Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke mer sannsynlig at de dro raskt langt bort fra åstedet?

Anonymkode: d551b...45b

Jeg tenker at de kanskje ikke brukte fjellet, det er jo fort gjort å legge igjen biologiske spor der. Det er vel nevnt sikkert fordi det ligger i nær tilknytning til åstedet. Men med tanke på at de trolig brukte beskyttelsesutstyr og slikt tenker jeg at de ikke benyttet seg av det huset. Og skal man tro at damen som ble sett ved den grå bilen hadde noe med det å gjøre, som ikke hadde noe beskyttelsesutstyr på seg ja da kan jo alt ha skjedd rett i nærheten av åstedet. Men vi vet jo ikke at hun var med på det. Kanskje de tok av seg alt i en bil? 

Anonymkode: 4df74...520

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at de kanskje ikke brukte fjellet, det er jo fort gjort å legge igjen biologiske spor der. Det er vel nevnt sikkert fordi det ligger i nær tilknytning til åstedet. Men med tanke på at de trolig brukte beskyttelsesutstyr og slikt tenker jeg at de ikke benyttet seg av det huset. Og skal man tro at damen som ble sett ved den grå bilen hadde noe med det å gjøre, som ikke hadde noe beskyttelsesutstyr på seg ja da kan jo alt ha skjedd rett i nærheten av åstedet. Men vi vet jo ikke at hun var med på det. Kanskje de tok av seg alt i en bil? 

Ville en bil på veien til huset Fjellet være synlig for noen? 

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, Simpson skrev:

Baronen og Baronessen er mitt tips.

Er det et sted man ubemerket kan drive med slikt? 

Skrevet

Eller kanskje alle gikk ned til den stien ("fluktruten") og kledde seg om i skjul der, før de kanskje ble plukket opp av en bil? Eventuelt kan de ha blitt plukket opp av kvinnen med den grå bilen?

Når man går fra og til mellom den stien og kårboligen, er det kun i noen få sekunder at man kan bli sett (grunnet mye vegetasjon).

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Frida skrev:

Det er jeg usikker på. Men jeg mener at det er et stort hus ved innkjørselen til Fjellet fra Orderudvegen.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Frida skrev:

Alltid en risk selvfølgelig, men det er vel ikke et veldig bebodd område om man studerer kartet.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det et sted man ubemerket kan drive med slikt? 

Dengang drevet av de fra balkan du ikke tror har noe med drapene å gjøre.

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller kanskje alle gikk ned til den stien ("fluktruten") og kledde seg om i skjul der, før de kanskje ble plukket opp av en bil? Eventuelt kan de ha blitt plukket opp av kvinnen med den grå bilen?

Når man går fra og til mellom den stien og kårboligen, er det kun i noen få sekunder at man kan bli sett (grunnet mye vegetasjon).

Trolig noe slikt. Glemte en sokk da.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Simpson skrev:

Dengang drevet av de fra balkan du ikke tror har noe med drapene å gjøre.

Nettopp, Baronen på Baronessen ville vel vært ganske befolke natt til lørdag, så lett å bli sett av noen om du kommer drassende med en bag eller to kanskje? 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Simpson skrev:

Trolig noe slikt. Glemte en sokk da.

Sokken ble ikke funnet der.

Skrevet

Uansett hvor man kler seg om, vil man vel legge igjen biologiske spor, så det høres risikabelt ut å kle seg om i den stien og på andre steder nært åstedet. Jeg synes det høres mer sannsynlig ut at de har blitt hentet i bil uten å skifte klær etc først.

• Liker 1
Skrevet

Uansett hvor man kler seg om, vil man vel legge igjen biologiske spor, så det høres risikabelt ut å kle seg om i den stien og på andre steder nært åstedet. Jeg synes det høres mer sannsynlig ut at de har blitt hentet i bil uten å skifte klær etc først.

Noen av de flyktet i hverfall over fjellet, da sokken ble funnet der.

• Liker 1
Skrevet

Det sto noe om at noen hadde observert fremmede biler (som sto parkert?) i nærheten av kårstua.

Skrevet

Noen av de flyktet i hverfall over fjellet, da sokken ble funnet der.

Sokken ble funnet 10 eller 11 meter fra verandaen/terassen på baksiden av kårboligen, nær der veien (gangvei?) til Fjellet starter.

• Liker 1
Skrevet

Det sto noe om at noen hadde observert fremmede biler (som sto parkert?) i nærheten av kårstua.

OK. Da er det sikkert noen som har sjekket rundt det, tror du ikke?

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I denne saken greide politiet å ødelegge alle spor desverre. Sokken lå som på rød løper. Svakt av det lokale politiet.

• Liker 4
Skrevet

Sokken ble funnet 10 eller 11 meter fra verandaen/terassen på baksiden av kårboligen, nær der veien (gangvei?) til Fjellet starter.

Ok, da vet vi ikke om de gikk over til fjellet. Kanskje de gikk til de bilene du nevner?

• Liker 1
Skrevet

Jeg postet link til artikkel om det for noen timer siden. Det sto ikke noe om at politiet hadde sendt ut etterlysning av de bilene.

Skrevet
4 minutter siden, Simpson skrev:

I denne saken greide politiet å ødelegge alle spor desverre. Sokken lå som på rød løper. Svakt av det lokale politiet.

De ødela vel strengt tatt ikke alle. 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

" Vitner har sett biler rundt boligen til ekteparet i det aktuelle tidsrommet. Hvorfor har dere ikke etterlyst noen kjøretøyer?

- Vi har fått interessante observasjoner på biler i området, men vi mangler en skikkelig beskrivelse av bilene. Vi må være helt sikre før vi går ut med en etterlysning" https://www.dagbladet.no/nyheter/haper-vi-har-svaret/65524316

Ble de bilene etterlyst?

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Link  til  artikkelen over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...