NordicViking Skrevet 27. november 2018 #4301 Skrevet 27. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Var Kristian Orderud delvis avkledd nedentil som det står et sted i denne tråden? Noen som vet? Anonymkode: f8e23...c5e Da Kristian Orderud ble funnet, lå han knelende over ektesenga, delvis avkledd på underkroppen og med et stort, åpent skuddsår i nakken. (Dagbladet) Det kan skyldes noe så enkelt som en løs strikk, og indikerer ikke noe seksuelt misbruk. 9
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4302 Skrevet 27. november 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk 😀 Ja i min teori går kvinnene inn først, men fordi de har en pakt basert på hva jeg har skrevet, så er det en del av pakten at også mennene skal ha en aktiv del i det. Og derfor går de inn etterpå, og avslutter med nakkeskudd og evnt trekke ned buksene på drapsofferet (om det skjer). Og om det ligger et seksualisert motiv bak så vil de det. Om du skjønner? Anonymkode: f8e23...c5e Ja jeg forstår. Anonymkode: d551b...45b 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4303 Skrevet 27. november 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk 😀 Ja i min teori går kvinnene inn først, men fordi de har en pakt basert på hva jeg har skrevet, så er det en del av pakten at også mennene skal ha en aktiv del i det. Og derfor går de inn etterpå, og avslutter med nakkeskudd og evnt trekke ned buksene på drapsofferet (om det skjer). Og om det ligger et seksualisert motiv bak så vil de det. Om du skjønner? Anonymkode: f8e23...c5e Takk for at du forklarte! Er ingen av de fire som du beskriver i din teori, de samme som ble siktet i saken? Anonymkode: d551b...45b 1
NordicViking Skrevet 27. november 2018 #4304 Skrevet 27. november 2018 47 minutter siden, Little Pony skrev: https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/J1Jnem/visste-om-trippeldrapet-foer-politiet?utm_content=recirculation-matrix&utm_source=oRAMOB Hvem er dette snakk om? I Nes herredsrett knyttet både Tommy Næstby og den tidligere tennisspilleren Morten Rønneberg sin tidligere kamerat Jan Christian Paust til trippeldrapet. Næstby tror at Jan Christian Paust, sønnen til Per Paust, hadde noe med trippeldrapet å gjøre. Rønneberg hevdet at Paust har fortalt ham at han kjente til drapene på Orderud gård allerede lørdagen - en dag før de drepte ble funnet. (Dagbladet) 4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4305 Skrevet 27. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for at du forklarte! Er ingen av de fire som du beskriver i din teori, de samme som ble siktet i saken? Anonymkode: d551b...45b I min teori er 1 ikke siktet, mannen som ringte 180 Anonymkode: f8e23...c5e 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4306 Skrevet 27. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: I min teori er 1 ikke siktet, mannen som ringte 180 Anonymkode: f8e23...c5e Takk for svar! Anonymkode: d551b...45b 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4307 Skrevet 27. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Anonymkode: d551b...45b Værsegod 👍🏻 Godt du ikke tror teoriene mine skyldes at jeg ikke har tatt pillene mine i dag 😀 Anonymkode: f8e23...c5e 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4308 Skrevet 27. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Værsegod 👍🏻 Godt du ikke tror teoriene mine skyldes at jeg ikke har tatt pillene mine i dag 😀 Anonymkode: f8e23...c5e Jeg tenker at du er god til å tenke og at du har mye innsikt i mennesker og følelser og psykologi 🌹 Anonymkode: d551b...45b 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4309 Skrevet 27. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at du er god til å tenke og at du har mye innsikt i mennesker og følelser og psykologi 🌹 Anonymkode: d551b...45b Det var da svært da, men takk 😀 Jeg har en nøtt å knekke vet du 👍🏻 Anonymkode: f8e23...c5e 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4310 Skrevet 27. november 2018 15 minutter siden, NordicViking skrev: I Nes herredsrett knyttet både Tommy Næstby og den tidligere tennisspilleren Morten Rønneberg sin tidligere kamerat Jan Christian Paust til trippeldrapet. Næstby tror at Jan Christian Paust, sønnen til Per Paust, hadde noe med trippeldrapet å gjøre. Rønneberg hevdet at Paust har fortalt ham at han kjente til drapene på Orderud gård allerede lørdagen - en dag før de drepte ble funnet. (Dagbladet) Men det står også i artikkelen at han ga Jan alibi for drapsnatten. Og her står det at den kvinnen som Rønneberg først hadde sagt at hadde fortalt om at Jan kjente til det, nekter for å ha sagt noe slikt til Rønneberg. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/XwwPwW/knyttet-pausts-soenn-til-trippeldrapet Anonymkode: d551b...45b
