Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var Kristian Orderud delvis avkledd nedentil som det står et sted i denne tråden? Noen som vet?

Anonymkode: f8e23...c5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har ikke kalt noen teit.

jeg synes bare folk må bestemme seg: Enten var Paustene store players som mafiaen skulle ha bort- da regner jeg virkelig med at de greier å ta dem ut på første forsøk, og ikke prøver to ganger før de skyter Anne pluss to helt uinvolverte gamle mennesker med et våpen som kan knyttes til Kristin Kirkemo ...

Det er liksom litt enten eller her.

Anonymkode: c406a...01a

Så det kan ikke tenkes at noen ville skremme dem til å avgi en stemme et sted, som de ikke hadde planlagt sånn. Hvis man truer noen, er det vel for å oppnå noe. Går så den som utpresset imot og forteller st de skal avsløre, er det vel da man blir drept eller? 

Anonymkode: e01e1...126

Skrevet

Forøvrig er det som skremmer meg mest med denne saken, at man kan dømme folk til 21 år i fengsel på så tynt grunnlag og uten at det er gjort noen skikkelige tekniske funn. Helt uavhengig av hva som egentlig faktisk har skjedd.

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forøvrig er det som skremmer meg mest med denne saken, at man kan dømme folk til 21 år i fengsel på så tynt grunnlag og uten at det er gjort noen skikkelige tekniske funn. Helt uavhengig av hva som egentlig faktisk har skjedd.

Jeg tror det fortsatt kan finnes ting etter drapene som knytter enkelte opp direkte mot drapshandlingene og derfor kan tekniske funn bli funnet i ettertid. Om man klare finne ut hvor de er oppbevart med tanke på evnt hente de frem igjen og knytte andre til åstedet,

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var Kristian Orderud delvis avkledd nedentil som det står et sted i denne tråden? Noen som vet?

???

Det kan vel hende er naturlig hvis han lå og sov....

Skrevet
1 minutt siden, Little Pony skrev:

???

Det kan vel hende er naturlig hvis han lå og sov....

Selvfølgelighet det være naturlig, jeg bare lurte på om det var slik. Om noen vet?

Skrevet

Per feiret ikke bare fredagskveld med vin, men også på kinarestaurant på Nesbyen lørdag kveld?

Feiret forlik i gårdsstriden (VG)

Dette har jeg ikke lest noen steder før, eller hørt noe om. 

I samme artikkel står det også mye om hva slags løsning Kristian Orderud så for seg og hvilke krav Per Orderud kom med. Det ser jammen ikke ut som de nærmet seg et forlik i det pinsen begynte. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg orker ikke gå å legge meg før jeg lanserer min hypotese om hva som skjedde mordkvelden og motivene bak. Det maser i hodet på meg og jeg er utslitt....

4 personer er på åstedet, 2 står vakt og 2 går inn i boligen og dreper Anne, Kristian og Marie. Etterpå går 2 andre også inn i boligen (vaktene),  inn på soverommet og drar Kristian ned til sengeenden (lettere for 2 menn), trekker ned buksene på ham (om det skjedde) og plasseres et nakkeskudd på ham. Muligens plasseres nakkeskudd i de andre ofrene også fordi de visste om det jeg tror kan være det følelsemessige motivet tilknyttet dette.

Følelsesmotiv, om vi legger til grunn alt som er skrevet i denne tråden er i følge min teori, seksuelt misbruk av de som planlegger og dreper. Mulig helt søkt....

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg orker ikke gå å legge meg før jeg lanserer min hypotese om hva som skjedde mordkvelden og motivene bak. Det maser i hodet på meg og jeg er utslitt....

4 personer er på åstedet, 2 står vakt og 2 går inn i boligen og dreper Anne, Kristian og Marie. Etterpå går 2 andre også inn i boligen (vaktene),  inn på soverommet og drar Kristian ned til sengeenden (lettere for 2 menn), trekker ned buksene på ham (om det skjedde) og plasseres et nakkeskudd på ham. Muligens plasseres nakkeskudd i de andre ofrene også fordi de visste om det jeg tror kan være det følelsemessige motivet tilknyttet dette.

Følelsesmotiv, om vi legger til grunn alt som er skrevet i denne tråden er i følge min teori, seksuelt misbruk av de som planlegger og dreper. Mulig helt søkt....

Men en mulig drapshandling utført og gjennomført som en pakt....

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I teorien din, tenker du at de ble seksuelt misbrukt når de var barn eller når de var voksne?

Anonymkode: d551b...45b

• Liker 2
Skrevet

I teorien din, tenker du at de ble seksuelt misbrukt når de var barn eller når de var voksne?

Barn....

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Barn....

Fordi de har utviklet en meget spesiell personlighet som jeg tror, av det jeg vet om den forstyrrelsen, neppe kan bråkomme i voksen alder.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi de har utviklet en meget spesiell personlighet som jeg tror, av det jeg vet om den forstyrrelsen, neppe kan bråkomme i voksen alder.

De du tenker på, var de som barn i kontakt med den du i teorien tenker at kan ha begått seksuelle overgrep mot de? 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De du tenker på, var de som barn i kontakt med den som du i teorien tenker at kan ha begått seksuelle overgrep mot de? 

Skrevet

De du tenker på, var de som barn i kontakt med den du i teorien tenker at kan ha begått seksuelle overgrep mot de? 

Det vil jeg tro om f etter f etter var mye på gården, og Per har jo vokst opp der. 

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vil jeg tro om f etter f etter var mye på gården, og Per har jo vokst opp der. 

Ettersom du skrev lettere for to menn i det ene innlegget, er det da i teorien din to kvinner som går inn først?
Du kunne ha skrevet interessante kriminalromaner 🌹

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ettersom du skrev lettere for to menn i det ene innlegget, er det da i teorien din to kvinner som går inn først?
Du kunne ha skrevet interessante kriminalromaner 🌹

Takk 😀 Ja i min teori går kvinnene inn først, men fordi de har en pakt basert på hva jeg har skrevet, så er det en del av pakten at også mennene skal ha en aktiv del i det. Og derfor går de inn etterpå, og avslutter med nakkeskudd og evnt trekke ned buksene på drapsofferet (om det skjer). Og om det ligger et seksualisert motiv bak så vil de det. Om du skjønner?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...