Gå til innhold

Er SÅ vanskelig å ikke sende han en melding!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har gjort det slutt. Og det var sårt selvfølgelig etter 2,5 år men nødvendig. Nok om den saken. Han vil fortsette å holde kontakt, i allefall litt for å oppdatere oss på livene våres. Jeg er uenig og sa at det er tøv. Likevel klarer jeg ikke blokkere han fra alle SoMe-kanaler. Han er ikke så veldig aktiv men han ER likevel der!

Nå mange uker etter bruddet tar jeg meg i å snoke og stalke. Jeg kommer ikke over han og jeg klarer ikke slutte å sjekke om han har oppdatert statusen sin, eller om han har fått ny kjæreste. Jeg vet at om jeg sender han en tekstmelding og spør om vi skal møtes så vil han sikkert si ja. Tar da en sjanse, for det kan hende han bare spiller med meg, men hvordan skal jeg klare å komme meg ut av denne uavhengigheten? Eller tenk om han sier nei til å møtes men fortsatt vil holde kontakten? Han tuller med hodet mitt kjenner jeg.

Hva gjorde dere for å tenke mindre på eksen?

Vi er 34 og 35 år forresten. 

Anonymkode: d2921...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare blokkere, og aldri se deg tilbake! Tro meg, det er sååå verdt det!😊❤️

Anonymkode: f2a63...287

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Bare blokkere, og aldri se deg tilbake! Tro meg, det er sååå verdt det!😊❤️

Anonymkode: f2a63...287

Takk. Har jo så lyst å bare "sjekke" om jeg kanskje ville fått til et møte til...

 

TS

Anonymkode: d2921...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du møte ham en gang til?

Den eneste måten jeg kommer meg videre på er ved å ha 0 kontakt (heller ikke være venner på FB osv.), og absolutt ikke møtes. Holde meg så opptatt som mulig med andre ting. Det er helt forferdelig, lenge, men gradvis tenker jeg mindre på personen da.

Har også gjort det motsatte, beholdt personen på sosiale medier, pratet litt innimellom, møttes, og det verste av alt: sex. Det er virkelig oppskriften på ikke å komme seg videre. Skal ikke si hva som fungerer for andre, men vet at jeg er nødt til å stenge personen er ute av livet mitt for å komme videre..

Anonymkode: 9f820...bc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.10.2018 den 23.42, AnonymBruker skrev:
 

Hvorfor vil du møte ham en gang til?

Den eneste måten jeg kommer meg videre på er ved å ha 0 kontakt (heller ikke være venner på FB osv.), og absolutt ikke møtes. Holde meg så opptatt som mulig med andre ting. Det er helt forferdelig, lenge, men gradvis tenker jeg mindre på personen da.

Har også gjort det motsatte, beholdt personen på sosiale medier, pratet litt innimellom, møttes, og det verste av alt: sex. Det er virkelig oppskriften på ikke å komme seg videre. Skal ikke si hva som fungerer for andre, men vet at jeg er nødt til å stenge personen er ute av livet mitt for å komme videre..

Anonymkode: 9f820...bc6

TS her.

Jeg tror det bunner i at jeg vil møte han en gang til bare for å få bekreftet at han liker meg. Eller, likte da. Men det vet jeg jo fra før. Men jeg sitter her helt manisk og tror at det er bekreftelsen som er problemet her. Og litt sjalusi da.

Du har helt rett, jeg kommer ikke videre når jeg ikke har slettet han helt. Han er jo fortsatt i livet mitt når han kan se på mine sosiale medier hva jeg driver med. Og så får jeg et hjertebank når jeg ser navnet hans når han har sett noe jeg har lagt ut :(

Anonymkode: d2921...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.10.2018 den 23.46, AnonymBruker skrev:
 

Har han eller du ny kjæreste? 

Anonymkode: 38c26...ffe

Ja, har har fått seg ny kjæreste :(  Så han er over meg. Men vi hadde likevel kontakt (flørtende) selv da han nylig hadde truffet henne.

Anonymkode: d2921...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ref svar over. Jeg fikk vite at han hadde fått seg kjæreste i etter tid, mens vi flørtet med hverandre. Tenker tilbake at det var noen ganger han ikke svart meg med en gang osv og det var jo fordi han sikkert var sammen med henne :(

Anonymkode: d2921...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her igjen. Virker desp her men må bare få ut tankene.

Har holdt meg travel, trent og møtt venner. Det har hjulpet. Men han er likevel i hodet mitt. Vi har ikke hatt noe kontakt. Syns det gikk bedre men så har jeg dårlige dager og tenker kun på han. Tenker på at det kanskje er et lite håp? Men vet jo innerst inne at det ikke er det da.

Jeg er betatt av hele settingen av å bli ønsket, likt, elsket og begjært. For HAN i seg selv er jo ikke drømmeprinsen. Han flørtet med meg etter han fikk seg kjæreste. Hallo? Det er jo ikke en mann jeg vil ha!

Anonymkode: d2921...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.10.2018 den 17.40, AnonymBruker skrev:
 

Bare blokkere, og aldri se deg tilbake! Tro meg, det er sååå verdt det!😊❤️

Anonymkode: f2a63...287

Enig i dette. 

Selv om det er vondt nå, så vil det bli bedre og dette blir - tro det eller ei - bare et veldig vagt minne. 

Bestem deg for å gå videre og ikke se deg tilbake. Det venter flere spennende opplevelser der fremme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

TS her igjen. Virker desp her men må bare få ut tankene.

Har holdt meg travel, trent og møtt venner. Det har hjulpet. Men han er likevel i hodet mitt. Vi har ikke hatt noe kontakt. Syns det gikk bedre men så har jeg dårlige dager og tenker kun på han. Tenker på at det kanskje er et lite håp? Men vet jo innerst inne at det ikke er det da.

Jeg er betatt av hele settingen av å bli ønsket, likt, elsket og begjært. For HAN i seg selv er jo ikke drømmeprinsen. Han flørtet med meg etter han fikk seg kjæreste. Hallo? Det er jo ikke en mann jeg vil ha!

Anonymkode: d2921...ca0

Nå er du på rett spor! ♥️ Det er ikke han du vil ha. Er i samme situasjon, og har ENDELIG klart å slette han på snap.. insta gjenstår, men der er jeg også mindre personlig. Stå på 💪🏼

Anonymkode: d5993...63d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.10.2018 den 17.35, AnonymBruker skrev:
 

Vi har gjort det slutt. Og det var sårt selvfølgelig etter 2,5 år men nødvendig. Nok om den saken. Han vil fortsette å holde kontakt, i allefall litt for å oppdatere oss på livene våres. Jeg er uenig og sa at det er tøv. Likevel klarer jeg ikke blokkere han fra alle SoMe-kanaler. Han er ikke så veldig aktiv men han ER likevel der!

Nå mange uker etter bruddet tar jeg meg i å snoke og stalke. Jeg kommer ikke over han og jeg klarer ikke slutte å sjekke om han har oppdatert statusen sin, eller om han har fått ny kjæreste. Jeg vet at om jeg sender han en tekstmelding og spør om vi skal møtes så vil han sikkert si ja. Tar da en sjanse, for det kan hende han bare spiller med meg, men hvordan skal jeg klare å komme meg ut av denne uavhengigheten? Eller tenk om han sier nei til å møtes men fortsatt vil holde kontakten? Han tuller med hodet mitt kjenner jeg.

Hva gjorde dere for å tenke mindre på eksen?

Vi er 34 og 35 år forresten. 

Anonymkode: d2921...ca0

Du må slutte å forfølge han når det nå er slutt mellom dere. Hvordan skal det gå med deg om han finner en ny og gifter seg?

Anonymkode: 49506...a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kjed deg!

Gjør noe i stedet for å se på serie eller tlf.

Strikke, pusle, kryssord, bake, husvask, besøk venner, få besøk etc. 

Vanskelig å bry seg så mye om å ta kontakt om du konsentrerer seg om noe annet, og mestringsfølelse kan gi deg endorfiner som dekker over det som gjør vondt😊

 

Anonymkode: d823c...d0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg lot "fristelsen" ta over. det gjorde ikke annet enn å driite meg loddrett ut bland folk, såre meg enda mer og mistet endel selvrespekt... 

never go back!!! 

Anonymkode: f433c...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...