nordiskfigur Skrevet 25. november 2018 #3841 Skrevet 25. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det vet jeg ikke. Kanskje det er den eneste butikken på mils omkrets som førte den skoen? Anonymkode: d551b...45b Det var fordi det ble kjøpt to par i samme størrelse 7
Frida Skrevet 25. november 2018 #3842 Skrevet 25. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det vet jeg ikke. Kanskje det er den eneste butikken på mils omkrets som førte den skoen? Anonymkode: d551b...45b Tror det var fordi den butikken solgte to par av samme type og samme størrelse samtidig. Og det er jo ganske uvanlig, selv om enkelte kunder kjøper to par når de finner en type sko de liker veldig godt. 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #3843 Skrevet 25. november 2018 Hva med den yngste kirkemo søsteren? Jeg har lest tidligere at V ikke helt var en del av familien og at hun valgte å bo hos mormoren i stedet. Og jeg mener å ha lest at V hadde en manipulerende personlighet. Er det mulig at denne søsteren ikke helt passet inn i familien også og at hun holdt seg med V i steden? Kan hun ha blitt manipulert? Er det mulig at hun kan ha tatt søsterens side i gårdstvisten også og at hun har hjulpet til med drapsplanleggingen? Kan kjæresten hennes ha vært 180 mannen, men at han ikke våger å stå frem? Det ble jo trolig ringt fra hans kontor. Søsteren har jo valgt V’s side nå og de har god kontakt fortsatt. Anonymkode: b2d0b...baf 1
Simpson Skrevet 25. november 2018 #3844 Skrevet 25. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det vet jeg ikke. Kanskje det er den eneste butikken på mils omkrets som førte den skoen? Anonymkode: d551b...45b Det var fordi Lars bodde noen hundre meter unna i Frognerveien 38. 4
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #3845 Skrevet 25. november 2018 2 minutter siden, nordiskfigur skrev: Plante bevis og kaste mistanke uten å direkte gjøre det da eller? For hele greia her er jo at det ikke er så mange bevis direkte knyttet opp mot dem. Det er vitneutsagn, og deres egen telefonaktivitet, samt motiv, som har felt dem. Ikke plantede bevis Men V og P's manglende alibi grunnet nabo som mente at hundene ikke var der den natten etc, ble jo et problem for V og P. Anonymkode: d551b...45b
Little Pony Skrevet 25. november 2018 #3846 Skrevet 25. november 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var hundene der da avløseren kom? Kanskje noen hadde "lånt" (hentet og tatt med seg) hundene den natten, uten at Per og Veronica visste det, og Per og Veronica var hjemme hele natten? Anonymkode: d551b...45b 🙄 Seriøs?? 15
Frida Skrevet 25. november 2018 #3847 Skrevet 25. november 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eneste jeg vet er at jeg har noen skikkelig plagsomme f’er i hodet om dagen. Enig i at han er en skikkelig rar nøtt. Motiv må man jo ha for å i hvertfall si at man skal drepe noen i pinsa om vi antar at det er en «sannhet». Anonymkode: f8e23...c5e Skjønner hva du mener, og jeg er ganske enig i f`ene. Ser det som mer sannsynlig enn faren til Kristin. Han hadde ansvaret for sønnen hennes, så det er rart om han skal ta sjansen på å bli med på noe sånt som fast omsorgsperson for et lite barn. Men hvem vet.. Dessuten synes jeg det er mer sannsynlig at noen som står særlig Per nær er like opptatt av gården og dens skjebne som Per er. 3
Little Pony Skrevet 25. november 2018 #3848 Skrevet 25. november 2018 2 minutter siden, Frida skrev: Tror det var fordi den butikken solgte to par av samme type og samme størrelse samtidig. Og det er jo ganske uvanlig, selv om enkelte kunder kjøper to par når de finner en type sko de liker veldig godt. Ikke minst etter stengetid lillejulaften. Spesielt å ikke huske kunden. En annen ting er er at kallosjene til P ble faktisk funnet i et vann der et vitne hadde observert V med hundene morgenen etter drapet. Likevel velger V å påstå at hun ikke hadde parkert der hun hadde blitt observert. 😆 Hallo. Våkn opp, hvor dum tror hun folk er?? 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #3849 Skrevet 25. november 2018 3 minutter siden, nordiskfigur skrev: Det var fordi det ble kjøpt to par i samme størrelse Ok. Men har de funnet spor etter to par like sko på åstedet da? Ble det brukt to par like sko på åstedet? Husker dere om det om det ble anslått fotstørrelse på de vage sporene (som var uten skosåleavtrykk, men som var avsatt med helt tildekkede såler) som ble funnet på åstedet? Anonymkode: d551b...45b 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #3850 Skrevet 25. november 2018 Det har vært mye snakk om torpedoer i denne saken, relatert til Kristin og mulig deltagelse drapsnatten. Kan det være at de har vært involvert, men på en litt annen måte enn den man «naturlig» ville tenke i forhold til der fokuset blir rettet mot dem? Anonymkode: f8e23...c5e 2
Frida Skrevet 25. november 2018 #3851 Skrevet 25. november 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men V og P's manglende alibi grunnet nabo som mente at hundene ikke var der den natten etc, ble jo et problem for V og P. Anonymkode: d551b...45b Men hvordan kunne V og P forutse at manglende hunder ble et problem? Veronica sa selv at hun syntes ikke hundene gjødde mye, så hvordan kunne hun da tenke seg at naboene syntes de gjødde mye og derfor "savnet" bråket denne natta? 4
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #3852 Skrevet 25. november 2018 1 minutt siden, Little Pony skrev: Ikke minst etter stengetid lillejulaften. Spesielt å ikke huske kunden. Ikke så rart å ikke huske kunden, når det var over 1/2 år etter skosalget at etterforskerne fant frem til den butikken og tok kontakt med de. Anonymkode: d551b...45b 5
Frida Skrevet 25. november 2018 #3853 Skrevet 25. november 2018 3 minutter siden, Little Pony skrev: Ikke minst etter stengetid lillejulaften. Spesielt å ikke huske kunden. En annen ting er er at kallosjene til P ble faktisk funnet i et vann der et vitne hadde observert V med hundene morgenen etter drapet. Likevel velger V å påstå at hun ikke hadde parkert der hun hadde blitt observert. 😆 Hallo. Våkn opp, hvor dum tror hun folk er?? Nja, kanskje hun tror at om hun gjentar det mange nok ganger så blir det sant? 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #3854 Skrevet 25. november 2018 4 minutter siden, Frida skrev: Skjønner hva du mener, og jeg er ganske enig i f`ene. Ser det som mer sannsynlig enn faren til Kristin. Han hadde ansvaret for sønnen hennes, så det er rart om han skal ta sjansen på å bli med på noe sånt som fast omsorgsperson for et lite barn. Men hvem vet.. Dessuten synes jeg det er mer sannsynlig at noen som står særlig Per nær er like opptatt av gården og dens skjebne som Per er. Enig. Spinner videre på f’ene. Jeg har en nøtt jeg gjerne vil knekke, (nær sagt bokstavelig talt) med tanke på at det er utført et bestialsk trippeldrap, som er uløst. Anonymkode: f8e23...c5e 1
bullehurk Skrevet 25. november 2018 #3855 Skrevet 25. november 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med den yngste kirkemo søsteren? Jeg har lest tidligere at V ikke helt var en del av familien og at hun valgte å bo hos mormoren i stedet. Og jeg mener å ha lest at V hadde en manipulerende personlighet. Er det mulig at denne søsteren ikke helt passet inn i familien også og at hun holdt seg med V i steden? Kan hun ha blitt manipulert? Er det mulig at hun kan ha tatt søsterens side i gårdstvisten også og at hun har hjulpet til med drapsplanleggingen? Kan kjæresten hennes ha vært 180 mannen, men at han ikke våger å stå frem? Det ble jo trolig ringt fra hans kontor. Søsteren har jo valgt V’s side nå og de har god kontakt fortsatt. Anonymkode: b2d0b...baf Det har jeg tenkt på og. Dette "kontoret" hans så temmelig shabby ut, masse tomme ølflasker overalt og en masse papirer som lå å fløt. Han påsto å ha ringt 180 for å skaffe kunder, veldig tvilsomt. Jeg tror han er 180-mannen, alternativt Sverre eller Ole-Robert Kirkemo. 4
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #3856 Skrevet 25. november 2018 1 minutt siden, Frida skrev: Men hvordan kunne V og P forutse at manglende hunder ble et problem? Veronica sa selv at hun syntes ikke hundene gjødde mye, så hvordan kunne hun da tenke seg at naboene syntes de gjødde mye og derfor "savnet" bråket denne natta? Jeg sier ikke ar V og P forutså at det ble et problem. De som evt tok med seg hundene uten P og V's vitende, skjønte at det ville bli et problem for P og V. I dette eksempelet er V og P hjemme og totalt uvitende om gjerningspersonenes planer og uvitende om det som skal skje den natten. Anonymkode: d551b...45b
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #3857 Skrevet 25. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Enig. Spinner videre på f’ene. Jeg har en nøtt jeg gjerne vil knekke, (nær sagt bokstavelig talt) med tanke på at det er utført et bestialsk trippeldrap, som er uløst. Anonymkode: f8e23...c5e Hvem er F-ene? Anonymkode: d551b...45b 7
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #3858 Skrevet 25. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg sier ikke ar at V og P forutså at det ble et problem. De som evt tok med seg hundene uten P og V's vitende, skjønte at det ville bli et problem for P og V. I dette eksempelet er V og P hjemme og totalt uvitende om gjerningspersonenes planer og uvitende om det som skal skje den natten. Anonymkode: d551b...45b at Anonymkode: d551b...45b
Frida Skrevet 25. november 2018 #3859 Skrevet 25. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg sier ikke ar V og P forutså at det ble et problem. De som evt tok med seg hundene uten P og V's vitende, skjønte at det ville bli et problem for P og V. I dette eksempelet er V og P hjemme og totalt uvitende om gjerningspersonenes planer og uvitende om det som skal skje den natten. Anonymkode: d551b...45b Unnskyld, jeg misforstod hva du mente. Men tror ikke det er særlig sannsynlig at noen kan stjele to hunder uten at hundene lager et forferdelig leven slik at eieren våkner. Hundegården var bygget inntil huset, så den var veldig nær. 7
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #3860 Skrevet 25. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg sier ikke ar V og P forutså at det ble et problem. De som evt tok med seg hundene uten P og V's vitende, skjønte at det ville bli et problem for P og V. I dette eksempelet er V og P hjemme og totalt uvitende om gjerningspersonenes planer og uvitende om det som skal skje den natten. Anonymkode: d551b...45b Sier du noen tok hundene? Anonymkode: 3e70d...32a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå