cilla89 Skrevet 9. oktober 2018 #21 Skrevet 9. oktober 2018 Støtter de andre her, du finner mange bedre alternativer i Oslo, til samme prisen. Vet ikke om det er lunsj eller middag dere er ute etter? Burger, biff eler fisk dere foretrekker? Går jeg på Egon er det fordi jeg skal ha en kjapp lunsj, f.eks club sandwich. Det er gjerne bråkete og lite intimt. Synes personlig ikke noe om å måtte gå til kassen selv heller når jeg er på date, men det er så klart de som ikke er enig med meg der. 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #22 Skrevet 9. oktober 2018 Egon er litt harry for en date, tenker jeg. Men jeg tror Egon er populært for folk fra distriktet. Anonymkode: 8be68...14d 6 1
ajarRun Skrevet 9. oktober 2018 #23 Skrevet 9. oktober 2018 37 minutter siden, M71 skrev: Skal dere på lunsjdate i helgen, så er et stalltips å gå for en afternoon tea på en av de plassene som har det (bord må som regel bestilles) med et par glass champagne. Da ender dere opp rundt 500-600 per person og ruller ut passe småsusete og fornøyde Husker når jeg dro ut med eksen. De gikk 3-4 enheter og tre flasker vin...
Guidet Kvinne Skrevet 9. oktober 2018 #24 Skrevet 9. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Egon er litt harry for en date, tenker jeg. Men jeg tror Egon er populært for folk fra distriktet. Anonymkode: 8be68...14d For en viss type folk fra distriktet, ja. Jeg synes bare det er så trist når det finnes så uendelig mye annet som både er bedre og gjerne billigere. Oslo er jo en fantastisk matby! Samtidig er det kanskje krevende å orientere seg? Bare vær klar over at Egon er veikro møter McDonalds; maten er halvfabrikata og prisen er drøy. Du kan få en treretter andre steder til samme pris som en hovedrett på Egon. Jeg går av og til innom McDonald's jeg altså, men det er i det minste ærlig konsept: drittmat til en billig penge. Egon later som noe de ikke er. 4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #25 Skrevet 9. oktober 2018 Dra heller på olivia Aker brygge. Billig og bra! Anonymkode: 92bc8...60e 4 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #26 Skrevet 9. oktober 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Egon har veldig dyr og veldig dårlig mat. Hilsen Egon-ansatt. Anonymkode: e6bc2...833 Ikke helt enig. Hilsen Kongen. Anonymkode: d0035...085 3
Paddepia Skrevet 10. oktober 2018 #27 Skrevet 10. oktober 2018 (endret) Det er som oftest ledig bord men kan være fullt på fredager og lørdager på kvelden, plutselig er det både en jobblag og en bursdagsmiddag der for eksempel som fyller opp. På ettermiddagen har det alltid vært ledig, eller kveld ukedag når jeg har vært der Noen av bordene er i slags båser og kroker, men man skal ikke drive å råkline og runke hverandre på restaurant fordet for det kan ødelegge hele kvelden og matlysten til de andre gjestene. Man skal te seg med respekt men å holde hender og nusse og ha intime samtaler med lavt lydnivå går fint Liker Egon som et uformelt datested, er så lun og hjemmekoselig atmosfære der syntes jeg og å dele en Party Platter til forrett kan være veldig "romantisk"/koselig. Må ikke dra på dyr biff og krabbe restaurant hver gang! Enig i at om det blir egon hver gang er det litt harry, men i blandt er hyggelig. Både burgerne, pastaen, sanwichene og pizzaen er god. Mye bedre enn peppes og fridays! (fridays er jo toppen av harry så der holder jeg meg unna) Andre restauranter i sentrum er ofte enten veldig fancy og lyse i interiør og belysning og, som gjør det mer anspent, eller veldig formelle og dyre, som gjør det mer påtatt å være der. Man vil jo kunne slappe av og hygge seg og være seg selv Endret 10. oktober 2018 av Paddepia 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #28 Skrevet 10. oktober 2018 8 hours ago, AnonymBruker said: Bestill heller på Døgnvill. Bedre mat, billigere, kortreist og som nevnt over her, du slipper å servere deg selv. Anonymkode: 6f32f...a75 8 hours ago, Guidet Kvinne said: Egon Byporten? Eller finnes det flere? og helt ærlig, hvorfor vil du på Egon av alle steder? Oslo er jo full av spisesteder der 98 prosent er bedre enn Egon. Finn et annet sted, og ja, bestill bord. 8 hours ago, AnonymBruker said: Nei! Egon har ikke veldig god mat. Det er seriøst fast food til 3-400 for hovedrett. Ikke kast penger bort. Det er SÅ mange fine plasser i Oslo, bare bruk trip advisor og bestill bord. Mange steder har de to og treeetters til 300 og 500. Rimeligere enn Egon ofte. Anonymkode: 30874...be6 8 hours ago, AnonymBruker said: Bestill heller på Døgnvill. Bedre mat, billigere, kortreist og som nevnt over her, du slipper å servere deg selv. Anonymkode: 6f32f...a75 For noe tull. Egon på Paleet er jo perfekt for dates. God mat, dempet belysning og trivelig atmosfære. Anonymkode: c0605...6d8
Antoinette Skrevet 10. oktober 2018 #29 Skrevet 10. oktober 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenkte den ja bare hørt det er veldig god mat der, men de som sa det bor ikke i Oslo, så kanskje ikke så mye å velge mellom der de bor. Bestiller uansett bord da, takk for tips. Anonymkode: a6d6d...1e3 "veldig god mat der" - HJELP nei. 4
Måbarefåsiat... Skrevet 10. oktober 2018 #30 Skrevet 10. oktober 2018 Da er Hard Rock hakket hvassere...
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #31 Skrevet 10. oktober 2018 5 timer siden, Måbarefåsiat... skrev: Da er Hard Rock hakket hvassere... For et bråkete, utrivelig, stressende og harry sted... Anonymkode: 17620...f8b 2
Måbarefåsiat... Skrevet 10. oktober 2018 #32 Skrevet 10. oktober 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: For et bråkete, utrivelig, stressende og harry sted... Anonymkode: 17620...f8b Godt vi er forskjellige, ikke sant?
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #33 Skrevet 10. oktober 2018 1 minutt siden, Måbarefåsiat... skrev: Godt vi er forskjellige, ikke sant? Ja det har du rett i Ellers hadde verden vært utrolig kjedelig. Så lenge vi alle er enige i de store tingene som krig og fred og likestilling og rettferdighet og sånn så bør forskjellene mellom oss hylles og inspirere Kanskje jeg til og med skal vurdere å gi hardrock en ny sjanse Anonymkode: 17620...f8b
Apekatten Skrevet 10. oktober 2018 #34 Skrevet 10. oktober 2018 Jeg synes Egon er en uformell, grei plass. Relativt god mat til en grei pris. Eneste minuset er at man må gå til kassen for å bestille. Jeg liker at de tar bestilling ved bordet. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #35 Skrevet 17. juni 2021 Er det reservasjon på Egon nå? Anonymkode: dd01e...e26
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #36 Skrevet 17. juni 2021 Støtter forslag om Olivia Aker Brygge eller Tjuvholmen om dere ønsker en restaurant med grei mat og atmosfære men som er enkel og grei hvis man ikke er vant til å gå mye ut. Hvis dere ønsker ca samme område som byporten er det flere restauranter i samme kvartal som nye Deichman bibliotek ved operaen, brasseri rivoli på Munchs brygge, ellers feks ostebutikken, ben Redik, markveien mat og vinhus, trattoria populare eller Le Benjamin på Grunerløkka, L’ardoise på Bislett, synes det er flere fine steder ved/på youngstorget, litt avhengig av hva slags type mat og stemning dere liker. Mange andre fine steder i Oslo også selvsagt, nevnte bare noen jeg kom på i farten som kunne erstatte Egon og som du kan sjekke ut på nett. Personlig ville jeg gått for hyggelig sted hvor det er mulighet for vin og litt mat som kan deles (ikke nødvendigvis noe veldig avansert) hvis det er en av de første datene. Og valgt utifra været, i sol og varmt vær frister andre steder enn i mer «innevær»! Anonymkode: 01f8d...814 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #37 Skrevet 17. juni 2021 Og der skjønte jeg at TS sikkert har spist for lengst…😂 Anonymkode: 01f8d...814 6 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #38 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det reservasjon på Egon nå? Anonymkode: dd01e...e26 Prøv google kanskje, finne nettsiden til Egon. Vil tro du finner info der. Som på de fleste andre restauranter. Anonymkode: 9f107...ee8 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #39 Skrevet 17. juni 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Og der skjønte jeg at TS sikkert har spist for lengst…😂 Anonymkode: 01f8d...814 Nei da, han står å ventet i kø enda. Anonymkode: 36780...d79 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #40 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Nei da, han står å ventet i kø enda. Anonymkode: 36780...d79 Hva gjør man ikke for litt eksklusiv Egon-mat rett fra mikroen. Anonymkode: a60e5...27e 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå