AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2921 Skrevet 21. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk! 😊 Google! Der sa du noe viktig! Har etterforskerne undersøkt datamaskinene til alle som har vært mistenkt i saken (og eventuelt venner/bekjente/familie av disse) for å se etter om noen av de datamaskinene har blitt brukt til å google diverse i forbindelse med drapsplanlegging og det å ikke legge igjen dna-spor/andre spor? Anonymkode: d551b...45b De trengte ikke det, de hadde Lars G 😀 Anonymkode: 4df74...520 2
mammahjarte Skrevet 21. november 2018 #2922 Skrevet 21. november 2018 Så trur dykk at saka blir gjenopptatt? 1
Frida Skrevet 21. november 2018 #2923 Skrevet 21. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk! 😊 Google! Der sa du noe viktig! Har etterforskerne undersøkt datamaskinene til alle som har vært mistenkt i saken (og eventuelt venner/bekjente/familie av disse) for å se etter om noen av de datamaskinene har blitt brukt til å google diverse i forbindelse med drapsplanlegging og det å ikke legge igjen dna-spor/andre spor? Anonymkode: d551b...45b Vet ikke om Google var den mest populære/brukte søkemotoren i 1999. Men politiet har nok undersøkt datamaskiner og det som undersøkes kan. 6
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2924 Skrevet 21. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk! 😊 Google! Der sa du noe viktig! Har etterforskerne undersøkt datamaskinene til alle som har vært mistenkt i saken (og eventuelt venner/bekjente/familie av disse) for å se etter om noen av de datamaskinene har blitt brukt til å google diverse i forbindelse med drapsplanlegging og det å ikke legge igjen dna-spor/andre spor? Anonymkode: d551b...45b google ble vel ikke brukt i 1999... Anonymkode: c71b9...3f9 3
Frida Skrevet 21. november 2018 #2925 Skrevet 21. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De trengte ikke det, de hadde Lars G 😀 Anonymkode: 4df74...520 Jo, men Veronica sa at hun etterhvert mistet troen på at Lars kunne noe særlig om datamaskiner 😏 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2926 Skrevet 21. november 2018 1 minutt siden, mammahjarte skrev: Så trur dykk at saka blir gjenopptatt? Nei, men jeg håper det. Anonymkode: 4df74...520 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2927 Skrevet 21. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: google ble vel ikke brukt i 1999... Anonymkode: c71b9...3f9 Hva brukte de i 1999? Anonymkode: d551b...45b
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2928 Skrevet 21. november 2018 Akkurat nå, Frida skrev: Jo, men Veronica sa at hun etterhvert mistet troen på at Lars kunne noe særlig om datamaskiner 😏 Stemmer det, mens Per hadde stor tiltro til ham og lot han få hjelpe til med å fikse på hans maskin. Vel og merke kom dette frem etter først å ha benektet det i lang tid. Og nå har jeg fått meg meg at et nick Veronicaorderud hevder at han aldri fikk noe hjelp, for Lars var det jo bare prat med. Anonymkode: 4df74...520 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2929 Skrevet 21. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Stemmer det, mens Per hadde stor tiltro til ham og lot han få hjelpe til med å fikse på hans maskin. Vel og merke kom dette frem etter først å ha benektet det i lang tid. Og nå har jeg fått meg meg at et nick Veronicaorderud hevder at han aldri fikk noe hjelp, for Lars var det jo bare prat med. Anonymkode: 4df74...520 Hvor kan man lese dette? Anonymkode: d551b...45b 2
Frida Skrevet 21. november 2018 #2930 Skrevet 21. november 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det sier seg selv. Når man kjenner en/flere av de dømte, vil de sitte på en annen informasjon som ikke er tilgjengelig for oss som ikke kjenner noen av de. Og det vil farge deres syn. Innlysende, spør du meg. Men kanskje du også kjenner noen av de? Anonymkode: bb132...be4 Det er ikke så innlysende for meg, sikkert mange som har møtt dem som ikke har et fastlåst syn på saken. Min erfaring er også at enkelte klarer å ha et nyansert syn på en sak selv om de vet om/kjenner personer i saken. Ikke mange som klarer det kanskje, men de finnes. Og bare spennende med mer informasjon, synes jeg. 5
Toiny Skrevet 21. november 2018 #2931 Skrevet 21. november 2018 2 minutter siden, mammahjarte skrev: Så trur dykk at saka blir gjenopptatt? Nope, jeg tror ikke. Har ventet nå i årevis at Sandberg skulle komme med disse oppsiktsvekkende nye opplysninger..., men syntes alt smuldrer opp. Til nå har jeg ikke hørt noe som endrer bildet . Og ender opp med at de 4 skyldige er dømt riktig. Hvem som har skutt tror jeg vi aldri får vite. 5
Frida Skrevet 21. november 2018 #2932 Skrevet 21. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor kan man lese dette? Anonymkode: d551b...45b Det stod noe om det under youtube-videoen jeg linket til tidligere i tråden. Der Veronica hadde kommentert under. 2
mammahjarte Skrevet 21. november 2018 #2933 Skrevet 21. november 2018 Just now, Toiny said: Nope, jeg tror ikke. Har ventet nå i årevis at Sandberg skulle komme med disse oppsiktsvekkende nye opplysninger..., men syntes alt smuldrer opp. Til nå har jeg ikke hørt noe som endrer bildet . Og ender opp med at de 4 skyldige er dømt riktig. Hvem som har skutt tror jeg vi aldri får vite. Enig, eg trur heller ikkje det kjem til å skje. Og ja vi vil nok aldri få vita kvem som har skutt. 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2934 Skrevet 21. november 2018 Akkurat nå, Frida skrev: Det stod noe om det under youtube-videoen jeg linket til tidligere i tråden. Der Veronica hadde kommentert under. Takk! 😊 Anonymkode: d551b...45b
tirben Skrevet 21. november 2018 #2935 Skrevet 21. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det latterlig når vedkommende beskrev at h*n kjenner K? Anonymkode: bb132...be4 H*n kan vel ha teorier om hva som skjedde der for det? Synes forøvrig h*n har hatt de mest reflekterte og begrunnede argumentene her inne. Mens du selv påstår at Per og Veronica er uskyldige fordi du "føler" det. 9
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2936 Skrevet 21. november 2018 2 minutter siden, tirben skrev: H*n kan vel ha teorier om hva som skjedde der for det? Synes forøvrig h*n har hatt de mest reflekterte og begrunnede argumentene her inne. Mens du selv påstår at Per og Veronica er uskyldige fordi du "føler" det. Det var snilt sagt 🌷 Anonymkode: 4df74...520 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2937 Skrevet 21. november 2018 4 minutter siden, mammahjarte skrev: Enig, eg trur heller ikkje det kjem til å skje. Og ja vi vil nok aldri få vita kvem som har skutt. Ikke la oss miste motet. Det finnes en 180-mann der ute. Om han blir funnet og satt under press så kan det hende gåten løses. Så kan vi håpe at en av de dømte tar sin tro på alvor og med det ikke risikerer evig fortapelse 👍🏻 Alt er mulig. Mirakler har skjedd før 😀 Anonymkode: 4df74...520 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2938 Skrevet 21. november 2018 2 minutter siden, tirben skrev: H*n kan vel ha teorier om hva som skjedde der for det? Synes forøvrig h*n har hatt de mest reflekterte og begrunnede argumentene her inne. Mens du selv påstår at Per og Veronica er uskyldige fordi du "føler" det. Jeg har ikke sagt noe om vedkommendes argumenter, men tenker at når h*n kjenner en/flere av de dømte, vil h*n sitte på en annen innsikt. Angående den siste setningen din: da har du ikke lest alt jeg har skrevet her. Jeg skrev dette tidlig i tråden, og ser at flere har hengt seg opp i det, var bl.a en anonym som kom med en kommentar til at jeg skrev "følte", kanskje det var deg...Iallefall: alt jeg har skrevet etter den kommentaren min, har vært basert på å lese om individene, deres bakgrunn, rettsaken osv. Så kan jeg jo til slutt legge til at å "føle" noe skal man heller ikke kimse av. Jeg har alltid hatt veldig god intuisjon, og som jeg og nevnte tidligere i tråden, "følte" jeg at den anonyme som idag skrev at h*n kjenner noen av de dømte, hadde en forbindelse til de dømte. Anonymkode: bb132...be4 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2939 Skrevet 21. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke sagt noe om vedkommendes argumenter, men tenker at når h*n kjenner en/flere av de dømte, vil h*n sitte på en annen innsikt. Angående den siste setningen din: da har du ikke lest alt jeg har skrevet her. Jeg skrev dette tidlig i tråden, og ser at flere har hengt seg opp i det, var bl.a en anonym som kom med en kommentar til at jeg skrev "følte", kanskje det var deg...Iallefall: alt jeg har skrevet etter den kommentaren min, har vært basert på å lese om individene, deres bakgrunn, rettsaken osv. Så kan jeg jo til slutt legge til at å "føle" noe skal man heller ikke kimse av. Jeg har alltid hatt veldig god intuisjon, og som jeg og nevnte tidligere i tråden, "følte" jeg at den anonyme som idag skrev at h*n kjenner noen av de dømte, hadde en forbindelse til de dømte. Anonymkode: bb132...be4 Grunnen til det siste du nevner, tror jeg, er at jeg faktisk presenterer noen hypoteser/fakta som faktisk kan være bokstavelig talt spikeren på hodet. Og da begynte du å tenke, hvordan vet vedkommende dette? Arrester meg gjerne om jeg tar feil. Om ikke, fortell meg gjerne hva i det jeg sa som ledet deg mot at jeg kunne kjenne noen av de involverte? Anonymkode: 4df74...520 4
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2940 Skrevet 21. november 2018 https://www.youtube.com/watch?v=iXPqLmyJ9ZM Anonymkode: bb132...be4 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå