AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #4261 Skrevet 26. november 2018 Akkurat nå, Tjorva skrev: Det må være et eventyr du har diktet opp. Advokaten forklarte om dette i tlf, o. At begge parter måtte gi og ta. Var det Per og ikke Veronica som hadde denne telefonsamtalen med advokaten? Anonymkode: d551b...45b 2
Simpson Skrevet 26. november 2018 #4262 Skrevet 26. november 2018 6 minutter siden, Tjorva skrev: Aktor Olav Helge Thue er ikke heller mors beste barn...: https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/v0mWV/beruset-statsadvokat-lugget-holdt-fast-og-ropte-ukvemsord-til-kvinne Julebord i advokatforeningen? 1
Frida Skrevet 26. november 2018 #4263 Skrevet 26. november 2018 Akkurat nå, Tjorva skrev: Det må være et eventyr du har diktet opp. Advokaten forklarte om dette i tlf, o. At begge parter måtte gi og ta. Men det er bare Per og Veronica og advokatens versjon, og vi vet at de to førstnevnte løy så det rant av dem, dvs. fortalte eventyr. 2
Tjorva Skrevet 26. november 2018 #4264 Skrevet 26. november 2018 (endret) 7 minutter siden, Frida skrev: Og det er relevant for denne saken fordi? relevant,det viser at alle mennesker kan ha svin på skogen, og at det kan være avstand mellom liv og lære. Advokat Thue fikk jo ydmyke aktørene i retten pga deres livsførsel, og nå kommer boomerangen i retur. Likte du ikke det kanskje? https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/v0mWV/beruset-statsadvokat-lugget-holdt-fast-og-ropte-ukvemsord-til-kvinne Endret 26. november 2018 av Tjorva
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #4265 Skrevet 26. november 2018 27 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis P og V ikke er involvert i drapene, kan man stille seg spørsmålet om hvorfor de lyver så ofte, og i så mange forhør . de tilstår først i det de vet politiet vet de lyver. Jeg er rimelig overbevist om at det er løgnene deres som felte dem. Det vites heller ikke hvordan Kristin kan ha inngående kjennskap til kårboligen dersom ikke P og V har fortalt henne om det. Begge nekter jo for at hun noensinne har vært der, men de nekter også for at de har fortalt henne om hvordan det så ut der inne. Og til dere som mener at gårdstvisten er et svakt motiv: Folk dreper pga alt mulig rart. Sjalusi, skilsmisse, noen skarve tusenlapper, osv. Kan ikke se at tvisten rundt en gård til en millionoverdi er et svakt motiv akkurat. Anonymkode: c406a...01a Folk dreper også for å holde våpensalg og igang og den frie presse ute av bildet. Bare sjekk hva som foregår i verden i dag.... tror du statshemmeligheter og internasjonal etterretning blir postet på forsiden av VG «bare» fordi noen er drept? Anonymkode: e01e1...126
Tjorva Skrevet 26. november 2018 #4266 Skrevet 26. november 2018 4 minutter siden, Frida skrev: Men det er bare Per og Veronica og advokatens versjon, og vi vet at de to førstnevnte løy så det rant av dem, dvs. fortalte eventyr. Kristin og Lars løy også. Politiet løy også. 1
Frida Skrevet 26. november 2018 #4267 Skrevet 26. november 2018 Akkurat nå, Tjorva skrev: relevant,det viser at alle mennesker kan ha svin på skogen, og at det kan være avstand mellom liv og lære. Advokat Thue fikk jo ydmyke aktørene i retten pga deres livsførsel, og nå kommer boomerangen i retur. Likte du ikke det kanskje? Det har bare ingenting med saken å gjøre. Vi er alle mennesker med feil og mangler og man kan spa opp dritt om de aller fleste, spørsmålet er bare hvorfor vil man det? 4
Little Pony Skrevet 26. november 2018 #4268 Skrevet 26. november 2018 (endret) 5 minutter siden, Tjorva skrev: relevant,det viser at alle mennesker kan ha svin på skogen, og at det kan være avstand mellom liv og lære. Advokat Thue fikk jo ydmyke aktørene i retten pga deres livsførsel, og nå kommer boomerangen i retur. Likte du ikke det kanskje? https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/v0mWV/beruset-statsadvokat-lugget-holdt-fast-og-ropte-ukvemsord-til-kvinne Nå handlet ikke denne rettsaken om ha svin på skogen, men et trippeldrap. Da ruller man seg ikke inn i tjære og fjær hvis man vil bli trodd! Endret 26. november 2018 av Little Pony 6
Tjorva Skrevet 26. november 2018 #4269 Skrevet 26. november 2018 2 minutter siden, Frida skrev: Det har bare ingenting med saken å gjøre. Vi er alle mennesker med feil og mangler og man kan spa opp dritt om de aller fleste, spørsmålet er bare hvorfor vil man det? Spør Thue
Frida Skrevet 26. november 2018 #4270 Skrevet 26. november 2018 Akkurat nå, Tjorva skrev: Kristin og Lars løy også. Politiet løy også. Klart at Kristin og Lars løy, ingen nekter for det. Det hjelper bare ikke Per og Veronica at andre også lyver. 5
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #4271 Skrevet 26. november 2018 I tillegg til f’ene som tidligere har kommet til meg, kommer det når noe som forteller om hva pakten kan ha bestått i.... Det har vært snakket om vold i hjemmet i Svaleveien, som jeg tenker ikke er ørefiker fordi hatet mot SK virker å være så stort at de ønske å knytte ham direkte til drapet. I tilleg har jeg tenkt på personlighetene folk som utfører et slikt bestialsk drap må ha. Og det er neppe slik at man utvikler en slik forstyrrelse uten at det er mer enn vold i form av avstraffelse. Anonymkode: f8e23...c5e
Frida Skrevet 26. november 2018 #4272 Skrevet 26. november 2018 1 minutt siden, Tjorva skrev: Spør Thue Jeg lurte bare på ditt motiv jeg. 3
Tjorva Skrevet 26. november 2018 #4273 Skrevet 26. november 2018 3 minutter siden, Little Pony skrev: Nå handlet ikke denne rettsaken om ha svin på skogen, men et trippeldrap. Da ruller man seg ikke inn i olje og tjære hvis man vil bli trodd! Rettsaken handlet utelukkende om svin på skogen, siden man ikke hadde et eneste teknisk bevis som knyttet noen opp mot åstedet. 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #4274 Skrevet 26. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Folk dreper også for å holde våpensalg og igang og den frie presse ute av bildet. Bare sjekk hva som foregår i verden i dag.... tror du statshemmeligheter og internasjonal etterretning blir postet på forsiden av VG «bare» fordi noen er drept? Anonymkode: e01e1...126 Joda, folk dreper pga sånt også. Men, en så stor player var ikke Anne Paust (og mannen var jo allerede død, noe som mafiaen burde hatt kjennskap til), at man hadde trengt å ta ut to gamle foreldre også. Gir null mening. Jeg skjønner at der er mer spennende enn en kjedelig gårdstvist, men for meg personlig (ingen av oss kjenner jo fasiten) er det uendelig mindre troverdig. Jeg tror også at hvis er profesjonell liga ville stått bak, hadde attentatforsøkene lyktes. Anonymkode: c406a...01a 5
Tjorva Skrevet 26. november 2018 #4275 Skrevet 26. november 2018 (endret) 3 minutter siden, Frida skrev: Jeg lurte bare på ditt motiv jeg. Litt om troverdigheten til aktor? https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/v0mWV/beruset-statsadvokat-lugget-holdt-fast-og-ropte-ukvemsord-til-kvinne Endret 26. november 2018 av Tjorva
Little Pony Skrevet 26. november 2018 #4276 Skrevet 26. november 2018 1 minutt siden, Tjorva skrev: Rettsaken handlet utelukkende om svin på skogen, siden man ikke hadde et eneste teknisk bevis som knyttet noen opp mot åstedet. Huff. En drapsak handler ikke om hvor mye svin på skogen folk har, men om hva slags svin på skogen folk har som er relevant til saken. Kjære.... 4
Frida Skrevet 26. november 2018 #4277 Skrevet 26. november 2018 Akkurat nå, Little Pony skrev: Huff. En drapsak handler ikke om hvor mye svin på skogen folk har, men om hva slags svin på skogen folk har som er relevant til saken. Kjære.... Nemlig. Men når man går tom for argumenter... 6
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #4278 Skrevet 26. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Joda, folk dreper pga sånt også. Men, en så stor player var ikke Anne Paust (og mannen var jo allerede død, noe som mafiaen burde hatt kjennskap til), at man hadde trengt å ta ut to gamle foreldre også. Gir null mening. Jeg skjønner at der er mer spennende enn en kjedelig gårdstvist, men for meg personlig (ingen av oss kjenner jo fasiten) er det uendelig mindre troverdig. Jeg tror også at hvis er profesjonell liga ville stått bak, hadde attentatforsøkene lyktes. Anonymkode: c406a...01a Hvordan kan dere være så sikre på at A ikke var stor player? Hun er jo reneste M i James Bond for alt dere vet. Har vært i samme stilling år etter år og vet mer enn en statsråd om både det ene og det andre. Kall gjerne oss andre teite som syns det er forunderlig at dette ikke er sett på som relevant, men kanskje er faktisk nordmenn litt naive.... Anonymkode: e01e1...126 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #4279 Skrevet 26. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan dere være så sikre på at A ikke var stor player? Hun er jo reneste M i James Bond for alt dere vet. Har vært i samme stilling år etter år og vet mer enn en statsråd om både det ene og det andre. Kall gjerne oss andre teite som syns det er forunderlig at dette ikke er sett på som relevant, men kanskje er faktisk nordmenn litt naive.... Anonymkode: e01e1...126 Jeg har ikke kalt noen teit. jeg synes bare folk må bestemme seg: Enten var Paustene store players som mafiaen skulle ha bort- da regner jeg virkelig med at de greier å ta dem ut på første forsøk, og ikke prøver to ganger før de skyter Anne pluss to helt uinvolverte gamle mennesker med et våpen som kan knyttes til Kristin Kirkemo ... Det er liksom litt enten eller her. Anonymkode: c406a...01a 4
miss spjåk Skrevet 26. november 2018 #4280 Skrevet 26. november 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan dere være så sikre på at A ikke var stor player? Hun er jo reneste M i James Bond for alt dere vet. Har vært i samme stilling år etter år og vet mer enn en statsråd om både det ene og det andre. Kall gjerne oss andre teite som syns det er forunderlig at dette ikke er sett på som relevant, men kanskje er faktisk nordmenn litt naive.... Anonymkode: e01e1...126 Jeg utelukker heller ikke 100% at det kan ha vært andre inn i bildet, men ofte er det mest åpenbare forklaringen sannheten. I de fleste tilfeller der familie blir drept er det bekjente av offeret som er involvert. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå