AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #781 Del Skrevet 9. november 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skulle det ikke det? Det koster dem vel ingenting å lyve i retten når det har blitt gjort mange ganger tidligere. De kan bare vinne på det. Taper de har de uansett sonet. Vinner de kan de motta erstatning. Anonymkode: ca87b...029 Hvis du leste det jeg skrev, har det også noe å si hvordan man er som person. Er man et åndelig menneske, er ikke økonomi alt i verden. Da tenker man "større" rundt ting. Anonymkode: bb132...be4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 9. november 2018 #782 Del Skrevet 9. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du leste det jeg skrev, har det også noe å si hvordan man er som person. Er man et åndelig menneske, er ikke økonomi alt i verden. Da tenker man "større" rundt ting. Anonymkode: bb132...be4 Veldig åndelig å ønske svigerforeldrene døde. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #783 Del Skrevet 9. november 2018 Hva med blodsporet? Var det ikke funnet blod som ikke matchet med noen av de drepte? Husker dere hvor dette blodet var avsatt? Anonymkode: d551b...45b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #784 Del Skrevet 9. november 2018 Å skrive det hun gjorde i dagboka, er ikke det samme som å ta livet av noen. Hun skrev jevnlig dagbok, og det er en fin måte å få ut , også vonde følelser på. Hun hadde en vanskelig oppvekst, og lærte av bestemora at det er en god måte å få utløp for sine følelser på. Hun leste masse. Hun er en dyp person, som tenker over ting. Å gå til det skrittet å henrette noen, er noe ganske annet. Anonymkode: bb132...be4 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #785 Del Skrevet 9. november 2018 35 minutter siden, AnonymBruker said: Folk som misbruker rus, kan være ustabile, uten at jeg ønsker å legge skyld på noen. For jeg synes mye er gåtefullt i denne saken. Jeg vil også tro at har man tatt livet av noen, og sonet mange år i fengsel, vil man ikke bruke de neste årene på å ta saken opp igjen, hvis det ikke ligger noe mer bak. Dette kan man selvsagt aldri vite ( ser at flere her spekulerer i økonomisk gevinst ), men jeg opplever ikke Veronica som mange andre her gjør. Hun virker åndelig, og ei som tenker over ting. Anonymkode: bb132...be4 Per Orderud bor på et lite sted. Han er dømt og har sonet for å drepe foreldrene og søsteren sin. Folk liker ikke sånt. Han har all mulig grunn til å prøve å så en liten tvil om skyldspørsmålet. Det finnes absolutt intet gåtefullt i denne saken. Det er plankekjøring. Anonymkode: ca787...938 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #786 Del Skrevet 9. november 2018 15 minutter siden, AnonymBruker said: Hva med blodsporet? Var det ikke funnet blod som ikke matchet med noen av de drepte? Husker dere hvor dette blodet var avsatt? Anonymkode: d551b...45b Slutt å tøyse. Vær så snill. Anonymkode: ca787...938 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #787 Del Skrevet 9. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Slutt å tøyse. Vær så snill. Anonymkode: ca787...938 Jeg tøyser ikke. Jeg visste ikke. Anonymkode: d551b...45b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #788 Del Skrevet 9. november 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Per Orderud bor på et lite sted. Han er dømt og har sonet for å drepe foreldrene og søsteren sin. Folk liker ikke sånt. Han har all mulig grunn til å prøve å så en liten tvil om skyldspørsmålet. Det finnes absolutt intet gåtefullt i denne saken. Det er plankekjøring. Anonymkode: ca787...938 Nei, det er ikke "plankekjøring". Privatetterforsker Sandberg har avdekket åtte justimord! Han tar ikke saker han ikke tror på. Denne saken er gåtefull. Anonymkode: bb132...be4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #789 Del Skrevet 9. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Nei, det er ikke "plankekjøring". Privatetterforsker Sandberg har avdekket åtte justimord! Han tar ikke saker han ikke tror på. Denne saken er gåtefull. Anonymkode: bb132...be4 Hvorfor Sandberg tar i denne saken, vet ikke jeg, men jeg gjetter på at han blir presset til det. Anonymkode: ca787...938 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #790 Del Skrevet 9. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor Sandberg tar i denne saken, vet ikke jeg, men jeg gjetter på at han blir presset til det. Anonymkode: ca787...938 Hvem skulle presse han og hvordan og hvorfor? Anonymkode: d551b...45b 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #791 Del Skrevet 9. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Per Orderud bor på et lite sted. Han er dømt og har sonet for å drepe foreldrene og søsteren sin. Folk liker ikke sånt. Han har all mulig grunn til å prøve å så en liten tvil om skyldspørsmålet. Det finnes absolutt intet gåtefullt i denne saken. Det er plankekjøring. Anonymkode: ca787...938 Å være skråsikker er ikke det samme som å sitte på sannheten... Anonymkode: bb132...be4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hamhamham Skrevet 9. november 2018 #792 Del Skrevet 9. november 2018 Sandberg knytter «en person han ikke vil navngi» til drapene, altså. Spøkelseskladden, kanskje? Nå må Sandberg se å fortelle hva han mener å vite, dette begynner å bli en parodi. Så mange mystiske folk som liksom skal være involvert, men hvem de er og hvorfor de skulle ha noen interesse av å drepe de tre, nei, det er visst ikke så viktig. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #793 Del Skrevet 9. november 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan skulle liksom en jugoslav vite at Anne sov hos sine foreldre akkurat denne natten? Og hvorfor drepe to personer til, når det kun er én man egentlig har tenkt å drepe? Anonymkode: 4c0df...1a2 Hva med da noen prøvde å tenne på oppgangen til Anne? Politiet fant 5kg propanapparat som stod og lekket. Noen hadde tømt bensin i oppgangen og forsøkt å tenne på. Hvis det hadde oppstått brann ( som forsøk på mordbrann, som politiet etterforsket det som, ca mindre enn en måned etter dynamitten som ble funnet under bilen hennes ), ville sannsynligvis mange andre som bodde der, også blitt rammet...Brann i en oppgang... Etter det siste attentatforsøket, hevdet Per Paust at han også hadde blitt overfallt av en ukjent person i 1996 da han skulle gå inn i leiligheten sin( dvs to år før attentatene ). Anonymkode: bb132...be4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #794 Del Skrevet 9. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva med da noen prøvde å tenne på oppgangen til Anne? Politiet fant 5kg propanapparat som stod og lekket. Noen hadde tømt bensin i oppgangen og forsøkt å tenne på. Hvis det hadde oppstått brann ( som forsøk på mordbrann, som politiet etterforsket det som, ca mindre enn en måned etter dynamitten som ble funnet under bilen hennes ), ville sannsynligvis mange andre som bodde der, også blitt rammet...Brann i en oppgang... Etter det siste attentatforsøket, hevdet Per Paust at han også hadde blitt overfallt av en ukjent person i 1996 da han skulle gå inn i leiligheten sin( dvs to år før attentatene ). Anonymkode: bb132...be4 Anne og hennes far Kristian mistenkte Veronica og Per til å stå bak attentatforsøkene. Dette kommer blant annet frem i Annes dagboksnotater, der hun bl.a. skrev "Arvemotivet står sterkest for meg." https://www.dagbladet.no/nyheter/levde-maneder-i-frykt/65775764 Anonymkode: 4c0df...1a2 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #795 Del Skrevet 9. november 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anne og hennes far Kristian mistenkte Veronica og Per til å stå bak attentatforsøkene. Dette kommer blant annet frem i Annes dagboksnotater, der hun bl.a. skrev "Arvemotivet står sterkest for meg." https://www.dagbladet.no/nyheter/levde-maneder-i-frykt/65775764 Anonymkode: 4c0df...1a2 Mistanker er ikke det samme som en sannhet. Du svarte heller ikke på det jeg kommenterte, da du stilte spørsmålet tidligere hvorfor en jugoslav kunne vite at Anne sov hos foreldrene den natten, og hvorfor alle ble tatt. Hvorfor prøvde noen å tenne på en hel oppgang der mange kunne blitt rammet? Hvem overfalte Per Paust to år før attentatene og hvorfor? Tipper han hadde gjenkjent hvis det var noen han kjente... Anonymkode: bb132...be4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #796 Del Skrevet 9. november 2018 54 minutter siden, Hamhamham skrev: Sandberg knytter «en person han ikke vil navngi» til drapene, altså. Spøkelseskladden, kanskje? Nå må Sandberg se å fortelle hva han mener å vite, dette begynner å bli en parodi. Så mange mystiske folk som liksom skal være involvert, men hvem de er og hvorfor de skulle ha noen interesse av å drepe de tre, nei, det er visst ikke så viktig. Når man skal prøve å avdekke en så kjent , kompleks og omfattende sak, er det klokt å holde kortene tett til brystet. Anonymkode: bb132...be4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #797 Del Skrevet 9. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mistanker er ikke det samme som en sannhet. Du svarte heller ikke på det jeg kommenterte, da du stilte spørsmålet tidligere hvorfor en jugoslav kunne vite at Anne sov hos foreldrene den natten, og hvorfor alle ble tatt. Hvorfor prøvde noen å tenne på en hel oppgang der mange kunne blitt rammet? Hvem overfalte Per Paust to år før attentatene og hvorfor? Tipper han hadde gjenkjent hvis det var noen han kjente... Anonymkode: bb132...be4 Fordi "Hva med da noen prøvde å tenne på oppgangen til Anne?" ikke er et ordentlig spørsmål. Har heller aldri sagt at å mistenke er det samme som en sannhet. Anonymkode: 4c0df...1a2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #798 Del Skrevet 9. november 2018 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mistanker er ikke det samme som en sannhet. Du svarte heller ikke på det jeg kommenterte, da du stilte spørsmålet tidligere hvorfor en jugoslav kunne vite at Anne sov hos foreldrene den natten, og hvorfor alle ble tatt. Hvorfor prøvde noen å tenne på en hel oppgang der mange kunne blitt rammet? Hvem overfalte Per Paust to år før attentatene og hvorfor? Tipper han hadde gjenkjent hvis det var noen han kjente... Anonymkode: bb132...be4 Noen kunne ha avlyttet telefoner og ha spanet på Anne? Anonymkode: d551b...45b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #799 Del Skrevet 9. november 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor Sandberg tar i denne saken, vet ikke jeg, men jeg gjetter på at han blir presset til det. Anonymkode: ca787...938 Dine argumentasjoner holder dessverre ikke mål... Anonymkode: bb132...be4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #800 Del Skrevet 9. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fordi "Hva med da noen prøvde å tenne på oppgangen til Anne?" ikke er et ordentlig spørsmål. Har heller aldri sagt at å mistenke er det samme som en sannhet. Anonymkode: 4c0df...1a2 Jo, for du stilte spørsmålet. hvorfor en ukjent ville ta alle, og det samme tilfellet var jo da noen prøvde å tenne på oppgangen, da det ville sannsynligvis ha rammet mange. Anonymkode: bb132...be4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå