitne-i-orderud-rapport-1.14291628#/ Anonymkode: d551b...45b 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4329 Skrevet 27. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg vet, har lest mange av dem og tenkte først i retning av en annen f etter f, pga hederlig og rederlig (bondsk). Jeg så også et bilde av den jeg her tenker på og det gikk kaldt nedover ryggen på meg. Men så fikk jeg plutselig flere f’er i hodet og begynte undersøke litt rundt det og BAM, jeg støtte på en annen f etter f som også fikk det til å gå kaldt nedover ryggen på meg. Så startet undersøkelser rundt ham og ting ble klarere og klarere, om du skjønner? Anonymkode: f8e23...c5e Jeg forstår, men jeg vet ikke hvem du tenker på, og det er kanskje ikke riktig å nevne navn heller i tråden. Hvis du selv ønsker det, hadde det vært fint om du tipser Øystein Milli eller andre om dine teorier. Anonymkode: d551b...45b 4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4330 Skrevet 27. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg forstår, men jeg vet ikke hvem du tenker på, og det er kanskje ikke riktig å nevne navn heller i tråden. Hvis du selv ønsker det, hadde det vært fint om du tipser Øystein Milli eller andre om dine teorier. Anonymkode: d551b...45b Jeg har forsøkt, men han tok ikke kontakt 😔 Kan forstå det med tanke på at han er en travel mann da. Også har jeg tipset flere ganger. Jeg ville føle meg dum om jeg tar kontakt igjen om du forstår? Anonymkode: f8e23...c5e
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4331 Skrevet 27. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har forsøkt, men han tok ikke kontakt 😔 Kan forstå det med tanke på at han er en travel mann da. Også har jeg tipset flere ganger. Jeg ville føle meg dum om jeg tar kontakt igjen om du forstår? Anonymkode: f8e23...c5e Jeg forstår. Hva med å tipse politiet direkte, eller evt den politimannen som Milli jobber sammen med? Eller eventuelt Sandberg? Anonymkode: d551b...45b 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4332 Skrevet 27. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg forstår. Hva med å tipse politiet direkte, eller evt den politimannen som Milli jobber sammen med? Eller eventuelt Sandberg? Anonymkode: d551b...45b Jeg er så redd de vil tro jeg er gal, slik noen indirekte antyder at jeg er, i denne tråden. Jeg har selv trodd jeg er i ferd med å bli det, fordi det kommer så utrolig mye til meg.... Anonymkode: f8e23...c5e
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4333 Skrevet 27. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er så redd de vil tro jeg er gal, slik noen indirekte antyder at jeg er, i denne tråden. Jeg har selv trodd jeg er i ferd med å bli det, fordi det kommer så utrolig mye til meg.... Anonymkode: f8e23...c5e Jeg er sikker på at de ikke vil tro det om deg. Ikke hør på de i tråden som kommer med stygge hentydninger til deg. Jeg tenker ikke noe negativt om deg. Jeg tror at du er veldig god til å se sammenhenger og veldig god til å behandle informasjon, i tillegg til det andre du er veldig god til som jeg nevnte tidligere. Alle etterforskere trenger søvn og jeg må legge meg snart, og jeg håper at du får sovet godt i natt Anonymkode: d551b...45b 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4334 Skrevet 27. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er sikker på at de ikke vil tro det om deg. Ikke hør på de i tråden som kommer med stygge hentydninger til deg. Jeg tenker ikke noe negativt om deg. Jeg tror at du er veldig god til å se sammenhenger og veldig god til å behandle informasjon, i tillegg til det andre du er veldig god til som jeg nevnte tidligere. Alle etterforskere trenger søvn og jeg må legge meg snart, og jeg håper at du får sovet godt i natt Anonymkode: d551b...45b Det hadde for meg også, da jeg ikke på lang tid har sovet godt. Natta.... Anonymkode: f8e23...c5e 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4335 Skrevet 27. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det hadde for meg også, da jeg ikke på lang tid har sovet godt. Natta.... Anonymkode: f8e23...c5e Takk! Skal du også få sovet nå? Jeg må innrømme at det hender at jeg våkner av at jeg drømmer om at saken er løst med alle mulige merkelige detaljer 😊 Anonymkode: d551b...45b
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4336 Skrevet 27. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk! Skal du også få sovet nå? Jeg må innrømme at det hender at jeg våkner av at jeg drømmer om at saken er løst med alle mulige merkelige detaljer 😊 Anonymkode: d551b...45b Jeg reiser hjem nå og håper jeg kan få litt fred fordi de påtrengende tankene er roligere nå som jeg har formidlet noe av mine hypoteser og teorier videre. Fått skrevet de ned, det roer meg.... Jeg håper denne saken blir løst, da det startet der hos meg. Et inderlig ønske om å få satt fast mennesker som er i stand til å utføre slike bestialske drap. Anonymkode: f8e23...c5e
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4337 Skrevet 27. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg reiser hjem nå og håper jeg kan få litt fred fordi de påtrengende tankene er roligere nå som jeg har formidlet noe av mine hypoteser og teorier videre. Fått skrevet de ned, det roer meg.... Jeg håper denne saken blir løst, da det startet der hos meg. Et inderlig ønske om å få satt fast mennesker som er i stand til å utføre slike bestialske drap. Anonymkode: f8e23...c5e Jeg håper at du får slappet av og sovet godt i natt, og at du får ha ro fremover. God natt Jeg håper også at saken blir løst. Anonymkode: d551b...45b
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4338 Skrevet 27. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg håper at du får slappet av og sovet godt i natt, og at du får ha ro fremover. God natt Jeg håper også at saken blir løst. Anonymkode: d551b...45b Da er vi to 👍🏻 God natt. Jeg sender en ny tekst til Milli jeg. Anonymkode: f8e23...c5e 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4339 Skrevet 27. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Da er vi to 👍🏻 God natt. Jeg sender en ny tekst til Milli jeg. Anonymkode: f8e23...c5e Takk Anonymkode: d551b...45b
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4340 Skrevet 27. november 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Da er vi to 👍🏻 God natt. Jeg sender en ny tekst til Milli jeg. Anonymkode: f8e23...c5e Hvis du ikke er mer konkret enn "f etter f etter f" i tekstene til Milli heller, så er det ikke rart om ikke han skjønner bæret heller........... Anonymkode: b6cc4...c3b 11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå