Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig, men Kristin er beskrevet på en litt annen måte av enkelte, hun hallusinerte, ser dverger, lar sønnen sin i bare bleier, han blir reddet når hun holder ham uten for en terrasse osv osv. 

Anonymkode: 4df74...520

Tviler på at hun var konstant i en sånn tilstand 😬

Anonymkode: 144c0...508

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Helt enig, men Kristin er beskrevet på en litt annen måte av enkelte, hun hallusinerte, ser dverger, lar sønnen sin i bare bleier, han blir reddet når hun holder ham uten for en terrasse osv osv. 

Sønnen sin løpe rundt i bare bleier i nabolaget. Hun er beskrevet som helt ute av kontroll føle jeg da. Men det er jo ikke sikkert hun var det. Kan jo henne det også lyves om for å forsterke inntrykket av at hun er i stand til å drepe.

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det har jeg hørt, de snakker ofte om urettferdigheten i forhold til vendingen livet har tatt, er forbanna på Nav og samfunnet generelt. Men at de bruker de ordene for å beskrive sin frustrasjon har jeg aldri hørt noen av jeg kjenner (rusmisbrukere) ta i sin munn). Også alle tre etter hverandre da, ofte roter dem seg jo litt bort om de er heftig rusa. Men det er klart Kristin kan jo ha vært noe for seg selv hun. Jeg har jo snakket med henne en del ganger i ulike sammenhenger og det er ikke mitt inntrykk at hun kunne uttrykke seg slik, men hun kan jo ha glimta til da 😀

Ok, så du kjenner folkene i denne saken?

Rart, for jeg følte det, at du hadde forbindelser med de, måten du skriver her på.

Anonymkode: bb132...be4

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tviler på at hun var konstant i en sånn tilstand 😬

Ja jeg vet hun ikke var det, siden jeg ha truffet henne ganske mange ganger. Og derfor vil jeg frem til at dette rusmisbruket hennes ikke nødvendigvis gjorde henne heeeelt irrasjonell og kanskje derfor ikke bør brukes som et argument i saken hele tiden.

• Liker 5
Skrevet

Ok, så du kjenner folkene i denne saken?

Rart, for jeg følte det, at du hadde forbindelser med de, måten du skriver her på.

😀

Skrevet
6 timer siden, Frida skrev:

Nå var kun Kristin hans biologiske datter, Veronica hadde en annen far. Så slik sett er det vel ikke så rart at han tar Kristins side, selv om han hadde vært stefar til Veronica i hele oppveksten hennes. 

Jeg synes nok det er mer underlig at deres felles mor velger å ta parti kun for den ene datteren, Veronica. 

Kanskje moren "måtte" velge side pga faren. Har du hørt podcasten? 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg vet hun ikke var det, siden jeg ha truffet henne ganske mange ganger. Og derfor vil jeg frem til at dette rusmisbruket hennes ikke nødvendigvis gjorde henne heeeelt irrasjonell og kanskje derfor ikke bør brukes som et argument i saken hele tiden.

Du har sagt mye rart. Du sa hun ikke brukte sånne ord, for rusmisbrukere bruker ikke sånne ord sammen.  

Hva slags miljø hun henger i og hva slags nett ert hun har kan jo selvfølgelig være relevant.

• Liker 2
Skrevet

😀

Da er du jo inhabil...

• Liker 2
Skrevet

Da er du jo inhabil...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er du jo inhabil...

Nope, men jeg mener en del andre er det i denne saken. 

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min teori er P og V

Du har nettopp bekreftet at du har møtt K mange ganger, dermed tar jeg ikke dine meninger som seriøse lenger. Du er som sagt inhabil i denne saken. 

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På hvilken måte? Hvordan kan du si det? Vet du hva inhabil er?

• Liker 5
Skrevet

Jeg har bare lest intervjuer, hørt podcast , kunne ingenting om saken på 90 tallet, men synes den er interessant. 

Jeg tror utifra det jeg har lest at noen er uskyldig dømt. 

Håper de finner ut av det!

• Liker 2
Skrevet

Du har nettopp bekreftet at du har møtt K mange ganger, dermed tar jeg ikke dine meninger som seriøse lenger. Du er som sagt inhabil i denne saken. 

Du kan mene akkurat det du vil. Men for å få deg på en annen tanke så kan jeg jo si ar jeg tror Kristin er involvert i både attentatforsøk, planlegging av drap og utførelse. 

• Liker 7
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det viktige er vel at det letes?

Ettersom du har snakket med en person i saken; vet du om dette med Annes besøk hos foreldrene med overnatting i pinsen var en tradisjon eller ikke? Og kan du eventuelt fortelle om det her, hvis du vet?

Anonymkode: d551b...45b

• Liker 1
Skrevet

Ettersom du har snakket med en person i saken; vet du om dette med Annes besøk hos foreldrene med overnatting i pinsen var en tradisjon eller ikke? Og kan du eventuelt fortelle om det her, hvis du vet?

Aner ikke.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På hvilken måte? Hvordan kan du si det? Vet du hva inhabil er?

Selvfølgelig vet jeg det. Jeg er ikke noe mer inhabil enn det mange andre er i denne saken. Eller hva tenker du?

• Liker 5
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det viktige er vel at det letes?

Jeg vil nå si at det er veldig viktig å lete på rett sted! Helt tullete å bruke ressurser på å lete helt vilkårlig 🤪 men letes det noe i det hele tatt da? 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke.

Takk for svar! 😊

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bare lurte, siden du her skriver at andre er inhabile her. Hvem er det i såfall?

Skrevet

Jeg vil nå si at det er veldig viktig å lete på rett sted! Helt tullete å bruke ressurser på å lete helt vilkårlig 🤪 men letes det noe i det hele tatt da? 

Rett sted er viktig og til nå tror jeg de har bomma fryktelig i forhold til det, riktig skivebom vil jeg påstå 😀 Jeg vet ikke om det letes, jeg håper det 👍🏻

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...