Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja kanskje det, men nå var jo glasset faktisk knust i døra. Så de trengte vel ikke gjøre begge deler?

Anonymkode: 4df74...520

Hvis ikke glasset ble knust i ettertid, som Sandberg har teori om.

Anonymkode: d551b...45b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det programmet har jeg lett etter, men ikke funnet. Noen som har en lenk til det?

hun svenske, som påstår seg synsk, sa 2 stk stod utenfor og holdt vakt. Husker ikke hvor mange hun "så" av gjerningsmenn inne.

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, miss spjåk skrev:

hun svenske, som påstår seg synsk, sa 2 stk stod utenfor og holdt vakt. Husker ikke hvor mange hun "så" av gjerningsmenn inne.

Dette har ingen relevans. Hun «så» ingen. Hun fikk betalt for å «føle» at hun så noe....

Hvor lavt kan man synke her? Vi kan vel forholde oss til «faktaene» som legges frem i programmet uten å spinne av gårde med ren spekulasjon? Programmet er designet for at vi skal spekulere. Det får da holde. Vi trenger ikke demonstrere dumskap.

• Liker 11
Skrevet
2 minutter siden, miss spjåk skrev:

Nettopp. Noe mer, har du sett programmet?

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Rotemor skrev:

Dette har ingen relevans. Hun «så» ingen. Hun fikk betalt for å «føle» at hun så noe....

Hvor lavt kan man synke her? Vi kan vel forholde oss til «faktaene» som legges frem i programmet uten å spinne av gårde med ren spekulasjon? Programmet er designet for at vi skal spekulere. Det får da holde. Vi trenger ikke demonstrere dumskap.

Er det noen spesiell grunn til at du ikke ønsker at andre skal få se dette programmet som vi finner spennende? Bortsett fra at du mener det er pølsevev? En link til det programmet i denne tråden tar ingen skade av tenker jeg,

• Liker 5
Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen spesiell grunn til at du ikke ønsker at andre skal få se dette programmet som vi finner spennende? Bortsett fra at du mener det er pølsevev? En link til det programmet i denne tråden tar ingen skade av tenker jeg,

Det ødelegger tema i tråden. Det er jo ikke «min mening». Det er vitenskapelig basert påstand at det der er bullshit. De har jo skapt disse scenarioene... Det er TV!!! Det er bevist! Kan vi holde oss til saken?

https://www.side3.no/her-blir-de-klarsynte-avslort-4165575

Nå er vi vel ferdige med det ....!

Endret av Rotemor
  • Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Rotemor skrev:

Jeg svarte bare på hva en annen bruker spurte om, ro nå ned. En av de som har vært med i Fornemmelse for mord fant jo faktisk liket til en som var forsvunnet, etter at politiet hadde saumfart og lett lenge. linken er her. Så kan man jo tenke hva man vil. Flaks eller noe vi ikke kan forklare?😉

https://www.nettavisen.no/nyheter/hevder-klarsynt-fant-liket-i-skogbygda/8449497.html

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/RL83A/klarsynt-hevder-han-fant-liket-i-nes

• Liker 4
Skrevet

Det ødelegger tema i tråden. Det er jo ikke «min mening». Det er vitenskapelig basert påstand at det der er bullshit. De har jo skapt disse scenarioene... Det er TV!!! Det er bevist! Kan vi holde oss til saken?

Gjerne for meg 😀 Finne jeg den kan jeg lage en egen tråd om det 👍🏻 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, miss spjåk skrev:

Jeg svarte bare på hva en annen bruker spurte om, ro nå ned. En av de som har vært med i Fornemmelse for mord fant jo faktisk liket til en som var forsvunnet, etter at politiet hadde saumfart og lett lenge. linken er her. Så kan man jo tenke hva man vil. Flaks eller noe vi ikke kan forklare?😉

https://www.nettavisen.no/nyheter/hevder-klarsynt-fant-liket-i-skogbygda/8449497.html

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/RL83A/klarsynt-hevder-han-fant-liket-i-nes

La oss legge den i en egne tråd på forumet om vi finner den 😀

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Rotemor skrev:

Slutt å avspore da hvis du vil holde deg til saken! 

Skrevet
3 minutter siden, #Sunrise skrev:

Slutt å avspore da hvis du vil holde deg til saken! 

La oss heller bruke energien på å lete etter den 😉

• Liker 2
Skrevet

Tilbake til virkeligheten:

Noen innspill i saken?

Skrevet
32 minutter siden, #Sunrise skrev:

Med så mange gjetninger og rare teorier det er her inne, så er faktisk ikke "fornemmelse for mord" sin episode fra orderud går så dumt. 

Ok, da går jeg og spår i kaffegruten min. Resultatet kommer etter frokost i morgen. 

Anonymkode: f7739...fd5

• Liker 4
Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen innspill i saken?

Ja. Faktabaserte såklart. Du får bla tilbake...

Endret av Rotemor
  • Liker 1
Skrevet

Ja. Faktabaserte såklart. Du får bla tilbake...

Ja det får jeg nesten gjøre da, jeg liker fakta 😀

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Rotemor skrev:

Ja. Faktabaserte såklart.

Ok 😊 Har noen av dere kunnskap om og kan fortelle om hvordan etterforskere jobber generelt og  om hvordan de jobbet i denne saken, for å finne ut om hvilke dører og vinduer som ble brukt til å gå inn gjennom?

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan jobber etterforskerne for å finne ut om noen har gått inn gjennom et åpent vindu og en åpen dør og et vindu i lufteposisjon og en dør som har blitt låst opp med nøkkel? Hvordan går de frem for å finne ut dette?

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg sett brennpunktepisoden fra 2009, og vil oppfordre alle her inne til å gjøre det samme før dere konkluderer med noe som helst. 

Anonymkode: e01e1...126

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, tirben skrev:

Nei. Dette har jeg også lest.  Han ble først skutt i hjertet , så snudd og gitt nakkeskudd. 

Det er jeg fullt klar over. Det som blir påstått er at nakkeskuddet kommer etter at gjerningspersonene har forlatt rommet for å skyte Anne og Marie, og altså kommet tilbake igjen. Det er det ikke belegg for. Men ikke er det så viktig heller.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...