Gå til innhold

Ny-singel og ser nye kandidater over alt...!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har kommet ut av et langt forhold som startet i tenårene, er i 30-årene nå. Bruddet gikk fint da vi kun var venner på slutten.

"Problemet" (om det er et problem da!) er at jeg ser og treffer nye kandidater over alt! Det er jo så mange flotte mennesker der ute at jeg vet ikke helt hva jeg skal se etter... Folk er jo hyggelige også, og jeg har fått et par "forespørsler" allerede :)  (Har venner og venninner som typisk "kjenner noen som vil treffe meg.)

Jeg har ikke startet med noe nettdating eller noe da jeg ikke har sett behovet ennå, men burde jeg kanskje gjøre det? Jeg er veldig sosial og har et stort nettverk via forskjellige aktiviteter så treffer mange mennesker. Er vel mer usikker på hva jeg burde se etter da jeg ikke har noen datingerfaring. Ser det beste i alle jeg treffer... (har fått høre av venninner at jeg kan være litt naiv...)

Jeg ønsker å fortsette å bo alene, ser ikke for meg å flytte sammen med noen så lenge barna bor hjemme (har 50/50). Likevel ønsker jeg å være "sammen" med noen på mer kjæresteaktig vis.... (om det var forståelig??)

Noen som har noen råd å komme med til usikre, vinglete, men kontaktsøkende meg?

Anonymkode: 615f0...b85

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dropp for all del nettdating om du allikevel treffer mye folk og noen tar initiativ til å date der. Nettdating sidene er en tidstyv med svært liten gevinst med mindre man er heldig selvsagt. De fleste samtaler renner ut i sanden fordi den ene eller andre kjeder seg. Innimellom er det en kjekk kar som du chatter bra med, så bygger det seg opp litt forventning, men så ghoster de deg uten forvarsel. Eller du treffer han og han er helt annerledes enn på chat. Ikke at jeg har drevet på så lenge eller intenst, men har vært ganske ambivalent og akkurat nå tenker jeg også på at jeg tross alt møter en del nye mennesker innimellom. Kanskje like greit å vente til Mr. Right dukker opp på trikken eller et møte eller på en fest. Jeg kjente en som møtte sin fremtidige ektemann på en veldig lang flyreise. 😄 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har kommet ut av et langt forhold som startet i tenårene, er i 30-årene nå. Bruddet gikk fint da vi kun var venner på slutten.

"Problemet" (om det er et problem da!) er at jeg ser og treffer nye kandidater over alt! Det er jo så mange flotte mennesker der ute at jeg vet ikke helt hva jeg skal se etter... Folk er jo hyggelige også, og jeg har fått et par "forespørsler" allerede :)  (Har venner og venninner som typisk "kjenner noen som vil treffe meg.)

Jeg har ikke startet med noe nettdating eller noe da jeg ikke har sett behovet ennå, men burde jeg kanskje gjøre det? Jeg er veldig sosial og har et stort nettverk via forskjellige aktiviteter så treffer mange mennesker. Er vel mer usikker på hva jeg burde se etter da jeg ikke har noen datingerfaring. Ser det beste i alle jeg treffer... (har fått høre av venninner at jeg kan være litt naiv...)

Jeg ønsker å fortsette å bo alene, ser ikke for meg å flytte sammen med noen så lenge barna bor hjemme (har 50/50). Likevel ønsker jeg å være "sammen" med noen på mer kjæresteaktig vis.... (om det var forståelig??)

Noen som har noen råd å komme med til usikre, vinglete, men kontaktsøkende meg?

Anonymkode: 615f0...b85

Jeg er sikkert ti år eldre enn deg, men nysingel også. Jeg ser absolutt ingen potensielle kandidater overhodet, haha! Jeg er som deg og vil ikke bo med noen (ihvertfall ikke før datteren er ute, kanskje ikke da heller), men vil jo ha en kjæreste etterhvert.

Men spørs om jeg finner noen jeg liker bra nok, så det er bedre å se dem overalt enn ingensteder. En mellomting mellom oss to hadde nok vært det beste :P

Men jeg har jo ikke lyst på lenge, så det kommer vel når jeg er klar. Ingen andre tips til deg enn å VENTE med å involvere deg når du ikke har vært singel siden trenårene. Men man kan jo ikke bestemme når man faller for noen.

Lykke til uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...