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4311 Skrevet 27. november 2018 35 minutter siden, NordicViking skrev: Da Kristian Orderud ble funnet, lå han knelende over ektesenga, delvis avkledd på underkroppen og med et stort, åpent skuddsår i nakken. (Dagbladet) Det kan skyldes noe så enkelt som en løs strikk, og indikerer ikke noe seksuelt misbruk. Nå tenkte jeg mer i retning av at de som gjorde dette hadde et seksualisert motiv, mens du planter en tanke om at de kan ha utført et seksuelt misbruk på ham? Grøss, la oss holde oss til den løse strikken tanken. Anonymkode: f8e23...c5e 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4312 Skrevet 27. november 2018 Er de skjellsordene som 180-mannen brukte, et spor, ved at den mannen bruker slike skjellsord til vanlig? Eller har ikke 180-mannen akkurat de skjellsordene i sitt vanlige ordforråd, og brukte han akkurat de skjellsordene for å få etterforskere/andre til å tro at han ikke er den han er og for å lede mistanke mot andre? Hva tror dere? Anonymkode: d551b...45b 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4313 Skrevet 27. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er de skjellsordene som 180-mannen brukte, et spor, ved at den mannen bruker slike skjellsord til vanlig? Eller har ikke 180-mannen akkurat de skjellsordene i sitt vanlige ordforråd, og brukte han akkurat de skjellsordene for å få etterforskere/andre til å tro at han ikke er den han er og for å lede mistanke mot andre? Hva tror dere? Anonymkode: d551b...45b Med tanke på alt som har vært «plantet» i denne saken i ettertid, så skal du ikke se bort fra at han plantet de ordene i samtalen tenker jeg. Kanskje en annen f etter f etter f har de ordene i sitt vanlige ordforråd? Anonymkode: f8e23...c5e 1
miss spjåk Skrevet 27. november 2018 #4314 Skrevet 27. november 2018 1 time siden, Little Pony skrev: https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/J1Jnem/visste-om-trippeldrapet-foer-politiet?utm_content=recirculation-matrix&utm_source=oRAMOB Hvem er dette snakk om? Remi Martents. Syns det er litt rart han ikke ble etterforsket ytterligere. Virker feiende sprø. Han jobber som hypnotisør nå (uten utdanning), har egen praksis. Han nektet å svare i rettsaken fordi "det kunne skade hans borgerlige aktelse" så de kom ingen vei. Ekskjæresten påsto han visste det meste om drapet. Skummel skrue: Iølge VG fortalte vitnet Arman Vestad i retten at han hadde solgt en finkalibret Ruger-pistol til Remi Marents en gang på våren eller sommeren 1999. Politiet mente pistolen som ble solgt til Remi Marents, ikke kunne utelukkes som drapsvåpenet. Våpenet stammet fra det samme våpentyveriet som pistolene Vestad skaffet Kristin Kirkemo Haukeland. Les siste del av artikkelen så ser du han ikke er helt god. https://spaniaposten.no/torrevieja/advarer-mot-norsk-cowboy-hypnotisor-pa-costa-blanca/ 4
miss spjåk Skrevet 27. november 2018 #4315 Skrevet 27. november 2018 54 minutter siden, NordicViking skrev: Er det ikke en av sønnene til Per Paust det her er snakk om? remi marents- se link over (vet det er lett å dette ut iom at tråden går kjapt fremover)
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4316 Skrevet 27. november 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er de skjellsordene som 180-mannen brukte, et spor, ved at den mannen bruker slike skjellsord til vanlig? Eller har ikke 180-mannen akkurat de skjellsordene i sitt vanlige ordforråd, og brukte han akkurat de skjellsordene for å få etterforskere/andre til å tro at han ikke er den han er og for å lede mistanke mot andre? Hva tror dere? Anonymkode: d551b...45b Eller Lars G kanskje Anonymkode: f8e23...c5e
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4317 Skrevet 27. november 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Med tanke på alt som har vært «plantet» i denne saken i ettertid, så skal du ikke se bort fra at han plantet de ordene i samtalen tenker jeg. Kanskje en annen f etter f etter f har de ordene i sitt vanlige ordforråd? Anonymkode: f8e23...c5e Nei er ikke sønnen til Paust en som har vært nevnt i forbindelse med disse ordene da? Anonymkode: f8e23...c5e 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4318 Skrevet 27. november 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er de skjellsordene som 180-mannen brukte, et spor, ved at den mannen bruker slike skjellsord til vanlig? Eller har ikke 180-mannen akkurat de skjellsordene i sitt vanlige ordforråd, og brukte han akkurat de skjellsordene for å få etterforskere/andre til å tro at han ikke er den han er og for å lede mistanke mot andre? Hva tror dere? Anonymkode: d551b...45b Plantet for å rette søkelyset mot sønnen til Per Paust. Beklager der tok litt tid før det gikk opp et lys 😄 Anonymkode: f8e23...c5e 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4319 Skrevet 27. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Plantet for å rette søkelyset mot sønnen til Per Paust. Beklager der tok litt tid før det gikk opp et lys 😄 Anonymkode: f8e23...c5e Takk for svar! 😊 Her er et par interessante artikler https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/dddxGA/de-skal-drepes-i-pinsen https://www.dagbladet.no/nyheter/doden-i-telefonen/65788182 Anonymkode: d551b...45b
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4320 Skrevet 27. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk for svar! 😊 Her er et par interessante artikler https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/dddxGA/de-skal-drepes-i-pinsen https://www.dagbladet.no/nyheter/doden-i-telefonen/65788182 Anonymkode: d551b...45b Oioioi enda mer å sette seg inn i som få det til å surre enda mer i hodet 😀 Skal ta en titt på de 👍🏻 Anonymkode: f8e23...c5e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå