Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mange spm og mulig svar. De slo inn vinduet i verandadøren, altså den på baksiden av huset hvor ingen vakter stod og hindret dem og gikk inn. 👍🏻😀

Anonymkode: 4df74...520

Sto vaktene på forsiden for å hindre noen i å gå inn? Hvem var vaktene på oppdrag for, om ikke for gjerningspersonene?

Anonymkode: d551b...45b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sto vaktene på forsiden for å hindre noen i å gå inn? Hvem var vaktene på oppdrag for, om ikke for gjerningspersonene?

Tror nok det var en spøk. :) 

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer vel når det kommer tenker jeg. Kanskje de driver og jobber med noen tips i saken som kan være av viktighet?

Du har rett. Hva gjør Milli og samarbeidspartnerne hans med tipsene som kommer inn? Vil enkelte tips som kommer inn til Milli i VG bli med i en videre etterforskning av saken? 

Skrevet
1 minutt siden, Frida skrev:

Tror nok det var en spøk. :) 

Takk! 😊

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Per Øyvind Fange skriver dette i svar til Samuel: "gitt at dommen er riktig, så er det ikke feil å anta at en femte- eller sjetteperson var involvert. Det kan i så fall enten være folk som har hatt interesse av å bidra, eller rene leiemordere som fikk penger." https://www.nrk.no/orderud/orderud-_-sporsmal-og-svar-1.14242569#/

Han forteller også om at det ikke er funnet mistenkelige pengeoverføringer, men at det var en del kontanter i omløp på den tiden og at fraværet av mistenkelige pengeoverføringer ikke kan utelukke at det eventuelt har blitt betalt penger.

Ja kanskje det var landsmøte i torpedoforeningen den natta? 

Men at det kan ha vært en 5-6 person ser jeg ikke bort i fra i det hele tatt. Men kanskje  på å lete etter dem et annet sted enn de hittil har gjort, tenker jeg. 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men at det kan ha vært en 5-6 person ser jeg ikke bort i fra i det hele tatt. Men kanskje  på å lete etter dem et annet sted enn de hittil har gjort, tenker jeg. 

Hm. Det var ingen bensinstasjoner, gatekjøkken el.l. i nærområdet som har ekspedert eller observert 2-6 mistenkelige personer den natten?

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Frida skrev:

Ja, nemlig! 👍🏻 Men hvorfor gjøre det enkelt når det kan gjøres akk så vanskelig...:)

Ja det kan du lure på. Ikke rart man fort kan «gå» seg bort 😀

Skrevet

Hvor er naturlig kjørerute til og fra Ekornstien, dersom man ikke ønsket å bli sett av mange?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har rett. Hva gjør Milli og samarbeidspartnerne hans med tipsene som kommer inn? Vil enkelte tips som kommer inn til Milli i VG bli med i en videre etterforskning av saken? 

Det kan ikke jeg svare på. Men det starter vel med en interesse for og så undersøker de om tipset/tipsene kan ha hold i seg. Vi får da håpe de bruker tips av mulig betydning til noe for å få løst gåten. Det er vel derfor serien er laget kanskje. 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hm. Det var ingen bensinstasjoner, gatekjøkken el.l. i nærområdet som har ekspedert eller observert 2-6 mistenkelige personer den natten?

Aner ikke, men jeg tipper gjerningsmenn som er gode på å planlegge drap ikke beveger seg inn på slike steder. Da kan man jo fort sitte i saksa.

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sandberg filer og filer. Snart 10 år siden han på Skup konferansen kom med sine nye vitner/spor/observasjoner og teorier. Ser ikke noe nytt etter det, på 10 år?

Ser bare 1 nyhet: V sier i podcast at P var ute i åkeren/onna drapsnatta. Så et gjenbrukt tiips Milli synes er svært interessant :  observasjon i Ekornveien/stien.

Litt ekkelt å tenke ihht Sandberg at drapene fortsetter i Orderudsaken : han har 2 nye drap relatert til saken

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Simpson skrev:

Sandberg filer og filer. Snart 10 år siden han på Skup konferansen kom med sine nye vitner/spor/observasjoner og teorier. Ser ikke noe nytt etter det, på 10 år?

Ser bare 1 nyhet: V sier i podcast at P var ute i åkeren/onna drapsnatta. Så et gjenbrukt tiips Milli synes er svært interessant :  observasjon i Ekornveien/stien.

Litt ekkelt å tenke ihht Sandberg at drapene fortsetter i Orderudsaken : han har 2 nye drap relatert til saken

Det et bra at Sandberg filer og filer. Kanskje han rent av finner løsningen på gåten snart? Det kommer nok stadig nye tips i saken tenker jeg. Og før eller siden kan det komme et av stor betydning. Jeg heie rop alle som ønsker å løse dette «mysteriet».

Ja det er i grunnen litt ekkelt å tenke på at folk som har drept før, kan komme til drepe igjen.

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror også det er flere enn 4. Og jeg tror denne Milli er svært interessert i å få løst denne saken. Og tips, pluss tilgang til alt materiale tror jeg kommer til å løse denne saken.

Det hadde vært flott.

Skrevet

Hvor dro gjerningspersonene til, da de forlot åstedet? Til et bolighus eller et annet slags lokale, for å fjerne spor fra seg selv m.m.?

Skrevet
1 minutt siden, Simpson skrev:

Det hadde vært flott.

Helt enig 😀

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor dro gjerningspersonene til, da de forlot åstedet? Til et bolighus eller et annet slags lokale, for å fjerne spor fra seg selv m.m.?

Huset på fjellet er vel nevnt som et slikt sted. Og så tok vel kanskje en eller flere personer med seg det de brukte og fikk kvittet seg med det. Om min teori skulle ha noe hold så kvittet de seg ikke med alt da. Det ble jo funnet en parykk, raggsokker, nylonstrømper i en bag. 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Baronen og Baronessen er mitt tips.

• Liker 2
Skrevet

Huset på fjellet er vel nevnt som et slikt sted. Og så tok vel kanskje en eller flere personer med seg det de brukte og fikk kvittet seg med det. Om min teori skulle ha noe hold så kvittet de seg ikke med alt da. Det ble jo funnet en parykk, raggsokker, nylonstrømper i en bag. 

Er det ikke mer sannsynlig at de dro raskt langt bort fra åstedet?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...