Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bare lurte, siden du her skriver at andre er inhabile her. Hvem er det i såfall?

Anonymkode: 144c0...508

Jeg er ikke i denne tråden for å rette beskyldninger mot noen, slik det gjøres mot meg. Jeg sa vel strengt talt i saken, gjorde jeg ikke det? 

Anonymkode: 4df74...520

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan mene akkurat det du vil. Men for å få deg på en annen tanke så kan jeg jo si ar jeg tror Kristin er involvert i både attentatforsøk, planlegging av drap og utførelse. 

Fordi du kjenner henne.

Angående attentatene hadde de alle bevisene hos K og L.

Anonymkode: bb132...be4

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fordi du kjenner henne.

Angående attentatene hadde de alle bevisene hos K og L.

Det stemmer det siste du nevner og jeg tror de er skyldige/involverte i dem begge to. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke i denne tråden for å rette beskyldninger mot noen, slik det gjøres mot meg. Jeg sa vel strengt talt i saken, gjorde jeg ikke det? 

Det er i gen som  eskylder deg for noe galt :) 

Skrevet

Rett sted er viktig og til nå tror jeg de har bomma fryktelig i forhold til det, riktig skivebom vil jeg påstå 😀 Jeg vet ikke om det letes, jeg håper det 👍🏻

Det burde være en smal sak for etterforskere å spørre familie og slekt av Anne og nærmeste naboer til kårboligen om Anne brukte å besøke foreldrene og sove der hver pinse de siste årene. Det burde også være en smal sak for etterforskere å spørre familie og slekt av Anne om de visste noe om Annes planer og om Annes ombestemmelser i planene for den pinsen. 

Ble forresten leieboerne til Per og Veronica noen gang spurt om de hadde blitt oppringt av noen (evt 180-mannen) i den aktuelle perioden etter at 180-mannen hadde den samtalen med operatøren?

Anonymkode: d551b...45b

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er i gen som  eskylder deg for noe galt :) 

Jeg synes at å kalle meg inhabil er galt, for jeg er ikke det.

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det burde være en smal sak for etterforskere å spørre familie og slekt av Anne og nærmeste naboer til kårboligen om Anne brukte å besøke foreldrene og sove der hver pinse de siste årene. Det burde også være en smal sak for etterforskere å spørre familie og slekt av Anne om de visste noe om Annes planer og om Annes ombestemmelser i planene for den pinsen. 

Ble forresten leieboerne til Per og Veronica noen gang spurt om de hadde blitt oppringt av noen (evt 180-mannen) i den aktuelle perioden etter at 180-mannen hadde den samtalen med operatøren?

Kanskje Milli har informasjon om dette fra etterforskerne?

Skrevet

Kanskje Milli har informasjon om dette fra etterforskerne?

Kanskje, vi kan ikke svare på det her inne tror jeg om ikke noen sitter på inside info 😀 

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes at å kalle meg inhabil er galt, for jeg er ikke det.

Enig med deg, det er første gangen jeg har sett at noen på KG har blitt kalt inhabil i en sak. Og det er jo helt latterlig at noen i det hele tatt skulle være inhabil i denne saken. 

• Liker 5
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg vet hun ikke var det, siden jeg ha truffet henne ganske mange ganger. Og derfor vil jeg frem til at dette rusmisbruket hennes ikke nødvendigvis gjorde henne heeeelt irrasjonell og kanskje derfor ikke bør brukes som et argument i saken hele tiden.

Vil du fortelle oss litt om K ?

• Liker 1
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje moren "måtte" velge side pga faren. Har du hørt podcasten? 

Jada, jeg har hørt podcasten. Men jeg konkluderer ikke som du gjør, at moren måtte velge side. Har oppfattet moren som mer "sta og stri" enn faren. 

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, Frida skrev:

Enig med deg, det er første gangen jeg har sett at noen på KG har blitt kalt inhabil i en sak. Og det er jo helt latterlig at noen i det hele tatt skulle være inhabil i denne saken. 

Er det latterlig når vedkommende beskrev at h*n kjenner K?

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker litt sånn hva om de dreper igjen?

Anonymkode: 3e70d...32a

Skrevet
Akkurat nå, Frida skrev:

Jada, jeg har hørt podcasten. Men jeg konkluderer ikke som du gjør, at moren måtte velge side. Har oppfattet moren som mer "sta og stri" enn faren. 

Så du tror ikke på søstrenes forklaring om vold i oppveksten?

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, Frida skrev:

Takk 🌷

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, absolutt. Hvem som helst kan diskutere her, selv Veronica og Kristin, Per og Lars. KG har ingen regler for at noen ikke kan delta i en debatt eller i en tråd, ikke som jeg har fått med meg iallfall. 

Det er direkte latterlig å kalle en person for inhabil på et forum. 

• Liker 9
Skrevet

Du kan ikke kalle meg inhabil uten at du først da forsikrer deg om at jeg er det. Å kjenne Kristin er ikke nok til å anta at jeg er inhabil. Men la oss stoppe dette å gå videre og holde oss til det tråden skal omhandle 😀 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du tror ikke på søstrenes forklaring om vold i oppveksten?

Hvorfor skulle eventuell vold i oppveksten tvinge moren til å ta ene datterens side? Mor og far til Kristin er skilt for lenge siden. 

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker litt sånn hva om de dreper igjen?

Anonymkode: 3e70d...32a

Huffda, hvorfor går du rundt med de tankene?

Skrevet
13 minutter siden, Simpson skrev:

Vil du fortelle oss litt om K ?

Nei det ønsker jeg ikke, beklager.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...