AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #3901 Skrevet 25. november 2018 2 minutter siden, Simpson skrev: Viser til nrk tv i kveldens episode. V og P sine advokater kaller dommen mot sine klienter justismord. Lars' advokat mener han er uskyldig. Kristins advokat mener 16 år var mye, 12 var mer riktig for henne. Hva legger Kristins advokat i dette da? Mener advokaten at Kristin var medskyldig i trippeldrapene? Anonymkode: d551b...45b 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #3902 Skrevet 25. november 2018 6 minutter siden, MizBiz skrev: hvorfor i all verden er veronica så ofte i media? hun klarer ikke å endre førsteinntrykket som ble skapt av henne. Kan det ligge litt i hennes natur? Rent ut sagt et personlig trekk ved henne? Anonymkode: f8e23...c5e 6
Frida Skrevet 25. november 2018 #3903 Skrevet 25. november 2018 3 minutter siden, MizBiz skrev: hvorfor i all verden er veronica så ofte i media? hun klarer ikke å endre førsteinntrykket som ble skapt av henne. Per og Veronica mente at Kristin og Lars sine hyppige opptredener i media (særlig Kristin) gav dem en stor fordel. Ekteparet valgte selv å holde en lav profil i media og har angret på det, de mente de tapte mye ved å velge slik. De er overbevist om at en ny strategi med å være mer i media vil hjelpe deres sak. Det høres ikke sannsynlig ut, men de må gjerne prøve. Jeg får ikke noe bedre inntrykk av Per og Veronica gjennom media. Jeg får iallfall et mye dårligere inntrykk av Veronica fordi hun drar frem alt mulig negativt Kristin har gjort i fortiden som er veldig lite relevant til drapssaken, det er tydelig at hun vil sverte søsteren. Det slår tilbake på henne selv, synes jeg. 11
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #3904 Skrevet 25. november 2018 En ting er sikkert, et er bra ikke så mange i denne tråden er privatdetektiver eller jobber i politiet. Mye rart med andre ord.😎🤭 Anonymkode: 7c14a...d61 9
bullehurk Skrevet 25. november 2018 #3905 Skrevet 25. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan det ligge litt i hennes natur? Rent ut sagt et personlig trekk ved henne? Anonymkode: f8e23...c5e Er du i det hele tatt i tvil om det ? 3
Frida Skrevet 25. november 2018 #3906 Skrevet 25. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: En ting er sikkert, et er bra ikke så mange i denne tråden er privatdetektiver eller jobber i politiet. Mye rart med andre ord.😎🤭 Anonymkode: 7c14a...d61 Men ett og annet gullkorn kommer, synes jeg. 👍🏻 5
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #3907 Skrevet 25. november 2018 1 minutt siden, bullehurk skrev: Er du i det hele tatt i tvil om det ? Nei jeg er ikke det. Anonymkode: f8e23...c5e 1
Little Pony Skrevet 25. november 2018 #3908 Skrevet 25. november 2018 Også litt spesielt at Veronica ble narkoman over natta. Det ble nevnt at L skulle skaffe amfetamin til drapsnatta, V hadde tidligere prøvd amfetamin, og hun ble tatt for doping i fengsel. Likevel sverter hun søstra til de grader. 7
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #3909 Skrevet 25. november 2018 1 minutt siden, Frida skrev: Men ett og annet gullkorn kommer, synes jeg. 👍🏻 Gullkorn hører hjemme i en annen tråd. Anonymkode: 7c14a...d61
Simpson Skrevet 25. november 2018 #3910 Skrevet 25. november 2018 1 minutt siden, Little Pony skrev: Også litt spesielt at Veronica ble narkoman over natta. Det ble nevnt at L skulle skaffe amfetamin til drapsnatta, V hadde tidligere prøvd amfetamin, og hun ble tatt for doping i fengsel. Likevel sverter hun søstra til de grader. Hvor er det nevnt at L skulle skaffe amfetamin til drapsnatten? 5
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #3911 Skrevet 25. november 2018 1 minutt siden, Little Pony skrev: Også litt spesielt at Veronica ble narkoman over natta. Det ble nevnt at L skulle skaffe amfetamin til drapsnatta, V hadde tidligere prøvd amfetamin, og hun ble tatt for doping i fengsel. Likevel sverter hun søstra til de grader. Er det virkelig sant? Hvem sa det? Kan det da være narkotika alle telefonoppringningene dreide seg om? Anonymkode: d551b...45b 2
Simpson Skrevet 25. november 2018 #3912 Skrevet 25. november 2018 7 minutter siden, Frida skrev: Per og Veronica mente at Kristin og Lars sine hyppige opptredener i media (særlig Kristin) gav dem en stor fordel. Ekteparet valgte selv å holde en lav profil i media og har angret på det, de mente de tapte mye ved å velge slik. De er overbevist om at en ny strategi med å være mer i media vil hjelpe deres sak. Det høres ikke sannsynlig ut, men de må gjerne prøve. Jeg får ikke noe bedre inntrykk av Per og Veronica gjennom media. Jeg får iallfall et mye dårligere inntrykk av Veronica fordi hun drar frem alt mulig negativt Kristin har gjort i fortiden som er veldig lite relevant til drapssaken, det er tydelig at hun vil sverte søsteren. Det slår tilbake på henne selv, synes jeg. Jeg har også tenkt på det at V kom med endel negativt om K, men ikke noe som har med selve drapssaken å gjøre. Den dårligste er muligens da hun påsto K siktet på henne, men bommet på 1,5 meters hold lille juleaften. Der mener jeg L sin forklaring stemte. 3
Simpson Skrevet 25. november 2018 #3913 Skrevet 25. november 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det virkelig sant? Hvem sa det? Kan det da være narkotika alle telefonoppringningene dreide seg om? Anonymkode: d551b...45b Nå tuller du igjen. 6
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #3914 Skrevet 25. november 2018 Akkurat nå, Simpson skrev: Nå tuller du igjen. Jeg tuller ikke. Jeg spør. Anonymkode: d551b...45b
Frida Skrevet 25. november 2018 #3915 Skrevet 25. november 2018 2 minutter siden, Simpson skrev: Jeg har også tenkt på det at V kom med endel negativt om K, men ikke noe som har med selve drapssaken å gjøre. Den dårligste er muligens da hun påsto K siktet på henne, men bommet på 1,5 meters hold lille juleaften. Der mener jeg L sin forklaring stemte. Ja, enig i det. Jeg undrer meg over forsvarerne som ikke har rådet Per og Veronica bedre i hva de skulle svare. Historiene deres er jo langt ute på både jordene og vidda. 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #3916 Skrevet 25. november 2018 Hadde Per vært uskyldig, så hadde han vist mer sorg i rettssaken. En trang til å vite hvem som utførte drapene. Anonymkode: df843...212 12
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #3917 Skrevet 25. november 2018 2 minutter siden, Simpson skrev: Nå tuller du igjen. Er det usannsynlig å dekke over narkotikamisbruk i familien, ved å kalle narkotikaen for minnebrikker? Jeg synes ikke det høres så ulogisk ut. Men igjen, det er bare spørsmål, og jeg påstår ingen ting 😊 Anonymkode: d551b...45b 2
Frida Skrevet 25. november 2018 #3918 Skrevet 25. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tuller ikke. Jeg spør. Anonymkode: d551b...45b Tviler veldig, veldig sterkt på at det hadde med narkotika å gjøre. Det ville de nok fortalt i så fall, er mye lavere straff for narkotikakjøp/salg enn for medvirkning til trippeldrap. 4
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #3919 Skrevet 25. november 2018 Akkurat nå, Frida skrev: Tviler veldig, veldig sterkt på at det hadde med narkotika å gjøre. Det ville de nok fortalt i så fall, er mye lavere straff for narkotikakjøp/salg enn for medvirkning til trippeldrap. Du har sikkert rett. Men så er det det med når man først har begynt å lyve om noe og man selv synes at det er smart å fortsette å holde på løgnene (som også ble gjort ved andre løgner)... Men jeg vet ikke, og jeg påstår ingen ting. Det var bare tanker. Anonymkode: d551b...45b 2
Little Pony Skrevet 25. november 2018 #3920 Skrevet 25. november 2018 Og hva var det egentlig Per hadde av gjeld når han ble dømt? Eller når foreldrene ble drept? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå