Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man bestille bord for par i forveien på lørdager, eller er det som regel ledig bord? Er det god plass for litt intimitet, eller er det klassisk veldig fullt? Er i Oslo så ser for meg at det er helt fullt :) 

Anonymkode: a6d6d...1e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare turister som drar dit, så det er neppe fullt.

Anonymkode: dccf2...be2

• Liker 14
Skrevet

Egon Byporten? Eller finnes det flere? 

og helt ærlig, hvorfor vil du på Egon av alle steder? Oslo er jo full av spisesteder der 98 prosent er bedre enn Egon. Finn et annet sted, og ja, bestill bord. 

• Liker 22
Skrevet
2 minutter siden, Guidet Kvinne said:

Egon Byporten? Eller finnes det flere? 

og helt ærlig, hvorfor vil du på Egon av alle steder? Oslo er jo full av spisesteder der 98 prosent er bedre enn Egon. Finn et annet sted, og ja, bestill bord. 

Tenkte den ja :) bare hørt det er veldig god mat der, men de som sa det bor ikke i Oslo, så kanskje ikke så mye å velge mellom der de bor. Bestiller uansett bord da, takk for tips. 

• Nyttig 1
Skrevet

Nei! Egon har ikke veldig god mat. Det er seriøst fast food til 3-400 for hovedrett. Ikke kast penger bort. Det er SÅ mange fine plasser i Oslo, bare bruk trip advisor og bestill bord. 

Mange steder har de to og treeetters til 300 og 500. Rimeligere enn Egon ofte.

Anonymkode: 30874...be6

• Liker 25
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte den ja :) bare hørt det er veldig god mat der, men de som sa det bor ikke i Oslo, så kanskje ikke så mye å velge mellom der de bor. Bestiller uansett bord da, takk for tips. 

Maten er medium minus og sterkt overpriset, men gjør som du vil. Bare husk at det ikke er servering ved bordet. Så på daten vil dere gjerne først stå i lang kø for å komme inn, før dere kommet til bordet, så få menyer, så må en sv dere gå til kassen (og her er det laasang kø) for å bestille og betale, og så selv bære drikken tilbake til bordet. Vil dere ha dessert eller mer å drikke er det ny runde i kø. Fatter ikke at folk gidder. 

• Liker 21
Skrevet

Den baconsurra indrefilèeten på Egon er bare helt nydelig.

Anonymkode: d0035...085

• Nyttig 1
Skrevet

Bestill heller på Døgnvill. Bedre mat, billigere, kortreist og som nevnt over her, du slipper å servere deg selv.

Anonymkode: 6f32f...a75

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må man bestille bord for par i forveien på lørdager, eller er det som regel ledig bord? Er det god plass for litt intimitet, eller er det klassisk veldig fullt? Er i Oslo så ser for meg at det er helt fullt :) 

Nei, Finn noe annet. Egon er som McDonalds, bare at maten kommer på tallerken istedetfor i pappeske. Altså, jeg kan godt slenge i meg en BigMac, jeg, men skal jeg be med meg noen ut, blir det et heeelt annet sted. Om du absolutt må dit, så er det vel en 5-6 stykker eller noe i Oslo. Tipper den på Byporten er den med flest besøkende. Men seriøst, søk etter guider og anmeldelser på den type mat dere liker, så finner dere garantert bedre alternativer. 

• Liker 11
Skrevet

Støtter Døgnvill hvis man vil ha burger! :) 

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Egon er den beste maten du kan få hvis du er bakfull, og vil gå en plass uten å ta en dusj og bare har skittne joggeklær. Samtidig som du ikke er så bakfull at du ikke tåler barn som løper rundt.

Det er omtrent like romantisk som McDonalds.

Hvorfor ikke dra til Dinner, eller Delicatessen?

• Liker 6
Skrevet

Jeg lurer på hvorfor det alltid er smekkfullt på Egon, hvis det er så ille som alle skal ha det til. På uteserveringen på Egon Karl Johan i sommer, måtte vi vente en evighet for å få bord.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Skal dere på lunsjdate i helgen, så er et stalltips å gå for en afternoon tea på en av de plassene som har det (bord må som regel bestilles) med et par glass champagne. Da ender dere opp rundt 500-600 per person og ruller ut passe småsusete og fornøyde :)

• Nyttig 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på hvorfor det alltid er smekkfullt på Egon, hvis det er så ille som alle skal ha det til. På uteserveringen på Egon Karl Johan i sommer, måtte vi vente en evighet for å få bord.

Det er fordi plasseringen er kurant. Og fordi alle vet hvor det er en Egon så slipper man alltid å forklare veien. 

Anonymkode: c2a76...eaa

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og der har du svaret. Karl Johan. De har plassert seg på strategiske steder der det er mange, men ikke nødvendigvis kvalitetsbevisste mennesker. Hovedshoppinggate, store kjøpesentra, Ullevål stadion etc. 

• Liker 8
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi alle turistene drar dit. Og mange som bare er innom Oslo innimellom og ikke er vant til bedre. Drar jeg som osloborger innom Egon er det fordi jeg trenger fast food som ikke er burger. 

Anonymkode: e792f...2c0

• Liker 9
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor er det IKKE fullt på uteservering om sommeren i Oslo?

Anonymkode: 30874...be6

• Liker 8
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og nei, lite plass for intimitet. Fort stressa sted med mye folk. Skal du ha romantisk date; finn et annet sted. Hvor kommer an på hva dere vil spise.

Anonymkode: e792f...2c0

• Liker 3
Skrevet

Egon har veldig dyr og veldig dårlig mat. Hilsen Egon-ansatt. 

Anonymkode: e6bc2...833

• Liker 17
  • Hjerte 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Egon har veldig dyr og veldig dårlig mat. Hilsen Egon-ansatt. 

Anonymkode: e6bc2...833

Nettopp. 

Men jeg antar at Ts er veldig ung og har fått et ønske fra den like unge daten om Egon, sannsynligvis fordi vedkommende date ikke kjenner Oslo og ingen av dem er vant til å spise ute. Sånn sett tilbyr vel Egon et veldig trygt konsept.

For min del ville forslag om date på Egon vært en soleklar dealbreaker. :fnise: 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...