Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Beklager, men synes et lite øyeblikk der, at det sto "Liar" på genseren hennes:)

liar.jpg

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Delgado said:

Beklager, men synes et lite øyeblikk der, at det sto "Liar" på genseren hennes:)

liar.jpg

Usaklig kommentar!! 

Anonymkode: e01e1...126

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, jenteanonym91 skrev:

Blitt fast «tradisjon» med frokost og gåten orderud hver søndag kl.9 :)

Litt usikker på hva som regnes som spoiler, i og med at episoden allerede ligger på nett-TV, så skriver i spoiler-felt for å være sikker. 

Vis skjult innhold

Hva tenker dere om kummen som vises i «neste episode» klippet? Virker jo veldig spennende. Enn om de faktisk finner våpenet! Vil man kunne anta at dette vil holdes «skjult» i media frem til neste episode? NRK og VG vet jo resultatet av undersøkelsene, politiet også går jeg utifra. Men om våpnene faktisk blir funnet, noe jeg ikke tørr håpe på, skulle man tru at ingen andre medier klarer å fange det opp?

Hadde de funnet våpenet hadde vi vist det for lenge siden. Dette er ikke noe de bare kunne holdt skjult med hensyn til serien.

• Liker 5
Skrevet
5 minutter siden, nordiskfigur skrev:

Hadde de funnet våpenet hadde vi vist det for lenge siden. Dette er ikke noe de bare kunne holdt skjult med hensyn til serien.

Tja, er du sikker? Politiet har vel ingen "plikt" til å opplyse media om slike ting umiddelbart? Mange andre bevis som ble funnet i denne saken tok det lang tid før media fikk hånd om. Og NRK og VG har jo ingen hensikt i å røpe dette før serien har gått? Isåfall må da kilder i NRK og VG gå til andre medier? Evt. de som de har vært å fjernet verandaen hos. 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun ble jo dopingtatt i fengselet også, men hevdet at det var fordi noen hadde utført et komplott mot henne eller at hun må ha drukket av flasken til noen som tok det (lol!!!). Nå var det mulig at preparatet hun ble avslørt på var for et stoff med uøsnkede effekter (mulig deg ikke var fettforbrennende) som kan gi henne troverdighet, men det er påfallende hvor uskyldig hun stadig hevder å være i ting som kan få konsekvenser for henne.

• Liker 5
Skrevet

Tipper noen Orderud folk leser denne tråden.

Anonymkode: df843...212

• Liker 7
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tipper noen Orderud folk leser denne tråden.

Anonymkode: df843...212

Både leser og kommenterer! 

Og flinke til å lage masse innlegg om ubetydelige spor, hause de opp så det blir veldig forvirrende.

Anonymkode: aa1fb...47d

• Liker 10
Skrevet
5 minutter siden, jenteanonym91 skrev:

Tja, er du sikker? Politiet har vel ingen "plikt" til å opplyse media om slike ting umiddelbart? Mange andre bevis som ble funnet i denne saken tok det lang tid før media fikk hånd om. Og NRK og VG har jo ingen hensikt i å røpe dette før serien har gått? Isåfall må da kilder i NRK og VG gå til andre medier? Evt. de som de har vært å fjernet verandaen hos. 

Ja, dette er jeg sikker på, da dette ville vært et såpass viktig funn at det ville startet ny etterforskning, og andre medier vile fanget opp resultatet av denne researchen. De kan ikke hemmeligholde slik, akkurat som at de for eksempel ikke kan lage en annen true crime dokumentar å komme over nye drepte under produksjonen av dokumentaren å hemmeligholde dette til det er sendt på tv. Dette er av såpass allmenn interesse at det ikke bare kan være eksklusivt materiale for en serieproduksjon

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Både leser og kommenterer! 

Og flinke til å lage masse innlegg om ubetydelige spor, hause de opp så det blir veldig forvirrende.

Nå er saken gjennomgått, tror du ikke politiet sporer det da? Tvilsomt at de blander seg inn i saken på nytt.

Anonymkode: d96ab...ccd

• Liker 1
Skrevet

Jeg så siste episode nå; hvem i all verden gjennomfører trippeldrap med platåsko??

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er saken gjennomgått, tror du ikke politiet sporer det da? Tvilsomt at de blander seg inn i saken på nytt.

Hva mener du? At politiet skulle spore denne tråden? 

Anonymkode: d551b...45b

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Politiet sitter ikke på denne tråden her, så set er nok heller debutantene her som er målet.

kanskje vedkommende tror at hvis folk flest tviler på dommen, så er det større sjanse å få gjenoppta saken.. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Politiet sitter ikke på denne tråden her, så set er nok heller debutantene her som er målet.

kanskje vedkommende tror at hvis folk flest tviler på dommen, så er det større sjanse å få gjenoppta saken.. 

Hvem er debutantene?

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så siste episode nå; hvem i all verden gjennomfører trippeldrap med platåsko??

Hvor fikk du vite om det med platåsko?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor fikk du vite om det med platåsko?

De viser skoene i dagens episode. Svarte sko med platåsåle. Kjøpt for 700 kr år stykk før lille julaften før drapet. 700 tilsvarer mye mer i dag pga inflasjon.

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg ikke de gjorde heller. Jeg tror den/de gikk i sokker under drapene (unngå å lage bråk), og så tok den/de på skoene etter drapene for å sette igjen spor som skulle vise størrelse 40.

Hvis det ikke var meningen det skulle være igjen noen sko-spor der, hadde de sørget for å dra sokkene skikkelig godt over skoene. Men det ble ikke gjort. Antar derfor at de med vilje satte igjen spor.

Anonymkode: c40bf...32c

• Liker 4
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg ikke de gjorde heller. Jeg tror den/de gikk i sokker under drapene (unngå å lage bråk), og så tok den/de på skoene etter drapene for å sette igjen spor som skulle vise størrelse 40.

Hvis det ikke var meningen det skulle være igjen noen sko-spor der, hadde de sørget for å dra sokkene skikkelig godt over skoene. Men det ble ikke gjort. Antar derfor at de med vilje satte igjen spor.

Du må gjerne synse og tro, det er sikkert mye mer riktig en det ekspert - etterforskerne har kommet frem til...

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De viser skoene i dagens episode. Svarte sko med platåsåle. Kjøpt for 700 kr år stykk før lille julaften før drapet. 700 tilsvarer mye mer i dag pga inflasjon.

Takk! Og de fotsporene fra de skosålene var ikke på gulvet ved det Kristian ble skutt i nakken, og de tror derfor at det var en annen der i tillegg som skjøt.

• Liker 2
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror de avtrykkene er av en sånn grad at det er usannsynlig at de bevist er plassert, at de knapt kan kalles avtrykk. De er mer tydelige med faktiske fotspor og en sokk som har delevis sklidd av.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...