AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2641 Skrevet 21. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ok skjønner. Mener du at V og P visste om han og det han planla? Du srev tidligere at K visste hvem han var. Anonymkode: bb132...be4 I min hypotese, så var det V og P som tok han med inn i planleggingen. Og dette var jo Kristin også med på. Derfor sier jeg at teoriene som blir lansert om at hun skulle frykt han ikke har rot i noe, om du skjønner? Anonymkode: 4df74...520 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2642 Skrevet 21. november 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan være viktig å finne ut hvem Marie hadde kontakt med tidligere, og som hun ikke hadde hatt kontakt med på lang tid (som mannen sa). han sa vel noe slikt som at Marie kom til å bli overrasket, for meg forventer hun ikke å høre fra. Anonymkode: d551b...45b 👍🏻 Anonymkode: 4df74...520 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2643 Skrevet 21. november 2018 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du gjorde ikke det. Jeg ønsket allikevel å presisere at jeg ikke hadde noen tanker om slekt. Takk for det du bidrar med! 😊 Du er en mye bedre tenker enn meg 😊 Anonymkode: d551b...45b Da er det naturlig å si slekt, ikke spesifisere siden av den, tenker jeg? Anonymkode: 4df74...520 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2644 Skrevet 21. november 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig. Har faren til K og V blitt undersøkt? Jeg sier ikke at det er han, jeg bare leste her at han har jobbet der tidligere og var endel på besøk hos Marie og Kristian. Jeg tenker ennå på det utsagnet V kom med, der hun sa at K skulle hevne seg på faren med å gjøre de attentatene? Jeg skjønner ikke det utsagnet, men jeg føler det ligger noe rart der, siden K var tydelig involvert i attentatene. De fant jo nesten alt av bevis hos K og L. Har du inntrykk av at det er en person som bor på gården eller i Oslo/Akershus som teleoperatøren mente han ringte fra? Anonymkode: bb132...be4 Han er i hverfall trolig mer sjekket i denne saken enn 180-mannen ingen vet hvem er, eller I følge han selv ingen kommer til å mistenke, tror du ikke? Anonymkode: 4df74...520 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2645 Skrevet 21. november 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: I min hypotese, så var det V og P som tok han med inn i planleggingen. Og dette var jo Kristin også med på. Derfor sier jeg at teoriene som blir lansert om at hun skulle frykt han ikke har rot i noe, om du skjønner? Anonymkode: 4df74...520 Jeg er ikke enig. Etter at jeg leste idag hvordan de ble dømt, tror jeg V og P er uskyldige. De var på nippet til og ikke bli dømt til medvirkning pga mangel på bevis, men så snudde riksadvokaten, brukte taktisk strategi for å la de alle være dømt til medvirkning, mens statsadvokatene mente de ikke skulle blitt dømt. Ola Thune husker godt at han likte det ikke, han forstod ikke hvorfor riksadvokaten gjorde dette, uten at de hadde noen flere bevis. Jeg anbefaler deg å se den youtube videoen jeg linket til tidligere her idag. Anonymkode: bb132...be4 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2646 Skrevet 21. november 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da er det naturlig å si slekt, ikke spesifisere siden av den, tenker jeg? Anonymkode: 4df74...520 Du har rett. Jeg beklager. Jeg misoppfattet noe du skrev. Jeg har ingen teorier om noen sider av slekten. Jeg formulerte meg veldig dumt. Anonymkode: d551b...45b 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2647 Skrevet 21. november 2018 18 minutter siden, miss spjåk skrev: Jeg tror jeg vet hvem du mistenker som 180 innringeren.. Om du tror det, forsøk å nøste. Mulig motiv, har han lagt noe spor etter seg i ettertid osv. som kan underbygge det du tror osv. Vær litt detektiv 😀 Anonymkode: 4df74...520
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2648 Skrevet 21. november 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er i hverfall trolig mer sjekket i denne saken enn 180-mannen ingen vet hvem er, eller I følge han selv ingen kommer til å mistenke, tror du ikke? Anonymkode: 4df74...520 Kan det være at 180 mannen snakket på vegne av noen andre? Anonymkode: bb132...be4 1
miss spjåk Skrevet 21. november 2018 #2649 Skrevet 21. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Om du tror det, forsøk å nøste. Mulig motiv, har han lagt noe spor etter seg i ettertid osv. som kan underbygge det du tror osv. Vær litt detektiv 😀 Anonymkode: 4df74...520 Jeg har prøvd å finne fram til disse sporene du har nevnt, men de fant jeg ikke 😊 tror bare vi tenker på samme person.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2650 Skrevet 21. november 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Betyr det at han kunne vært vokst opp der/på gård? Anonymkode: bb132...be4 Det har jeg ingen mening om. Jeg vet ikke hvor i landet det er vanlig å bruke de nevnte skjellsordene. Anonymkode: d551b...45b
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2651 Skrevet 21. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke enig. Etter at jeg leste idag hvordan de ble dømt, tror jeg V og P er uskyldige. De var på nippet til og ikke bli dømt til medvirkning pga mangel på bevis, men så snudde riksadvokaten, brukte taktisk strategi for å la de alle være dømt til medvirkning, mens statsadvokatene mente de ikke skulle blitt dømt. Ola Thune husker godt at han likte det ikke, han forstod ikke hvorfor riksadvokaten gjorde dette, uten at de hadde noen flere bevis. Jeg anbefaler deg å se den youtube videoen jeg linket til tidligere her idag. Anonymkode: bb132...be4 Jeg er litt sånn tro kan vi gjøre i kjerka jeg da 😀 Du er ikke uskyldig selv om det ikke er bevist til 100%, om du skjønner? Anonymkode: 4df74...520 6
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2652 Skrevet 21. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan det være at 180 mannen snakket på vegne av noen andre? Anonymkode: bb132...be4 Som at noen hadde bedt han om å si de tingene til 180-operatøren? Anonymkode: d551b...45b
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2653 Skrevet 21. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan det være at 180 mannen snakket på vegne av noen andre? Anonymkode: bb132...be4 I min hypotese nei, og det sier jeg fordi jeg tror jeg vet hvem denne mannen er. Og jeg tror han var direkte involvert pga personlige relasjoner og det han selv sier i samtalen. Anonymkode: 4df74...520 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2654 Skrevet 21. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Som at noen hadde bedt han om å si de tingene til 180-operatøren? Anonymkode: d551b...45b Tja, det er litt vanskelig å tro det i og med at han snakker i jeg-form. Og han sier han kommer TV og greier i forhold til det han skal gjøre? Hvem tror du evnt han skulle ringe på vegne av da? Anonymkode: 4df74...520 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2655 Skrevet 21. november 2018 5 minutter siden, miss spjåk skrev: Jeg har prøvd å finne fram til disse sporene du har nevnt, men de fant jeg ikke 😊 tror bare vi tenker på samme person. OK 😀 Tenke videre om du synes det er spennende 😀 Anonymkode: 4df74...520
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2656 Skrevet 21. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er litt sånn tro kan vi gjøre i kjerka jeg da 😀 Du er ikke uskyldig selv om det ikke er bevist til 100%, om du skjønner? Anonymkode: 4df74...520 Selvsagt skjønner jeg det, men når jeg så den videoen, følte jeg ennå mer på at det har vært andre krefter bak. Det var allerede da stilt store spørsmål til hvorfor riksadvokaten gjorde dette. Han grublet på det i romjulen. Saken ble definitivt ikke løst, og det har vært mye dårlig og slett etterforskning...spor som aldri ble fulgt opp osv. Så når de da, etter at statsadvokatene mente de skulle henlegge, plutselig alle ble dømt for medvirkning, og der stoppet det opp på en måte. Jeg håper virkelig saken blir gjenopptatt. Anonymkode: bb132...be4 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2657 Skrevet 21. november 2018 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan være viktig å finne ut hvem Marie hadde kontakt med tidligere, og som hun ikke hadde hatt kontakt med på lang tid (som mannen sa). han sa vel noe slikt som at Marie kom til å bli overrasket, for meg forventer hun ikke å høre fra. Anonymkode: d551b...45b Dette er feil. 180-mannen sa ikke dette. 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men 180-mannen sa vel ikke noe om at han tidligere har hatt kontakt med Marie i det hele tatt?! Og hvis de aldri har hatt kontakt før, og han ringte til henne, ville hun nok blitt veldig overrasket! Anonymkode: d551b...45b 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skrev jo først at han ikke hadde hatt kontakt med Marien på lang tid, så han må jo ha møtt/kjent henne litt? Anonymkode: bb132...be4 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, jeg skrev det. Men plutselig kom jeg på at jeg ikke husker å ha lest det noe sted. Jeg har muligens bare feiltolket noe av det som sto om hva 180-mannen sa til operatøren. Anonymkode: d551b...45b Viktig! Altså trenger ikke 180-mannen å ha hatt kontakt med Marie noen gang tidligere i det hele tatt. Anonymkode: d551b...45b 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2658 Skrevet 21. november 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har rett. Jeg beklager. Jeg misoppfattet noe du skrev. Jeg har ingen teorier om noen sider av slekten. Jeg formulerte meg veldig dumt. Anonymkode: d551b...45b Ingen skade skjedd 👍🏻😀 Anonymkode: 4df74...520 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2659 Skrevet 21. november 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som at noen hadde bedt han om å si de tingene til 180-operatøren? Anonymkode: d551b...45b For å villede? Jeg vet ikke, men samtalen var jo veldig rar, med tanke på at en personen sa han skulle gjøre noe som faktisk skjedde. Det er vel ikke vanlig at drapsmenn gjør det...Derfor mener jeg at det kan ligge mye rart her... Anonymkode: bb132...be4 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2660 Skrevet 21. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja, det er litt vanskelig å tro det i og med at han snakker i jeg-form. Og han sier han kommer TV og greier i forhold til det han skal gjøre? Hvem tror du evnt han skulle ringe på vegne av da? Anonymkode: 4df74...520 Jeg tror ikke noe om det. Men noe av det 180-mannen sa sammenfaller med ting som noen andre har sagt. Anonymkode: d551b...45b 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå