AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #1 Skrevet 9. oktober 2018 Lite dating -nettsted hjertesukk her. Nesten ingen menn klarer jo faktisk å holde en chat i gang. De skriver hallo, jeg skriver hallo og kommer med en kommentar eller spørsmål, de svarer men tilføyer ingenting. Brått ligger liksom ballen hos meg hele tiden?! Som et intervju. Opplever alle dette, og hva gjør dere med det? Dropper dere disse 90% av mennene, eller driver dere det fremover til dere blir bedt på date eller det dør ut? Siden det gjelder nesten alle føler jeg liksom at jeg vil prøve og se om det kan bli en samtale etter hvert som vi blir litt kjent, men stort sett dør det ut. Det blir jo rimelig taust om ikke en av oss tar litt initiativ til å fortelle en morsom hendelse, en god historie eller interessant tanke de blir påmint fordi den andre skriver noe etc. Slik som en vanlig samtale i virkeligheten holdes gående!? Det mest oppfinnsomme er liksom "hva gjør du?" eller "hva skal du". OMG. Anonymkode: f9ca5...ad3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #2 Skrevet 9. oktober 2018 Så vidt jeg har forstått så bruker en del menn mye energi til å begynne med, men finner fort ut av at kvinner flest bare er ute etter å få egoboost og ikke er ute etter noen samtale. Så da mister de motet og energien etter hvert og så blir det bare tomt pjatt. Nei, ikke oss kvinners feil, nei, ikke menns feil heller. Samfunnets feil. Samfunnet er opptatt av overfladiske ting, ikke noe dypt, personlig. Aller minst, kjærlighet. Så da... Anonymkode: 52cdc...8c9 8
Helado Skrevet 9. oktober 2018 #3 Skrevet 9. oktober 2018 (endret) Jeg har hørt at det er likt på motsatt side også, at det er veldig mange kvinner som ikke klarer å chatte/holde en dialog. Man merker fort om man kommer borti noen som er oppriktig interessert, de chatter enkelt og greit og flyten går helt av seg selv. Den berømmelige "kjemien" på nett... De som bare skrive to-stavelsesord er mest sannsynlig lite interessert, og det gjelder for kvinner og menn!! Endret 9. oktober 2018 av Helado 4
Helado Skrevet 9. oktober 2018 #4 Skrevet 9. oktober 2018 (endret) 1 minutt siden, Helado skrev: Feil Endret 9. oktober 2018 av Helado
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #5 Skrevet 9. oktober 2018 Jeg er ikke så god på det selv, men jeg har opplevd det samme flere ganger. De skriver kanskje "hei" og kommer med korte svar som "det går bra" og sånne intetsigende greier. Kun svar som ikke gir mulighet til oppfølgingsspørsmål eller noe man kan kommentere. Ingen spørsmål eller noe tilbake heller. Etter en stund så gadd jeg ikke om de ikke viste et lite snev av å virke interessert. Jeg skjønner at folk blir lei av å chatte med folk, men hvis man er interessert i å finne noen så er det greit å prøve i det minste og man merker jo fort om den andre ikke er interessert. Jeg gidder faktisk ikke å jobbe så hardt når den andre virker som de kjeder ræva av seg. Anonymkode: dbaf2...0d1 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #6 Skrevet 9. oktober 2018 Tenker folk flest er dårlige på det. Anonymkode: 6f38b...0de 2
Tyrk40 Skrevet 9. oktober 2018 #7 Skrevet 9. oktober 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lite dating -nettsted hjertesukk her. Nesten ingen menn klarer jo faktisk å holde en chat i gang. De skriver hallo, jeg skriver hallo og kommer med en kommentar eller spørsmål, de svarer men tilføyer ingenting. Brått ligger liksom ballen hos meg hele tiden?! Som et intervju. Opplever alle dette, og hva gjør dere med det? Dropper dere disse 90% av mennene, eller driver dere det fremover til dere blir bedt på date eller det dør ut? Siden det gjelder nesten alle føler jeg liksom at jeg vil prøve og se om det kan bli en samtale etter hvert som vi blir litt kjent, men stort sett dør det ut. Det blir jo rimelig taust om ikke en av oss tar litt initiativ til å fortelle en morsom hendelse, en god historie eller interessant tanke de blir påmint fordi den andre skriver noe etc. Slik som en vanlig samtale i virkeligheten holdes gående!? Det mest oppfinnsomme er liksom "hva gjør du?" eller "hva skal du". OMG. Anonymkode: f9ca5...ad3 Single mann på 42 her.Det samme opplever jeg med damer..Får altid så korte svar nesten hver gang.. 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #8 Skrevet 9. oktober 2018 Kvinne her. Jeg synes rett og slett det er vanskelig å få i gang en god samtale på chat. Anonymkode: 968cc...bfe 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #9 Skrevet 9. oktober 2018 2 minutter siden, Tyrk40 skrev: Single mann på 42 her.Det samme opplever jeg med damer..Får altid så korte svar nesten hver gang.. Ok. Mulig det er folk flest, beklager. Jeg har bare chattet med menn så det bare falt meg naturlig å skrive det. Som i det meste annet går ting på tvers av kjønn, det er personen. Like irriterende uansett. Nå har jeg spilt ballen litt over på min nyeste chat og ser hva som skjer. Altså, skriver ganske langt men uten naturlige spørsmål som han kan svare på. Så får vi se da. Anonymkode: f9ca5...ad3
Tyrk40 Skrevet 9. oktober 2018 #10 Skrevet 9. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ok. Mulig det er folk flest, beklager. Jeg har bare chattet med menn så det bare falt meg naturlig å skrive det. Som i det meste annet går ting på tvers av kjønn, det er personen. Like irriterende uansett. Nå har jeg spilt ballen litt over på min nyeste chat og ser hva som skjer. Altså, skriver ganske langt men uten naturlige spørsmål som han kan svare på. Så får vi se da. Anonymkode: f9ca5...ad3 Ja,det er nok personen som du sier,og irriterende også.Også er det jo det å taste på tlf. og smileys og forkortelser som OMG LOL osv..Hadde man pratet face to face eller via mikrofon,ville det nok vært annerledes tror jeg..
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #11 Skrevet 9. oktober 2018 Har samme erfaring med menn jevnt over,- de liker bedre å snakke face to face, og jeg skjønner det godt fordi jeg er sånn selv. En trenger vel ikke chatte så mye for å avtale en date vel? Syns det er mye lettere å bli bedre kjent ved fysisk møte. Å chatte er utrolig kjedelig, og det føles litt ubekvemt når du ikke aner hvem du egentlig charter med. Avtal date, og så bli kjent på den måten. Anonymkode: 3384c...d2e 3
Tyrk40 Skrevet 9. oktober 2018 #13 Skrevet 9. oktober 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Mulig det er folk flest, beklager. Jeg har bare chattet med menn så det bare falt meg naturlig å skrive det. Som i det meste annet går ting på tvers av kjønn, det er personen. Like irriterende uansett. Nå har jeg spilt ballen litt over på min nyeste chat og ser hva som skjer. Altså, skriver ganske langt men uten naturlige spørsmål som han kan svare på. Så får vi se da. Anonymkode: f9ca5...ad3 Sånn Tlf.chatting gjør kansje at folk blir litt usosiale noen ganger.Masse forkortelser som LOL,OMG og smilefjes...
Tyrk40 Skrevet 9. oktober 2018 #14 Skrevet 9. oktober 2018 3 minutter siden, exictence skrev: Trenger man i det hele tatt chatte? Kansje litt innimellom..I begynnellsen.. 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #15 Skrevet 9. oktober 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har samme erfaring med menn jevnt over,- de liker bedre å snakke face to face, og jeg skjønner det godt fordi jeg er sånn selv. En trenger vel ikke chatte så mye for å avtale en date vel? Syns det er mye lettere å bli bedre kjent ved fysisk møte. Å chatte er utrolig kjedelig, og det føles litt ubekvemt når du ikke aner hvem du egentlig charter med. Avtal date, og så bli kjent på den måten. Anonymkode: 3384c...d2e Huh? Hvordan skal man ha tid til å møte alle? En match er jo bare en vag start. Så chatter man for å se om man har noe felles og er noenlunde like av type, og det kommer frem gjennom samtalen synes jeg da. Da ser man om man finner tonen, og det gjør man ikke når den ene intervjuer den andre. Trenger ikke chatte superlenge, men for å kunne ta et valg må jeg se an personen og hva han skriver før jeg vet om jeg vil sette av en kveld. Det der er sikkert annerledes før man har barn, da har man kanskje mer ledig tid og er mer fleksibel. På den ene side tenker jeg at jeg bør være mer kynisk og droppe de som ikke kan chatte, på den annen side vet jeg at flotte folk kan være helt elendige chattere. Har jo venner som jeg innimellom prøver å kommunisere med via chat Men da spiller det ikke så stor rolle, jeg vet det blir bra når vi treffes. Så jeg lander på at når man velger å se etter en date på et nettfora, bør man være innstilt på å chatte litt. TS Anonymkode: f9ca5...ad3
LoneWolf Skrevet 9. oktober 2018 #16 Skrevet 9. oktober 2018 Jeg som mann prøver mitt beste med engasjerne spørsmål med alt mellom himmel og jord,og får som regel tilbake to stavelser som svar. Da mister jeg ganske raskt lysten til å fortsette samtalen. 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #17 Skrevet 9. oktober 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Huh? Hvordan skal man ha tid til å møte alle? En match er jo bare en vag start. Så chatter man for å se om man har noe felles og er noenlunde like av type, og det kommer frem gjennom samtalen synes jeg da. Da ser man om man finner tonen, og det gjør man ikke når den ene intervjuer den andre. Trenger ikke chatte superlenge, men for å kunne ta et valg må jeg se an personen og hva han skriver før jeg vet om jeg vil sette av en kveld. Det der er sikkert annerledes før man har barn, da har man kanskje mer ledig tid og er mer fleksibel. På den ene side tenker jeg at jeg bør være mer kynisk og droppe de som ikke kan chatte, på den annen side vet jeg at flotte folk kan være helt elendige chattere. Har jo venner som jeg innimellom prøver å kommunisere med via chat Men da spiller det ikke så stor rolle, jeg vet det blir bra når vi treffes. Så jeg lander på at når man velger å se etter en date på et nettfora, bør man være innstilt på å chatte litt. TS Anonymkode: f9ca5...ad3 Hvor mye må du vite før en date da? Still de få spørsmålene, og avtal møte. Nei, du gjør dumt i å kutte ut de som ikke chatte! Har en kompis som hater Chat, men han snakker mye ellers. Er veldig åpen også, så superlett å bli kjent med face to face. Mange damer som er interessert i ham! Han bare mister tålmodighet og kjeder seg når damer begynner med tusen spørsmål og i tillegg forventer ditto tilbake. Han bare kutter ut. Møter du ham, så er han helt annerledes. Anonymkode: 3384c...d2e
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #18 Skrevet 9. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor mye må du vite før en date da? Still de få spørsmålene, og avtal møte. Nei, du gjør dumt i å kutte ut de som ikke chatte! Har en kompis som hater Chat, men han snakker mye ellers. Er veldig åpen også, så superlett å bli kjent med face to face. Mange damer som er interessert i ham! Han bare mister tålmodighet og kjeder seg når damer begynner med tusen spørsmål og i tillegg forventer ditto tilbake. Han bare kutter ut. Møter du ham, så er han helt annerledes. Anonymkode: 3384c...d2e Men, det er jo mange matcher og mange chatter? Hvem har tid til alle som virker interessante etter noen få spørsmål? Jeg har en ledig helg annenhver uke, ellers er ukene fulle. Det er ganske krevende å møte nye mennesker på den måten, da skal jeg være rimelig sikker pa at jeg i det minste har en hyggelig kveld. Jeg har møtt en, og han var hyggelig, men ikke en jeg vil møte igjen. TS Anonymkode: f9ca5...ad3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #19 Skrevet 9. oktober 2018 Vet ikke helt. Men jeg har opplevd et par menn som har vært veldig gode til å skrive, humoristisk, levende og flørtende. De har skilt seg ut. Samtidig så bør det ikke være et krav at en mann skal være et chatte-talent. For jeg har jo tenkt å tilbringe mest tid med han ansikt til ansikt. Men mennene bør anstrenge seg litt for å vekke og holde på interessen, for å få i stand et møte, synes jeg. Synes mange norske menn er veldig bakpå og likegyldige. Anonymkode: 3e624...5a4
Ronaldo85 Skrevet 9. oktober 2018 #20 Skrevet 9. oktober 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Lite dating -nettsted hjertesukk her. Nesten ingen menn klarer jo faktisk å holde en chat i gang. De skriver hallo, jeg skriver hallo og kommer med en kommentar eller spørsmål, de svarer men tilføyer ingenting. Brått ligger liksom ballen hos meg hele tiden?! Som et intervju. Opplever alle dette, og hva gjør dere med det? Dropper dere disse 90% av mennene, eller driver dere det fremover til dere blir bedt på date eller det dør ut? Siden det gjelder nesten alle føler jeg liksom at jeg vil prøve og se om det kan bli en samtale etter hvert som vi blir litt kjent, men stort sett dør det ut. Det blir jo rimelig taust om ikke en av oss tar litt initiativ til å fortelle en morsom hendelse, en god historie eller interessant tanke de blir påmint fordi den andre skriver noe etc. Slik som en vanlig samtale i virkeligheten holdes gående!? Det mest oppfinnsomme er liksom "hva gjør du?" eller "hva skal du". OMG. Anonymkode: f9ca5...ad3 Jeg er veldig chatte-salig, og opplever det motsatte. At jenter svarer veldig kort osv. Tror det handler om liten interesse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå