Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En ting er sikkert, et er bra ikke så mange i denne tråden er privatdetektiver eller jobber i politiet. Mye rart med andre ord.😎🤭

Anonymkode: 7c14a...d61

Det er slettes ikke dumt å være kreativ når man er etterforsker 😊

Anonymkode: d551b...45b

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Frida skrev:

Ja, enig i det. Jeg undrer meg over forsvarerne som ikke har rådet Per og Veronica bedre i hva de skulle svare. Historiene deres er jo langt ute på både jordene og vidda. 

Sulland hadde enorm respekt for Schiøtz. Han skrøt i retten av Schiøtz prosedyre bl.a.. Dette var Schiøtz aller første sak som forsvarsadvokat. Det virker som han styrte mye. Han mente de ikke kunne dømmes på indisier. Han mente dommen var et justismord, men klagde mest på alt arbeidet han hadde gjort til ingen nytte. Han og Sulland undervurderte helt å øve/trene med sine klienter i å svare på åpenbare spørsmål de måtte forvente å få.

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, Frida skrev:

Skjønner hva du mener, og jeg er ganske enig i f`ene. Ser det som mer sannsynlig enn faren til Kristin. Han hadde ansvaret for sønnen hennes, så det er rart om han skal ta sjansen på å bli med på noe sånt som fast omsorgsperson for et lite barn. Men hvem vet..

Dessuten synes jeg det er mer sannsynlig at noen som står særlig Per nær er like opptatt av gården og dens skjebne som Per er. 

Jeg får fortsatt disse f’ene inn i hodet. Det er f etter f etter f. Kan disse f’ene være av betydning? 

Anonymkode: f8e23...c5e

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg får fortsatt disse f’ene inn i hodet. Det er f etter f etter f. Kan disse f’ene være av betydning? 

Ikke umulig. Det er endel av dem og flere har engasjert seg veldig i saken, kanskje alle? 

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde Per vært uskyldig, så hadde han vist mer sorg i rettssaken. En trang til å vite hvem som utførte drapene.

Anonymkode: df843...212

Folk er forskjellige. Alle er ikke slik at de alltid viser alle følelsene sine med mye folk til stede. Vet du forresten noe om hans trang til å få vite det? Han kan ha en slik trang selv om han ikke  har uttrykt det.

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde Per vært uskyldig, så hadde han vist mer sorg i rettssaken. En trang til å vite hvem som utførte drapene.

Anonymkode: df843...212

Folk er forskjellige. Alle er ikke slik at de alltid viser alle følelsene sine med mye folk til stede. Vet du forresten noe om hans trang til å få vite det? Han kan ha en slik trang selv om han eventuelt ikke  har uttrykt det offentlig.

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Little Pony skrev:

Og hva var det egentlig Per hadde av gjeld når han ble dømt? Eller når foreldrene ble drept?

Den pensjonerte politimannen sa kr 600.000.

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, Little Pony skrev:

Og hva var det egentlig Per hadde av gjeld når han ble dømt? Eller når foreldrene ble drept?

Står endel om det her Økonomien endevendt (VG) 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Frida skrev:

Ikke umulig. Det er endel av dem og flere har engasjert seg veldig i saken, kanskje alle? 

Hvem er f-ene?

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, Simpson skrev:

Den pensjonerte politimannen sa kr 600.000.

Hva hadde han så mye gjeld i? Utdanning?

Skrevet
4 minutter siden, Frida skrev:

Altså kan flere enn 5 involvert ja. Og derfor flere f’er etter hverandre, naturlig nok.

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Simpson skrev:

Sulland hadde enorm respekt for Schiøtz. Han skrøt i retten av Schiøtz prosedyre bl.a.. Dette var Schiøtz aller første sak som forsvarsadvokat. Det virker som han styrte mye. Han mente de ikke kunne dømmes på indisier. Han mente dommen var et justismord, men klagde mest på alt arbeidet han hadde gjort til ingen nytte. Han og Sulland undervurderte helt å øve/trene med sine klienter i å svare på åpenbare spørsmål de måtte forvente å få.

Rare greier. Jeg trodde advokater var rutinerte på å drille sine klienter i hva de skal si. Men så feil kan man ta. 

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hvem f-ene er, men mener dere at de dere kaller f-er har samarbeidet med K (med tanke på parykk med barnålspor og bil som kanskje det var K som kjørte  osv)?

• Liker 1
Skrevet

Altså kan flere enn 5 involvert ja. Og derfor flere f’er etter hverandre, naturlig nok.

Håper du får knust nøtten din og kommer videre! 

Skrevet

Jeg vet ikke hvem f-ene er, men mener dere at de dere kaller f-er har samarbeidet med K (med tanke på parykk med barnålspor og bil som kanskje det var K som kjørte  osv)?

Nei, heller samarbeidet med Per og Veronica. 

Skrevet
1 minutt siden, Frida skrev:

Håper du får knust nøtten din og kommer videre! 

Det er ikke frp-ere dere mener vel? 😨

Skrevet
2 minutter siden, Frida skrev:

Rare greier. Jeg trodde advokater var rutinerte på å drille sine klienter i hva de skal si. Men så feil kan man ta. 

De var litt høye på seg selv?

Hva med H. Stabel. Hva gjorde han for saken?

Skrevet
2 minutter siden, Frida skrev:

Nei, heller samarbeidet med Per og Veronica. 

Takk for svar! 

Skrevet
2 minutter siden, Simpson skrev:

De var litt høye på seg selv?

Hva med H. Stabel. Hva gjorde han for saken?

Var det han som ville kaste mer skyld/mistanke på Veronica for å redde Per? Men Per nektet og truet med å sparke ham? Synes jeg har lest noe sånt, men husker ikke hvor. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...